پرایمر پروفشنال بنفیت Benefit محصول امریکا

ویژگی های محصول

بدون چربی

حاوی رنگدانه

داراي ويتامين E

پوشش دهی بالا

زیرساز آرایش حرفه ای

با دوام و ماندگاری طولانی

افزایش دوام و کیفیت آرایش

محافظ پوست از رادیکال های آزاد

مخصوص پوست هاي مختلط و چرب

دارای فرمولاسیون سبک وزن و ابریشمی

تصحيح خطوط چين و چروك و منافذ باز پوست

بدون تغییر رنگ و ایستایی کرم پودر در طی روز

برند: بنفیت

1,419,000 تومان1,456,000 تومان

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

پرایمر پروفشنال بنفیت Benefit محصول امریکا

پرایمر پروفشنال بنفیت Benefit محصول امریکا به سرعت ظاهر منافذ باز و خطوط پوست را پوشش داده و پوستی نرم و لطیف را ایجاد می کند. حاوی ویتامین E بسیار سبک و دارای فرمولاسیون ابریشمی، بدون روغن و چربی تمام جای جوش و لک را به طور کامل پوشش میدهد و پوست را برای آرایش آماده می سازد. همچنین ماندگاری و کیفیت آرایش را بدون هیچ گونه تغییری افزایش می دهد.

برای پوست چرب بسیار مناسب بوده و احساس سبکی و زیبایی را برایتان به ارمغان می آورد. پرایمر پروفشنال بنفیت محافظی نامرئی و صاف برای صورت ایجاد کرده و سطح پوست را بدون عیب و نقص نشان می دهد. هم می توان از آن به تنهایی استفاده کرد و هم می توان زیر یا روی آرایش آن را زد.

جلوه ای مات و طبیعی

پرایمر پروفشنال بنفیت Benefit به صورت مداوم منافذ را کوچک می کند و برق پوست را گرفته، آن را مات می کند. روی پوست احساس سبکی دارد و بر پایه آب است. بافت ژلی دارد و بعد از زدن روی پوست بی رنگ می شود. این محصول Oil Free یا بدون چربی می باشد. برق صورت را میگیرد و نمی گذارد پوست چرب شود. جلوه ی مات و طبیعی روی پوست دارد. پوست بعد از زدن این پرایمر احساس سرزندگی و لطافت پیدا می کند.

این پرایمر برای افرادی که پوست چرب و مختلط دارند انتخابی مناسب است و استفاده ی مرسوم آن برای مهمانی و مراسم می باشد. چرا که ماندگاری آرایش را بالا برده و نمیگذارد پوست چرب شود. همچنین اگر منافذی باز و بزرگتر از اندازه ی معمول دارید بخوبی منافذ را کوچکتر می کند.

راهنمای استفاده

نخست یک لایه نازک از پرایمر پروفشنال بنفیت Benefit را بر روی پوست تمیز و مرطوب گذاشته، سپس به آرامی با توسط براش، اسفنج یا انگشتان دست، از مرکز صورت به سمت بیرون ماساژ داده و پخش شود. سپس چند لحظه صبر گردد و آرایش به طور معمول اعمال شود.
پوست هاى خشك قبل از استفاده از پرایمر بنفیت ميتوانند از مرطوب كننده استفاده كنند .

مشخصات پرایمر پروفشنال بنفیت

خريد از برليان سبز

برليان سبز يک فروشگاه اينترنتي مختص لوازم آرايشي- بهداشتي است که هدف خود را ارائه بهترين اطلاعات و خدمات به شما عزيزان در زمينه خريد مناسب‌ترين ملزومات آرايشي بنا کرده است. فرقي نمي‌کند کدام محصول را انتخاب مي کنيد. با جست و جوي محصولات مورد نظر خود، خواندن اطلاعات و مشخصات فني آن‌ها و مقايسه با کالاهاي مشابه، ميتوانيد تجربه يک خريد عالي و به صرفه را در فروشگاه اينترنتي برليان سبز داشته باشيد.
در فروشگاه برليان سبز گروههاي مختلفي از محصولات آرايشي و بهداشتي وجود دارد که شما مي توانيد با جستجو در هر کدام از گروه ها نتوع بسياري از اجناس را مشاهده کنيد و بصورت آنلاين سفارش دهيد و در نهايت از خريد خود مطمئن باشيد. همچنين با خريد اينترنتي پرایمر پروفشنال بنفیت Benefit از فروشگاه معتبر برليان سبز مي توانيد تجربه عالي، براي داشتن کالاهاي اصل اورجينال را داشته باشيد.

برند

کشور سازنده

مناسب برای

,

حجم

,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرایمر پروفشنال بنفیت Benefit محصول امریکا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *