عطر, مقاله

معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران عنوان موضوعی است که می خواهیم به آن بپردازیم. فکر کنید در بازار عطر مشغول جستجو هستید، عطرها و رایحه های مختلف را بررسی می کنید، از عطرهای موجود بازار اسم های زیادی برایتان بسیار آشناست و بارها و بارها شنیده اید، عطر شنل ، پاکورابان ، ورساچه و …. . از فروشنده می خواهید بهترین و معروف ترین عطر جهان را به شما معرفی کند. فروشنده نگاهی به عطرهای موجود انداخته و چند تایی را به شما معرفی می کند، ولی باز هم راضی کننده نیست.

احساس می کنید عدم شناخت شما از عطرها و برندهای معروف باعث شده خیلی با گفته های فروشنده موافق نباشید، احتمالا با خود فکر می کنید او در حالت بسیار خوشبینانه بهترین عطر مجموعه خود را به شما معرفی کرده است، باز می گردید و می گردید تا بتوانید عطر معروفی که دارای رایحه بسیار جذاب و خاص می باشد را پیدا کنید. فرقی نمی کند که برای خودتان به دنبال عطر می گردید یا برای هدیه دادن به عزیزانتان ، مهم این است که دوست دارید بهترین و خاص ترین عطر را بیابید.

به شما باید این مژده را بدهیم که امروز ما قصد داریم این مشکل را برای همیشه حل کنیم، زیرا قصد داریم شما را با معروف ترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران آشنا کنیم. بنابراین به شما توصیه می کنیم قبل از هر انتخاب یا خریدی مقاله ی ما را به خوبی مطالعه کنید و بعد برای خرید اقدام نمایید.

 کرید Creed

معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

برند کرید یکی از قدیمی ترین عطرسازی های جهان است که در دهه 1700 در بریتانیا تاسیس شد. آنها عطرهای مجلل را برای خانواده سلطنتی عرضه می کردند که ملکه ویکتوریا مشتری وفادار آن بود. امروزه مالک آن الیور کرید است. او هنوز از همان روش های فیلتر کردن، مخلوط کردن و وزن کردن مواد استفاده می کند، درست مانند اجدادش که قرن ها پیش از آن استفاده می کردند.

آنها به وضوح می دانند که چه کاری انجام می دهند تا بتوانند در طول زمان محبوبیت برند خود را حفظ کنند. اگر می خواهید چیزی را امتحان کنید که با گذشت زمان کامل شده است، به سراغ یکی از عطرهای برند کرید بروید. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 76 عدد عطر و ادکلن با برند CREED وارد بازار عطر و ادکلن نموده است. کمپانیی عطر و ادکلن CREED به شدت به استانداردهای کیفی عطر و ادکلن های خود پایبند بوده و مصمم ترین حامی و طرفدار صنعت مواد طبیعی در عطر به شمار می رود. نمونه های برتر این برند عبارتند از :

 دیور Dior

معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایرانمعروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

خانه مد دیور، که دفتر مرکزی آن در فرانسه است، در سال 1946 تاسیس شد. خانه مد دیور مجموعه وسیعی از محصولات را در کارنامه خود دارد. اقلامی مانند لباس، لوازم مد، محصولات زیبایی و همچنین جواهرات و ساعت از جمله محصولاتی است که آنها در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

اولين محصول ارائه شده اين کمپاني ، عطر ديور بود که سباستين ديور موسس و طراح ارشد برند ديور، نام آن را به خاطر ياد خواهرش ، کاترين ديور، عطر ميس ديور نام گذاشت. اگر تاريخچه عطر سازي جهان را بخش بندي کنيم بايد قبول کنيم که برند ديور ،سهم ويزه اي در پيشبرد مرزهاي عطر سازي دارد و اين درحاليست که اين برند عظيم اروپايي تنها متمرکز بر عطر سازي نبوده و تحوالات شگرفي را در ساير بخش هاي مد و فشن جهانيان گذاشته است. نمونه های برتر این برند عبارتند از :

کلوین کلاین Calvin Klein

معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

کلوین کلاین برندی است که نه تنها به خاطر عطرهایش، بلکه به خاطر پوشاک، ساعت و زیرپوشش نیز معروف است. آن‌ها سال‌هاست که وجود داشته‌اند و چیزی که در طول این سال‌ها برایشان مفید بوده، مقرون به صرفه بودن محصولاتشان است. بیشتر عطرهای کلوین کلاین که با رایحه‌های منحصربه‌فردش مشخص می‌شود، یونی‌سکس هستند و همین امر باعث می‌شود گروه بزرگ‌تری از مردم به آن‌ها دسترسی داشته باشند. اگرچه عطرهای کلوین کلاین برای روزمره ساخته شده اند، اما برای موقعیت های پیچیده تر نیز مناسب هستند. توانایی رشد بالای این برند با زمانه باعث شده که در سال 2021 به عنوان برترین برند عطر جهان شناخته شود. برترین های این برند عبارتند از :

ورساچه Versaceمعروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

برند معروف ایتالیایی Versace که دفتر مرکزی آن در میلان بوده فقط در حیطه مد فعال نیست. بلکه عطر این برند نیز در سطح جهانی بسیار خوب عمل کرده است. عطرهای زنانه و مردانه این برند بسیار محبوب می باشند و دارای طرفداران بی شماری در سطح جهان هستند. عطر زنانه کریستال در سال 2006 عرضه شد و یکی از پرفروش ترین عطرها در سراسر جهان بوده است. این عطر با رایحه ای میوه ای، مشک دار و شیرین مشخص می شود و برای استفاده در روز عالی است. برای آقایان، Versace Pour Homme یا Versace Eros Eau de Toilette گزینه های عالی هستند. برترین های این برند  عبارتند از :

  • ادکلن مردانه ورساچه اروس VERSACE EROS EDT
  • عطر زنانه ورساچه برایت کریستال Versace Bright Crystal edt
  • عطر زنانه ورساچه کریستال نویر Versace Crystal Noir EDP

 هرمس Hermes

معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

هرمس شگفت‌انگیزترین عطرهای ترکیب شده در جهان را تولید می‌کند که با آن طعم غیرقابل لمس فرانسوی عطرآگین شده است. عطرهای هرمس جسورانه و تحریک‌آمیز بوده و از باصفاترین عطرهای موجود در بازار هستند. هرمس یکی از بهترین برندهای عطر برای داشتن حس اروپایی است. این برند صاحب خانه مد بوده که دارای خط تولید عطر نیز می باشد، عطرهایی که با هیچ برندی قابل قیاس نیست. عطرهایی ظریف و غنی و خاص که طرفداران بیشماری در جهان دارد. عطرهای این برند دارای زرق و برق و پیچیدگی خاصی بوده که به خوبی شما را مسحور خواهد کرد. برترین های این برند  عبارتند از :

  • عطر مردانه هرمس تق هرمس Hermes Terre d’Hermes EDT
  • عطر مردانه هرمس تق هرمس پرفیوم Hermes Terre d’Hermes EDP

مونت بلنک Montblanc

معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

Montblanc یک برند آلمانی است که در سال 1906 تأسیس شد و بیشتر به خاطر قلم های معروف خود شناخته شده است. اما این برند محصولات بسیار متنوع تری می فروشد که شامل لوازم جانبی، جواهرات، ساعت و البته عطر می باشد. رایحه ی عطرها این برند با فصول حرکت می کنند و رایحه مردانه و قوی آنها برای زمستان مناسب است. درست مانند تمام محصولات دیگر، عطرهای این برند در دسته کالاهای لوکس قرار می گیرند. برترین این برند عبارتند از :

ایوسن لورن Yves Saint Laurent

معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

جواهرات، کالاهای چرمی و همچنین عطرها تنها برخی از محبوب ترین محصولات این خانه مد پاریس هستند. رایحه عطرهای آن لوکس و خالص بوده و به خوبی توانسته در جهان عطر جای خود را تثبیت کند. ایوسن لورن به تنهایی ثابت می کند که فرانسوی ها توانایی بالایی در شناخت و ساخت عطرهای خاص و ماندگار دارند. این برند بیشتر به خاطر زیر پا گذاشتن قوانین در مورد عطر و مد شناخته می شود، یک برند پرطرفدار که همپایه زمانه پیش می رود و در همه ی دورانها حرفی برای گفتن دارد. برترین های این برند عبارتند از :

 بولگاری Bulgari

معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

بولگاري BVLGARI يکي از برجسته ترين نام هاي تجاري در عرصه کالاهاي لوکس ايتاليا محسوب مي شود. شرکت بولگاري در زمينه طراحي و ساخت جواهرات، عطر، ساعت، اکسسوري و همچنين هتلداري فعاليت دارد. در سال 1990 خط توليد عطر سازي راه اندازي شد و عطر و ادکلن هاي BVLGARI با کيفيت کم نظير و فوق العاده توانستند سکوي پرتابي براي اين کمپاني شوند.

اگر به دنبال عطری هستید که هم ظرافت و هم تجمل را در خود داشته باشد، خوب انتخاب کرده اید. استانداردهای زیبایی ایتالیایی بولگاری از هنر جاودانه رومی و یونانی الهام گرفته شده است. جسورانه و شهوانی، عطرهای این برند اعتماد به نفس خوبی به افراد داده و باعث می شود دیگر فرد ضعیف و گوشه گیری نباشید زیرا عطرهای این برند شما را در کانون توجه دیگران قرار خواهد داد. برترین های این برند عبارتند از :

شنل  Chanel  

معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

این خانه مد پاریسی نیازی به معرفی ندارد. وقتی صحبت از محصولات کلاسیک و جاودانه می‌شود، برند شنل در میان برند ها به طور خاصی خودنمایی می کند. عطرهای این برند کلاسیک بوده و از محبوبیت بسیاری برخوردار می باشد. برند شنل عطرهای نمادینی را ارائه می دهد که هرگز از مد نمی افتند. کمپاني شنل Chanel از سال 1909 شروع به کار نموده است. شنل در سال 1921 با توليد اولين عطر خود يعني Chanel N5 خط توليد عطر و ادکلن را افتتاح کرد و به بازار عطر و ادکلن وارد شد.

عطر نمادین Chanel No 5 یکی از پرفروش ترین عطرهای جهان از زمان عرضه بوده است. با در نظر گرفتن تعریف زنانه، این عطر تقریباً یک قرن پیش عرضه شد و هنوز هم امروزی است. این چیزی است که باید به آن افتخار کرد، زیرا بسیاری از مارک های دیگر در دستیابی به آن موفق نبوده اند. برترین های این برند عبارتند از :

جورجیو آرمانی Armani

معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

جورجیو آرمانی یکی دیگر از برندهایی است که بسیاری از محصولات مرتبط با مد را به مشتریان ارائه می دهد. عطرهای این برند نیز از محبوب ترین عطرهای جهان به شمار می آید.عطر جورجیو آرمانی بسیار مورد احترام است. یکی از عطرهای مشهور این برند Giorgio Armani Si بوده که با رایحه ای درخشان و جاودانه باعث محبوبیت این برند در تمام دوران ها شده است. برترین های این برند عبارتند از :

 رالف لورن Ralph Lauren

معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

برند آمریکایی رالف لورن، طراح کلاسیک اصیلی است که در زمینه عطر نیز مشهور می باشد. این شرکت در سال 1967 تاسیس شد و از آن زمان تا حد زیادی تکامل یافته است. این کمپانی دیگر تنها لباس، زيورآلات و دکوراسيون منزل ارائه نمی دهد، بلکه بازار خود را به بخش عطر گسترش داده است. در نهايت، آنچه که بيشتر در مورد ميراث رالف لورن به عنوان يک نام تجاري و طراح به چشم مي آيد سبک زندگى او است. رالف لورن نه تنها يک برند مشهور بلکه به عنوان سبک زندگى امريکايى در جهان شناخته شده است. عطر مردانه نمادین پولو در سراسر جهان شناخته شده و محبوب است، و Romance یک عطر گلی زنانه برای زنان است که بسیار مورد علاقه است. برترین عطرهای این برند عبارتند از :

  • عطر مردانه رالف لورن پولو آبی Ralph Lauren Polo Blue EDT
  • ادوپرفیوم مردانه رالف لورن پولو آبی Ralph Lauren Polo Blue EDP

باربری Burberry

معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

باربری برندی انگلیسی که حرفه اصلی آن تولید لباس بود هیچگاه فکر نمی کرد با وارد شدن به دنیای عطر نیز مانند لباس به خوبی بدرخشد و عطرهای آن در بین عطرهای مشهور و محبوب جهان قرار گیرد. کمپاني  باربري Burberry از سال 1856 شروع به کار نموده و از سال 1981 وارد بازار عطر و ادکلن شده است. اين توليد کننده ي عطر و ادکلن تا کنون بيش از 64 عدد عطر و ادکلن با برند باربري Burberry وارد بازار عطر و ادکلن نموده است. برترین های این برند عبارتند از :

دلچه گابانا Dolce & Gabbana

معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

یکی دیگر از برندهای معروف ایتالیایی، دلچه گابانا Dolce & Gabbana ، در سال 1985 وارد صحنه مد شد. آنها طیف گسترده ای از محصولات را از جمله لباس، لوازم جانبی، لوازم آرایشی، کفش، و همچنین عطر و بسیاری دیگر ارائه می دهند. رایحه مشخص عطرها در طول سال ها تغییر چندانی نکرده است و دلیل آن کامل بودن رایحه می باشد. عطرهای این برند ترکیبی از عطرهای کلاسیک و معاصر بوده که همیشه طرفداران بیشماری از سراسر جهان دارد. این برند که مورد علاقه بسیاری از افراد مشهور است، محصولاتی با کیفیت بالا ارائه می دهد که با بالاترین استانداردهای موجود ساخته شده است. برترین های این برند عبارتند از :

تام فورد Tom Ford

معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

تام فورد که تازه وارد صحنه مد شده است، به سرعت به یکی از برترین طراحان مد رسیده است. عطرهای مجلل منحصر به فرد آنها باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرند، عطرهای تام فورد عطرهای ارزانی نیستند اما بسیار خوش رایحه و جذاب می باشند و ارزش بالایی برای خرید دارند. در صورت انتخاب تام فورد چیزی که به دست خواهید آورد عطری بسیار مجلل و ماندگار است که در تمام طول روز بوی تازگی خواهد داشت. عطرهای مجلل تام فورد شما را در کانون توجه دیگران قرار خواهد داد. برترین های این برند عبارتند از :

پاکو رابان Paco Rabanne 

معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

پاکو رابان Paco Rabanne برندی فرانسوی که پیش از عطر به طراحی لباس و تولید جواهرآلات، لباس و لوازم جانبی مشغول بود تا اینکه در سال 1969 اولین عطر خود را به بازار عرضه کرد. اولين عطر اين کمپاني رايحه کالاندره زنان افسانه ايي است که بسیار شیک و جذاب بود و بسیار مورد توجه قرار گرفت. عطرهای پاکورابان با بسته بندي و شيشه هاي نوآورانه و خاصی توليد مي شوند. برترین های این برند عبارتند از :

نارسیسو رودریگز Narciso Rodriguez  

معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

برند عطر ادکلن نارسيسو رودريگز Narciso Rodriguez اصالتا يک کمپاني عطر و ادکلن آمريکايي است. اين توليد کننده ي عطر و ادکلن تا کنون بيش از 33 عدد عطر و ادکلن با برند نارسيو رودريگز وارد بازار عطر و ادکلن نموده است . کمپاني نارسيو رودريگز از سال 1997 شروع به کار نموده و از سال 2003 وارد بازار عطر و ادکلن شده است. طراحان عطر به نام و مشهوري با اين کمپاني همکاري مي کنند. عطرهای این کمپانی خاص با رایحه های جذاب و دلنشین بوده که تمام سلیقه ها را پوشش می دهد. برترین های این برند عبارتند از :

دانهیل Dunhill

معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

دانهیل Dunhill یکی از مشهورترین برندهای تولید کالاهای لوکس و زیورآلات و متخصص در طراحي لباس هاي مردانه، کالاهاي لوکس و اکسسوري است. دانهيل در سال 1934 وارد دنياي عطر شد، عطر و ادکلن های های دانهيل به اندازه لوازم لوکس، اکسسوری تجملی و لباس های آن در موفقيت اين برند کلاسيک سهم ویژه ای داشتند و موجب پيشرفت آن گردیدند. مستر نوز یا همان آقای بینی با دانهیل در طراحی محصولات عطری همکاری می کند. این برند دارای عطرهای خاص و ویژه ای بوده که همگی طرفداران بسیاری دارند. برترین های این برند عبارتند از :

