آرایش چشم و ابرو, مقاله

در مورد مداد ابرو و استفاده از آن چه می دانید

در مورد مداد ابرو و استفاده از آن چه می دانید

در مورد مداد ابرو و استفاده از آن چه می دانید. شاید بارها و بارها شده که از مداد ابرویی استفاده کرده اید که برای شما راضی کننده بوده و شاید هم بالعکس از مداد ابرویی که استفاده کرده اید دلخوشی ندارید و به دنبال مداد ابرویی مناسب و با کیفیت می باشید. ما اینجا هستیم تا مشخصه های بهترین مداد ابرو را برای شما بیان کرده و کمک کنیم تا ضمن داشتن خرید بهتر، آرایش جذاب تری را نیز رقم بزنید. پس با ما باشید.

مداد ابرو یکی از لوازم آرایشی بوده که کمتر خانمی پیدا می شود که در طول روز از آن استفاده نکند. شاید شما در طول هفته و یا ماه از رژ گونه یا رژلب و کرم پودر استفاده نکنید ولی تقریبا هر روز از مداد ابرو استفاده خواهید کرد. به خصوص الان که در دوران کرونا قرار داریم و ماسک تقریبا تمام صورت را می پوشاند لوازم آرایشی چشم و ابرو بیشتر از قبل استفاده می شود.

مداد ابرو چیست؟

ابرو نقش بسزایی در زیبایی یک فرد دارد و قاب صورت به حساب می آید. ابروهای پرپشت و زیبا آرزوی هر خانمی بوده و همه دوست دارند زیبایی ابروهای خود را دوچندان کنند. مداد ابرو ابزاری است برای زیبا نشان دادن ابرو. گاهی تصور می شود که مداد ابرو فقط مناسب کسانی است که ابروهایی کم پشت دارند در صورتی که اینچنین نیست شما برای فرم دادن و ایجاد تقارن بین دو ابرو نیاز به مداد ابرو دارید.

با استفاده از یک مداد ابرو، می‌توانید انتهای ابرو را دراز کنید، به‌ خصوص اگر پری نباشد. انتهای آن را بکشید و آنها را پر کنید تا ظاهری یکپارچه از ابتدا تا انتها ایجاد کنید. اگر جلوی ابروها کمی نازک به نظر می‌رسد، می‌توانید آن را با استفاده از موها با مداد ابرو پر کنید. خلاصه اینکه مداد ابرو یکی از ابزار ضروری آرایش بوده که در کیف آرایش هر خانمی دیده می شود.

انواع مداد ابرو

 

در این قسمت از مقاله ی ( در مورد مداد ابرو و استفاده از آن چه می دانید ) می خواهیم به معرفی انواع مداد ابرو و شناخت هر کدام بپردازیم. قبل از اینکه به معرفی انواع مداد ابرو بپردازیم گفتن این نکته ضروری می باشد. در کل این که چه نوع مداد ابرویی استفاده می کنید به سلیقه و نظر شما بستگی دارد اما نکته حائز اهمیت این است که همیشه مداد ابرویی تهیه کنید که کمتر به ابروهای شما آسیب می زند. اگر قرار برای آرایش ابرو به سراغ یک میکاپ آرتیست بروید. آرایشگری را انتخاب کنید که از بهترین و باکیفت ترین مداد استفاده می کند. همانطور که گفتیم ابروها در زیبایی صورت نقش بسزایی دارند و نباید در مورد انتخاب مداد ابرو سهل انگاری کنید.

مداد ابرو ساده نوک تیز

در مورد مداد ابرو و استفاده از آن چه می دانید

قدیمی ترین شکل مداد ابرو مدادی ساده با نوک نسبتا تیز که بعدها در نوع های جدید تر به همراه برسی در انتهای مداد ارائه شد. این نوع مداد ها بسیار کادر کشی دور ابرو بسیار مناسب بوده و به دلیل نازک بودن سر مداد بخوبی می توان خطوط بالا و پایین ابرو را مشخص کرد. از برس انتهای مداد نیز برای پخش کردن رنگ مداد روی ابرو می توان استفاده کرد.

مداد ابرو نوک پهن 

در مورد مداد ابرو و استفاده از آن چه می دانید

نوعی دیگر مداد ابرو مدادی با نوک پهن و عمدتا سرکج می باشد. این مداد برای پرکردن و یکدست کردن ابرو کاربرد دارد. زمانی که با مداد نوک تیز کادر ابرو را کشیدید با استفاده از این مداد داخل ابرو را می توانید پر کنید. البته به تنهایی نیز کاربرد داشته اما برای آرایش دقیق و حرفه ای به هر دو مداد نیاز دارید.

