پوست, مقاله

بهترین کرم پودر برای پوست‌های حساس چیست؟

بهترین کرم پودر برای پوست‌های حساس چیست؟

بهترین کرم پودر برای پوست‌های حساس چیست؟ آرایش برای پوست بد نیست، اما می تواند گهگاهی منافذ را مسدود کند، به خصوص زمانی که بعد از آن صورت خود را تمیز نکنید. این امر می‌تواند منجر به جوش‌های پوستی در افرادی شود که پوست حساسی دارند. همچنین می‌تواند منجر به قرمزی، سوزش و بثورات پوستی شود. ذرات آرایش می‌توانند منافذ و هر چیزی که داخل آن است مانند عرق، روغن و کثیفی را مسدود کنند و به پوست آسیب برسانند. این موارد می تواند هنگام آرایش نگران کننده باشد.

خوشبختانه، شرکت های لوازم آرایشی محصولاتی را ارائه کرده اند که برای افرادی که پوست حساسی دارند، ضد حساسیت و غیر کومدون زا می باشد. این بدان معناست که از کرم پودر گرفته تا پرایمر تا سایه چشم و رژ لب، محصولی را خواهید یافت که به پوست آسیبی نمی زند و سلامت پوست حفظ و تثبیت می شود.

تنها مشکلی که ممکن است در این مرحله با آن مواجه شوید این است که انتخاب کنید کدام یک از کرم پودرها امروزی، بهترین کرم پودر برای پوست های حساس است. ما در این مقاله سعی می کنیم راهنمای خوبی در این زمینه باشیم.

آیا فقط پوست حساس

اگر پوست حساسی دارید، به خوبی می‌دانید که استفاده از بهترین کرم پودر برای پوست‌های حساس ضروری است. این به این دلیل است که استفاده از کرم پودری که دارای مواد شیمیایی حساسیت زا باشد، می تواند پوست شما را قرمز و تحریک کند.  همچنین می تواند از پوشش دهی مناسب مواد آرایشی دیگر بر روی صورت جلوگیری کند. انتخاب کرم پودر و زیرساز مناسب برای پوست حساس می تواند کمک کند بدون اینکه پوست تحریک شود، یک پایه مناسب برای بقیه آرایش باشد.

شما اگر حتی مشکل پوستی یا پوست حساسی هم ندارید بهتر است از کرم پودرهای ضد حساسیت و غیر کومدون زا استفاده کنید. این مورد به شما کمک می کند که سلامتی پوست خود را حفظ کرده و در آینده نیز دچار مشکلات پوستی و حساسیت های پوستی نشوید. از سوی دیگر، بهترین کرم پودر برای پوست‌های حساس، به پوست شما کمک می‌کند تا بدون ایجاد هرگونه تحریک یا واکنش شدید پوست، پوشش بیشتری داشته باشد.

بهترین زیرساز و کرم پودر برای پوست های حساس می تواند در انواع مختلف مانند کرم، مایع، استیک یا حتی در فرمول های پودری باشد. اما نقطه مشترک تمام فونداسیون های مناسب پوست حساس عاری بودن از هر گونه مواد مضر و ارگانیک بودن آن می باشد.

فواید کرم پودر مناسب برای پوست های حساس

احتمالاً از خود می‌پرسید که چرا باید بهترین زیر ساز و کرم پودر را برای پوست‌های حساس انتخاب کنید، یا اصلا فواید استفاده از کرم پودر مناسب برای پوست حساس چیست؟ در صورتی که هر روز زیرسازها و کرم پودرهای متعددی به بازار می آید و ترغیب می‌شوید که آنها را نیز امتحان کنید. آنچه که مهم است اینکه با انتخاب بهترین نوع کرم پودر مناسب برای پوست حساس مزایایی را به دست خواهید آورد، مهمترین این مزایا کاهش سوزش و حساسیت پوست می‌باشد.

از دیگر مزایای انتخاب فونداسیون و زیر ساز مناسب پوست حساس داشتن صورتی بدون آکنه و جوش می‌باشد. با بهترین زیرسازی برای پوست‌های حساس، متوجه خواهید شد که کمتر مستعد جوش زدن خواهید بود تا بتوانید با اطمینان آرایش کنید.

چیزی که امروزه در مورد فونداسیون‌ها فوق العاده است این است که آنها برای تکمیل نوع پوست شما طراحی شده‌اند که خبر خوبی برای کسانی است که پوست حساس یا مختلط دارند. این بدان معناست که شما محصولی را خواهید یافت که بدون نگرانی از عوارض جانبی، روی پوست شما نشسته و از آن محافظت می‌کند.

برخی از این محصولات بسیار فوق العاده بوده و دارای فاکتور SPF برای محافظت پوست در برابر آفتاب می‌باشد. این امر باعث می‌شود که شما نیازی دیگر به ضد آفتاب نداشته باشید. بنابراین بهتر است به دنبال کرم پودر‌هایی باشید که SPF 15 یا بالاتر دارند. اجازه بدهید در ادامه مقاله ( بهترین کرم پودر برای پوست های حساس چیست؟ ) ویژگی‌‌های یک زیرساز مناسب پوست حساس را برای شما بیان کنیم.

ویژگی های یک کرم پودر مناسب پوست حساس

بهترین کرم پودر برای پوست‌های حساس چیست؟

  • کاهش سوزش و خارش پوست
  • سبک بدون بستن منافذ پوست
  • جلوگیری از هر گونه جوش و آکنه
  • کاهش حساسیت و قرمزی پوست
  • کمک به یکدست شدن رنگ پوست
  • جلوگیری از خشکی و دهیدراته شدن پوست
  • جلوگیری از چین و چروک و پیری زودرس پوست
  • دارای خاصیت آبرسانی و مرطوب کننده گی پوست
  • دارای فاکتور SPF برای حفاظت پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب

خرید کرم پودر مناسب پوست حساس

اگر مدت هاست از کرم پودری استفاده می کنید که راضی بوده اید و برای شما مشکلی ایجاد نکرده، توصیه ما به شما این است که آن را عوض نکنید. زیرا این کرم پودر روی پوست صورت شما جواب داده و عارضه ای مانند جوش، لک و حساسیت برای پوست شما ایجاد نکرده است. اما اگر می خواهید برای خرید کرم پودری جدید اقدام نمایید هنگام خرید برچسب محصول را به دقت مطالعه کرده و اطمینان حاصل کنید که کرم پودر شما بدون مواد حساسیت زا و کومدون زا می باشد. همچنین به تاریخ انقضاء محصول توجه کنید. این را همیشه در نظر داشته باشید که برای خرید هر گونه مواد آرایشی به سراغ فروشگاه های معتبر بروید. ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر در زمینه خرید کرم پودر دچار تردید هستید با کارشناسان ما مشاوره نمایید.

بهترین مارک های کرم پودر در برلیان سبز

انتخاب کرم پودر از بین صدها برند کرم پودر موجود در بازار کار آسانی نیست، به خصوص زمانی که پوست حساسی دارید، سخت است. حتی اگر تعداد زیادی محصول برای انتخاب وجود دارد، شما می خواهید بهترین ارزش را برای پول و پوست خود داشته باشید. به شما مژده می دهیم که فروشگاه اینترنتی برلیان سبز در مجموعه بی نظیر و با کیفیت خود برترین محصولات را از بهترین برندها گردآوری کرده است. برلیان سبز کرم پودرهایی را گردآوری کرده است که فکر می‌کنیم اگر می‌خواهید پوستتان در هنگام آرایش بدون تحریک باقی بماند، ارزش دیدن دارند. با ما باشید تا  در ادامه می مقاله ی ( بهترین کرم پودر برای پوست‌های حساس چیست؟ ) چند نمونه از آنها را برای شما با ذکر ویژگی های هر کدام معرفی کنیم.

کرم پودر استودیو فیکس مک

 

  • سبک بودن
  • بافت مخملی
  • پوشانندگی بالا
  • ماندگاری بسیار خوب
  • حذف چربی‌های پوست
  • حالت‌دهی مات به چهره
  • نرم‌کننده و لطیف کننده پوست
  • دارای پودر مخصوص تنفس پوست

کرم پودر پمپی ضد چروک میکاپ فکتوری

کرم پودر پمپی ضد چروک میکاپ فکتوری

بهترین کرم پودر برای پوست‌های حساس چیست؟

کرم پودر درمانی غنی شده آرت دکو

کرم پودر درمانی غنی شده آرت دکو

بهترین کرم پودر برای پوست‌های حساس چیست؟

کرم پودر لانکوم

کرم پودر لانکوم

کرم پودر گیاهی لاکورت

کرم پودر گیاهی لاکورت

بهترین کرم پودر برای پوست‌های حساس چیست؟

کرم پودر کامفورت ایو روشه 

کرم پودر کامفورت ایو روشه 

کرم‌ پودر ضد افتادگی آرت دکو 

کرم‌ پودر ضد افتادگی آرت دکو 

بهترین کرم پودر برای پوست‌های حساس چیست؟

 

کرم پودر مایع اولترا فرانسیس 

کرم پودر مایع اولترا فرانسیس 

کرم پودر هدی بیوتی 

کرم پودر هدی بیوتی 

بهترین کرم پودر برای پوست‌های حساس چیست؟

کدام کرم پودر

ممکن است با خود بگویید بعضی این کرم پودرها قیمت بسیار بالایی دارند اما باید خاطرنشان کنم که به نظرتان کدام بهتر است، پیشگیری یا درمان. آیا بهتر نیست به جای هزینه های گزاف برای بهبود و سلامت پوست ، پیشگیری کرده و از کرم پودری استفاده کنید که ضمن محافظت از پوست و پوشش فوق العاده شما را از پرداخت هزینه های گزاف درمان پوست معاف می کند.

کرم پودر های معرفی شده تعدادی اندکی از کرم پودرهای مناسب پوست حساس می باشد که در برلیان سبز موجود است. شما می توانید با مراجعه به صفحه کرم پودر با انواع کرم پودرهای مناسب پوست حساس آشنا شده و در مورد کرم پودر دلخواه خود اطلاعات کامل تری را دریافت کنید.

اگر بهترین زیرسازی را برای پوست های حساس می خواهید، این برندها ممکن است همان هایی باشند که به دنبال آن هستید. آنها عمدتا ضد حساسیت هستند و به دلیل فرمولشان حتی منافذ شما را مسدود نمی کنند. مطمئناً زمانی که زیرسازی مناسب برای نوع پوست خود را پیدا کنید، به آرایش خود اطمینان بیشتری خواهید داشت.

کلام پایانی 

امیدواریم مطالعه مقاله ی ( بهترین کرم پودر برای پوست‌های حساس چیست؟ ) برای شما مفید واقع شده باشید. خوشحال می شویم اگر نکته یا مطلبی از قلم افتاده در قسمت نظرات ما را آگاه سازید. از شما تقاضا داریم تجربه های خوب خود را در زمینه ی کرم پودر مناسب پوست حساس با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

درباره aaliabadi

من اینجام تا کمک کنم دانش خودم و شما نسبت به جهان پیرامونمون بیشتر بشه بخصوص در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی. امیدوارم با نوشته هام کمک کنم شما آگاهی بهتر و بیشتری پیدا کنید و در نتیجه انتخاب و خرید بهتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *