برس شانه ابرو چوبی جیول مدل GBS-2000 و JEWEL GBS-2001

ویژگی های محصول 

حذف ریمل اضافی

محو کردن مداد و سایه ابرو

دارای دسته چوبی کوتاه و بلند

مناسب برای مرتب کردن ابروها و مژه‎ها

شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,
برند: جیول

27,000 تومان31,000 تومان

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

برس شانه ابرو چوبی جیول مدل GBS-2000 و JEWEL GBS-2001

برس شانه ابرو چوبی جیول مدل GBS-2000 و JEWEL GBS-2001 با کیفیت و مرغوب در دو مدل کوتاه و بلند. برس شانه ابرو جیول دارای دو سر شانه و برس است. شانه آن برای مرتب‌کردن ابروها و مژه‎‌ها و حذف ریمل اضافی استفاده می‎شود. برس این محصول برای محو‌کردن مداد و سایه ابرو به کار می‎رود. با استفاده از یک قیچی و برس این محصول می‎توانید تار موهای بلند ابرو را کوتاه و مرتب کنید تا ظاهری همیشه آراسته داشته باشید.

این محصول با بدنه چوبی شکل در مدل کوتاه دارای طول حدود 9 سانتی‌متر بوده که به راحتی در کیف آرایشی شما جای خواهد گرفت. در مدل بلند دارای طول 15 سانتی متر بوده که می توانید با دقت بیشتری کار اصلاح و آرایش ابرو را انجام دهید. نرمی موهای برس این محصول در حد متوسط و از نوع مصنوعی است که با پوست سازگار می‎باشد. شانه این محصول از نوع پلاستیکی است و دندانه‎ های ریز آن باعث می‎شود به خوبی تارهای مو شانه شوند و یکدستی را به تارهای ابرو هدیه بخشد.

مشخصات برس 

  • محصول چین
  • حذف ریمل اضافی
  • محو کردن مداد و سایه ابرو
  • دارای دسته چوبی کوتاه و بلند
  • مناسب برای مرتب کردن ابروها و مژه‎ ها
  • در دو مدل کوتاه و بلند به طول ها 9 و 15 سانتی متر

خريد از برليان سبز

برليان سبز يک فروشگاه اينترنتي مختص لوازم آرايشي- بهداشتي است که هدف خود را ارائه بهترين اطلاعات و خدمات به شما عزيزان در زمينه خريد مناسب‌ترين ملزومات آرايشي بنا کرده است. فرقي نمي‌کند کدام محصول را انتخاب مي کنيد. با جست و جوي محصولات مورد نظر خود، خواندن اطلاعات و مشخصات فني آن‌ها و مقايسه با کالاهاي مشابه، ميتوانيد تجربه يک خريد عالي و به صرفه را در فروشگاه اينترنتي برليان سبز داشته باشيد.

در فروشگاه برليان سبز گروههاي مختلفي از محصولات آرايشي و بهداشتي وجود دارد که شما مي توانيد با جستجو در هر کدام از گروه ها نتوع بسياري از اجناس را مشاهده کنيد و بصورت آنلاين سفارش دهيد و در نهايت از خريد خود مطمئن باشيد. همچنين با خريد برس شانه ابرو چوبی جیول از فروشگاه معتبر برليان سبز مي توانيد تجربه عالي، براي داشتن کالاهاي اصل اورجينال را داشته باشيد.

کد محصول

بلند 2001, کوتاه 2000

برند

کشور سازنده

مناسب برای

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برس شانه ابرو چوبی جیول مدل GBS-2000 و JEWEL GBS-2001”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 JEWEL

برند جيول در سال 1380 در ايران شروع به کار کرده و در زمينه محصولات پديکور و مانيکور و کارآموزي توانسته يکي از بهترين برندهاي موجود با بهترين محصولات باشد. برند JEWEL در اين مدت توانسته جاي خود را در ميان مشتريان محصولات آرايشي باز کند و به برندي محبوب در ميان خريداران اين محصولات تبديل شود. فروشگاه اينترنتي برليان سبز بهترين هاي اين برند را براي شما گردآوري کرده و با بهترين قيمت در دسترس شما قرار داده است.