عطر مونت بلنک لجند اسپیریت Mont blanc Legend Spirit EDT

ویژگی های محصول

پراکندگی خوب

حجم 100 میل

سال ساخت  2016

مناسب روزهای گرم

رایحه شیرین، تند و خنک

ماندگاری 5 الی 8 ساعت

نوع عطر Eau De Toilette

کمپانی سازنده Mont Blanc

گروه بویایی رایحه مشک، چوب، دریایی و مرکبات

برند: مونت بلنک

1,400,000 تومان

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

عطر مونت بلنک لجند اسپیریت Mont blanc Legend Spirit EDT

عطر مونت بلنک لجند اسپیریت Mont blanc Legend Spirit EDT عطری خنک و شیرین، مردانه و جذاب. برند مشهور و معتبر Mont blanc در سال 2016 یک نسخه‌ی جدید از عطر Legend معروف را که در سال 2011 ساخته شده را به بازار معرفی کرده است. این ادو تویلت Legend Espirit نام دارد. لجند اسپیریت با بوی شیرین و خنکش برای روزهای بهاری، تابستانی و پاییزی پیشنهاد می‌شود.

ویژگی ظاهری Mont blanc Legend Spirit

بطری مونت بلنک لجند اسپیریت Mont blanc Legend Spirit بسیار ساده و در عین ‌حال شیک و محکم ساخته شده است. روی شیشه‌ی سفید رنگ لجند اسپیریت نام این عطر را مشاهده می‌کنید. شانه‌های بطری لجند اسپیریت مانند لجندهای قبلی فلزی در نظر گرفته شده و درخشش خاصی در زیر نور دارد. درست در وسط این قسمت فلزی، ستاره‌ی معروف مون بلان دیده می‌شود.

در بطری با جنس فلزی و رنگ نقره‌ای‌اش به‌ خوبی روی شیشه سوار شده است. روی در بطری، نشان Montblanc به‌ خوبی حک شده و خودنمایی می‌کند. خرید عطر مون بلان Legend Espirit با توجه به پخش بوی قوی، شیشه‌ی زیبا و مینیمال، برند شناخته‌شده و بوی خنکش برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد، بسیار خاطره‌انگیز خواهد بود.

نت های بویایی Mont blanc Legend Spirit

پس از اولین اسپری از عطر مونت بلنک لجند اسپیریت Mont blanc Legend Spirit EDT روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی نارنج، فلفل و گریپ‌فروت خواهید شد. این ترکیب تند و شیرین، هیجان و شادی خوبی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی، این نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی مون بلان لجند اسپیریت از هل، اسطوخودوس و نت‌های آبی ساخته‌شده‌اند. این ترکیب تند و اقیانوسی، علاوه بر ایجاد شور و نشاط، تمرکز را در شما بیشتر خواهد کرد.

در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را خواهند گرفت. این نت‌های پایانی از ترکیب خزه‌ی اوک‌موس، مشک، چوب کشمیر و نت‌های چوبی تشکیل ‌شده‌اند. این عناصر با بوی پیچیده و مرموزشان، اعتماد به ‌نفس، آرامش و تعادل روحی را در شما ایجاد می‌کنند. به طور خلاصه نت های بویایی Mont blanc Legend Spirit عبارتند از :

رایحه آغازین : گریپ فروت، نارنج و فلفل صورتی
رایحه میانی : هل، اسطوخودوس و نت‌های آبی
رایحه پایه : خزه‌ی اوک‌موس، مشک، چوب کشمیر و نت‌های چوبی

خريد از برليان سبز

برليان سبز يک فروشگاه اينترنتي مختص لوازم آرايشي- بهداشتي است که هدف خود را ارائه بهترين اطلاعات و خدمات به شما عزيزان در زمينه خريد مناسب‌ترين ملزومات آرايشي بنا کرده است. فرقي نمي‌کند کدام محصول را انتخاب مي کنيد. با جست و جوي محصولات مورد نظر خود، خواندن اطلاعات و مشخصات فني آن‌ها و مقايسه با کالاهاي مشابه، ميتوانيد تجربه يک خريد عالي و به صرفه را در فروشگاه اينترنتي برليان سبز داشته باشيد.

در فروشگاه برليان سبز گروههاي مختلفي از محصولات آرايشي و بهداشتي وجود دارد که شما مي توانيد با جستجو در هر کدام از گروه ها نتوع بسياري از اجناس را مشاهده کنيد و بصورت آنلاين سفارش دهيد و در نهايت از خريد خود مطمئن باشيد. همچنين با خريد عطر مونت بلنک لجند اسپیریت Mont blanc Legend Spirit EDT از فروشگاه معتبر برليان سبز مي توانيد تجربه عالي، براي داشتن کالاهاي اصل اورجينال را داشته باشيد.

برند

کشور سازنده

مناسب برای

حجم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر مونت بلنک لجند اسپیریت Mont blanc Legend Spirit EDT”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Mont Blanc

برند مون بلان Mont Blanc اصالتا يک کمپاني عطر و ادکلن فرانسوي است که به توليد لوازم التحرير و کالاهاي لوکس مي پردازد. اين کمپاني در سال 1908 توسط لوازم التحرير فروشي به نام Claus Johannes Voss ، صرافي به نام Alfred Nehemias و مهندسي به نام August Eberstein تاسيس شد و در ابتدا کار خود را با توليد خودکارهايي به اسم Simplo Filler Pen در هامبورگ آغاز کرد. رفته رفته برند مون بلان که در ابتدا فقط خودنويس توليد مي کرد نامي براي خود دست و پا کرد و در سال 1935 کالاهاي لوکس چرمي و پس از آن محصولاتي از قبيل ساعت، زيورآلات ، کاغذ دست ساز، عينک، جواهرات و عطر و ادکلن را به توليدات خود افزود. برند مون بلان در سال 2001 فعاليت خود را در زمينه ي عطريات آغاز کرد که اولين محصول آن براي خانم ها بود و در سال 2005 شروع به توليد ادکلن هاي مونت بلانک براي آقايان نيز کرد. برند Mont Blanc در بازه زماني 2001 تا 2013 داراي 15عطر و ادکلن در کارنامه عطري خود مي باشد.