لانکوم Lancome

معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

لانکوم LANCOME یک کمپانی فرانسوی آرایشی و بهداشتی است که توسط آرماند پتیژن در سال 1935راه اندازی شد. این کمپانی اصالتا یک کمپانی عطر بود که پنج عطر برای پنج قاره در سال 1935 تولید کرد و بعدها محصولات آرایشی ، بهداشتی و محصولات برای آقایان را هم اضافه کرد. همچنین لانکوم به دلیل داشتن یکی از بهترین برندهای عطر و یک خانه عطر کلاسیک مشهور است، مجموعه ای جاودانه که به دلیل ماندگاری طولانی آن چه در طول سال ها و چه بر روی پوست مورد قدردانی قرار گرفته است. برترین های این برند عبارتند از :

جیوانچی Givenchy

معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

جیوانچی Givenchy کمپاني فرانسوي فعال در زمينه مد، زيورآلات و عطر بوده که در سال 1952 توسط هوبرت دي جيوانچي تاسيس شد. اولين ادکلن جيونچي در سال 1957 روانه بازار شد. محصولات اين برند قديمي به دليل رايحه هاي منحصر به فردشان مورد توجه افراد سرشناسي همچون جاستين تيمبرليک و ليو تايلر قرار گرفت. برترین های این برند عبارتند از :

گوچی Gucciمعروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

 

معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

گوچي Gucci برندی ايتاليایی يکي از مطرح ترين و مشهور ترين برندها در عرصه چرم بود. این برند در سال 1997 با راه اندازي خط توليد عطر و ادکلن، محصولات افسانه اي طراحي و توليد کرد که امروزه از پرفروشترين محصولات عطر و ادکلن جهان بشمار مي روند. اولين عطر Gucci در سال 1974 توليد و روانه بازار شد. از آن زمان مجموعه‌هايي از عطرهاي مردانه و زنانه عرضه‌ شده‌اند که بسياري از آن‌ها از ديد کلکسيون داران به درجه‌ي افسانه‌اي رسيده‌اند. پس از آن تا کنون اين کمپاني بيش از 60 عطر و ادکلن را در چندين مجموعه به بازار عرضه داشته است. برترین های این برند عبارتند از :

هوگو بوس Hugo Boss

معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران

برند آلمانی Hugo Boss قطعاً در سراسر جهان محبوب است. آلمانی ها به داشتن استانداردهای بسیار بالای تولید با کیفیت معروف هستند و برند Boss از این استانداردها تبعیت می کند. عطرهای این برند رایحه های واقعا جذاب و دلنشین دارند. نه تنها بویای عطرها بسیار خاطره انگیز و دلنشین هستند بلکه ماندگاری بسیار بالایی دارند و تمام طول روز را پوشش می دهند. اولين عطر هوگو باس Boss Number One براي مردان بود که در سال 1985 معرفي شد. برترین های این برند عبارتند از :

کلام آخر 

امیدواریم با مطالعه مقاله ی معروفترین و پرفروش ترین برندهای عطر در جهان و ایران در انتخاب بهترین عطر به شما کمک کرده باشیم. مطالب این مقاله با تحقیق فراوان و بر اساس بهترین ها طی سالهای 2022 و 2021 گردآوری شده است. با مراجعه به صفحه ی These Are The 20 Best Perfume Brands و  معرفی 20 عطر برند در جهان خواهید دید ما سعی کرده ایم شما را با بهترین و معروف ترین برند های عطر در جهان آشنا کنیم.

author-avatar

درباره aaliabadi

من اینجام تا کمک کنم دانش خودم و شما نسبت به جهان پیرامونمون بیشتر بشه بخصوص در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی. امیدوارم با نوشته هام کمک کنم شما آگاهی بهتر و بیشتری پیدا کنید و در نتیجه انتخاب و خرید بهتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *