برس طرح نگین دار جیول 2064 و JEWEL Ouch Design 2068

ویژگی های محصول

بدون ریزش تار

قابل شست و شو

عدم ایجاد حساسیت

قابل استفاده برای پخش کردن کرم پودر، برنزر و رژ گونه

شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,
برند: جیول

67,000 تومان91,000 تومان

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

برس طرح نگین دار جیول 2064 و JEWEL Ouch Design 2068

برس طرح نگین دار جیول 2064 و JEWEL Ouch Design 2068 باکیفیت و مرغوب. این برس با طرح نگین‌دار راهی مطمئن برای داشتن آرایشی طبیعی و ماندگار است. 2068 و 2064 برای افرادی که به همخوانی داشتن بین رنگ برس‌های آرایشی مورد استفاده خود اهمیت می‌دهند، در دو رنگ مشکی و نقره‌ای تولید و روانه بازار شده است. البته در هر سری تولید جدید براش‌ها رنگ‌ها عوض می‌شوند.

برس دارای درپوش است. حضور این در پوش به علت موارد بهداشتی این وسیله آرایشی که در تماس مستقیم با پوست شماست، در نظر گرفته شده است. البته از کثیف‌شدن کیف آرایشی شما با موادی همچون برنزر و کرم‌پودر و رژ‌گونه نیز جلوگیری می‌کند. این درپوش از جنس استیل ضد زنگ است.

تارهای این برس، از جنس الیاف مصنوعی است. این مساله در قابلیت شست‌و‌شوی آن نقش بسیار مهمی دارد. دسته این برس که از جنس استیل ضد زنگ است، سهولت استفاده از آن را دو چندان کرده است همچنین سلامت برس را پس از شست و شو برای ما تضمین می کند. به این علت که زنگ نمی‌زند و زبیایی خود را پس از تماس با آب از دست نمی‌دهد.

مشخصات برس نگین

خريد از برليان سبز

برليان سبز يک فروشگاه اينترنتي مختص لوازم آرايشي- بهداشتي است که هدف خود را ارائه بهترين اطلاعات و خدمات به شما عزيزان در زمينه خريد مناسب‌ترين ملزومات آرايشي بنا کرده است. فرقي نمي‌کند کدام محصول را انتخاب مي کنيد. با جست و جوي محصولات مورد نظر خود، خواندن اطلاعات و مشخصات فني آن‌ها و مقايسه با کالاهاي مشابه، ميتوانيد تجربه يک خريد عالي و به صرفه را در فروشگاه اينترنتي برليان سبز داشته باشيد.

در فروشگاه برليان سبز گروههاي مختلفي از محصولات آرايشي و بهداشتي وجود دارد که شما مي توانيد با جستجو در هر کدام از گروه ها نتوع بسياري از اجناس را مشاهده کنيد و بصورت آنلاين سفارش دهيد و در نهايت از خريد خود مطمئن باشيد. همچنين با خريد برس طرح نگین دار جیول 2064 و JEWEL Ouch Design 2068 از فروشگاه معتبر برليان سبز مي توانيد تجربه عالي، براي داشتن کالاهاي اصل اورجينال را داشته باشيد.

کد محصول

سایز کوچک 2068, سایز بزرگ 2064

برند

کشور سازنده

مناسب برای

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برس طرح نگین دار جیول 2064 و JEWEL Ouch Design 2068”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 JEWEL

برند جيول در سال 1380 در ايران شروع به کار کرده و در زمينه محصولات پديکور و مانيکور و کارآموزي توانسته يکي از بهترين برندهاي موجود با بهترين محصولات باشد. برند JEWEL در اين مدت توانسته جاي خود را در ميان مشتريان محصولات آرايشي باز کند و به برندي محبوب در ميان خريداران اين محصولات تبديل شود. فروشگاه اينترنتي برليان سبز بهترين هاي اين برند را براي شما گردآوري کرده و با بهترين قيمت در دسترس شما قرار داده است.