مداد ابرو ماژیکی

در مورد مداد ابرو و استفاده از آن چه می دانید

مداد ابرو ماژیکی مناسب کسانی است که ابروهای خیلی کم پشت و یا خیلی روشن دارند. با این مداد به خوبی می توانید قسمت های خالی ابرو را پرکنید. نوع مرغوب مداد کمک می کند آرایش طبیعی تر به نظر برسد. کار با مداد ابرو آسان تر بوده و باعث چسبندگی موهای ابرو روی پوست یا به همدیگر نمی شود. این مداد به دلیل ویژگی هایی چون رنگ یکنواخت، عدم ایجاد سایه، ماندگاری بیشتر، طرفداران زیادی دارد.

مداد ابرو پودری 

در مورد مداد ابرو و استفاده از آن چه می دانید

مداد ابرو پودری از پودر فشرده تشکیل شده و به دلیل پودری بودن بسیار نرم و بدون خط انداختن در ابرو بر روی سطح پوست و برای پر پشت کردن ابرو استفاده می شود. این مداد مناسب کسانی است که از خشک بودن مداد احساس ناراحتی می کنند. مداد پودری دارای بافت پودری و مخملی بوده که به خوبی می تواند ابروهای شما را پوشش دهد. کار با این مداد آسان بوده و به خوبی می توان خط ابرویی روان و راحت کشید. رنگ دهی و ماندگاری بالای مداد پودری باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد. انواع مرغوب مداد پودری بدون ریزش بوده و جلوه ای کاملا طبیعی برای ابروها رقم می زند. با این مداد می توان دور ابرو کادر انداخت و یا داخل ابرو را به خوبی پر کرد.

مداد هاشور ابرو

در مورد مداد ابرو و استفاده از آن چه می دانید

 

مداد هاشور ابرو نوعی دیگری از مداد بوده که معمولا سری تخت و صاف دارد. این نوع مداد برای کشیدن خط های باریک، پرکردن ابرو و قاب گیری اطراف ابرو مناسب می باشد. این مداد برای شکل گیری بهتر قوس ابرو بسیار مناسب می باشد ماندگاری این مداد نیز بالاتر بوده و گزینه مناسبی برای آرایش های ماندگار می باشد.

نکاتی در مورد آرایش ابرو

  • لازم نیست رنگ ابرو با رنگ مو مشابه باشد.
  • مداد ابرو را هماهنگ با رنگ پوست و مو انتخاب کنید.
  • برای انتخاب بهتر رنگ مداد ابرو، مداد را روی پوست دست بکشید.
  • ابروها دارای فرم یکسان نیستند سعی نکنید ابروها را به یک شکل درآورید.
  • از مداد ابرویی استفاده کنید که دارای موادی برای تقویت ابرو و جلوگیری از ریزش ابرو باشد.
  • بهتر است آرایش ابرو بعد از آرایش صورت باشد تا هماهنگی بهتری با آرایش صورت داشته باشد.

ویژگی های یک مداد ابرو مناسب

 

برای انتخاب یک مداد ابرو مناسب بهتر است ابتدا بدانیم داشتن چه ویژگی هایی باعث می شود یک مداد ابرو مناسب باشد. در ادامه مقاله ی ( در مورد مداد ابرو و استفاده از آن چه می دانید ) با ما باشید تا در مورد ویژگی های یک مداد ابرو مناسب برای شما نکاتی را بیان کنیم.

در مورد مداد ابرو و استفاده از آن چه می دانید

  • ضد آب و ضد لک : ضد آب برای مانگاری بیشتر و ضد لک برای تمیزی بهتر ابرو
  • رنگ دانه بالا : وجود رنگدانه بالا باعث می‌شود خیلی سریع ابرو ها شکل بگیرد.
  • تقویت کننده : مداد ابرویی که دارای مواد تقویت کننده باشد سلامت ابرو را تضمین می‌کند.
  • ضد‌ ریزش : مداد ابرویی تهیه کنید که حتما خاصیت ضد‌ریزش داشته باشد.
  •  ظاهر طبیعی : از مداد ابرویی استفاده کنید که ابروها را از شکل خود بیرون نکرده و ظاهر طبیعی ابرو را حفظ کند.
  • بافت سبک و نرم : مداد ابرویی که بافت سبک و نرم داشته باشد کمتر آسیب به بافت ابرو می زند.
  • سهولت در طراحی ابرو : از مداد ابرویی استفاده کنید که به آسانی بتوان قاب ابرو را ترسیم کرد.
  • دارای روغن های گیاهی : مداد ابرویی که دارای روغن های گیاهی باشد به خوبی می‌تواند سلامت ابرو را حفظ کند.
  • مرطوب‌کننده : مرطوب‌کنندگی مداد ابرو باعث می‌شود ظاهر خشک ابرو برطرف شده و سلامت آن حفظ شود.
  • ماندگاری بالا : ماندگاری بالا باعث می‌شود شما در طول روز احتیاج به تجدید آرایش ابرو نداشته باشید.
  • تایید شده متخصصین پوست : این مورد از این جهت مهم است که سلامتی ابرو و پوست حفظ شود.
  • بدون سرب ، پارابن و مواد مضر :  برای سلامتی خود حتما دقت کنید مداد ابروی انتخابی عاری از این مواد باشد.

روش استفاده از مداد ابرو

در این قسمت از مقاله ی ( در مورد مداد ابرو و استفاده از آن چه می دانید ) می خواهیم مطالبی را به طور خلاصه در مورد کشیدن ابرو بیان کنیم. برای اینکه آرایش ابروی زیبا و جذابی داشته باشیم نیاز به وسایلی چون آینه، نور خوب، مداد ابرو، برس ابرو ، ژل ابرو ،کانسیلر و در موارد پرایمر ابرو داریم. بعد از اینکه این موارد را تهیه کردیم نوبت به آرایش ابرو می رسد. برای شروع باید نقطه شروع ابرو، قوس ابرو و انتهای ابرو را مشخص کنید.

برای این کار مداد ابرو را به صورت راست در مقابل بینی نگه دارید. مداد باید با خط ابرو مطابقت داشته باشد. این خط، خط شروع می باشد. برای پیدا کردن نقطه قوس ایده آل ابروی خود، مداد ابرو را در کنار بینی خود به سمت لبه بیرونی عنبیه نگه دارید. با این روش به خوبی طاق ابرو را مشخص خواهید کرد. برای تشخیص نقطه پایان ابرو مداد ابرو را در کنار بیرونی به سمت گوشه بیرونی چشم نگه دارید این نقطه، نقطه پایان ابروی شماست.

اگر ابروهای شما فراتر از این نقطه است با موچین موهای زائد را بردارید. اکنون که تمام نقاط را مشخص کردید با مداد ساده نوک تیز قاب ابرو را طراحی کرده و سپس با مداد نوک پهن یا مداد پودری داخل ابرو را پر کنید. مداد را در راستای خواب ابرو بکشید.

در ادامه برای شما لینک های آموزشی چگونگی طراحی و استفاده از مداد ابرو را قرار داده ایم. با کلیک بر روی لینک می توانید از ویدیو آموزش استفاده کنید.

مداد ابرو در فروشگاه برلیان سبز

در مورد مداد ابرو و استفاده از آن چه می دانید

شاید از جمله کسانی باشید که برای هر خرید و یا استفاده از هر گونه لوازم آرایشی به سراغ گوگل آمده و سرچ می کنید. جستجو در مورد لوازم آرایشی مناسب و استفاده از آن بسیار عالیست اما به شرطی که این جستجو از سایت های معتبری صورت گیرد. سایت برلیان سبز یکی از معدود سایت هایی است که سعی می کند در مورد محصولات آرایشی و بهداشتی دقیق ترین اطلاعات به خواننده ارائه دهد. امیدواریم با مطالعه مطالب سایت سخن ما را تصدیق فرمایید. این مژده را به شما می دهیم که برلیان سبز در مجموعه بی نظیر و کمیاب بخود بهترین مداد ابرو ها را از برترین و با کیفیت ترین برندها گردآوری کرده است. شما با مراجعه به صفحه مداد ابرو حرف ما را تصدیق خواهید کرد.

سخن پایانی 

امیدواریم مطالعه مقاله ی ( در مورد مداد ابرو و استفاده از آن چه می دانید ) برای شما مفید واقع شده باشد. اگر به نظرتان نکته ای از قلم افتاده یا درست نیست خوشحال می شویم در قسمت نظرات ما را با خبر کنید. ما مشتاق خواندن نظرات و انتقادات خوب شما هستیم.

author-avatar

درباره aaliabadi

من اینجام تا کمک کنم دانش خودم و شما نسبت به جهان پیرامونمون بیشتر بشه بخصوص در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی. امیدوارم با نوشته هام کمک کنم شما آگاهی بهتر و بیشتری پیدا کنید و در نتیجه انتخاب و خرید بهتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *