پد جدا کننده انگشتان پا جهت جلوگیری از چسبیدن لاک

ویژگی های محصول

کیفیت مناسب

بسیار نرم و راحت

قابل شست و شو

یک جفت پد جدا کننده انگشت

مناسب برای لاک زدن انگشتان پا

برند: متفرقه

4,000 تومان

ناموجود

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

پد جدا کننده انگشتان پا جهت جلوگیری از چسبیدن لاک

پد جدا کننده انگشتان پا جهت جلوگیری از چسبیدن لاک بسیار ضروری برای کسانی که عاشق لاک‌زدن به انگشتان پای خود هستند. لاک‌زدن یکی از هیجان انگیزترین تفریحات خانم‌هاست، اما لاک‌زدن ناخن پا به‌ علت نزدیکی انگشتان پا سخت بوده و معمولا به علت برخورد انگشتان با یکدیگر، نمای نهایی لاک مورد نظر به دست نمی‌آید. این محصول برای خانم‌هایی که به ظاهری آراسته اهمیت می‌دهند تهیه شده است.

پد جداکننده انگشتان پا محصولی جدید برای لاک زدن پا است که با ایجاد فاصله بین انگشت‌ها، مانع از خراب شدن اثر لاک بر روی ناخن‌های پا می شود. اسفنجی بودن این محصول مانع از احساس ناراحتی در انگشتان پا در زمان استفاده از آن می‌شود. این محصول بسیار نرم و راحت بوده و قابلیت شستشو نیز دارد. پد جدا‌کننده دارای کیفیت خوبی بوده و ماندگاری مناسبی دارد. همجنین این پد دارای رنگ بندی متنوع می‌باشد.

مشخصات پد 

  • کیفیت مناسب
  • بسیار نرم و راحت
  • قابل شست و شو
  • یک جفت پد جدا کننده انگشت
  • مناسب برای لاک زدن انگشتان پا

خريد از برليان سبز

برليان سبز يک فروشگاه اينترنتي مختص لوازم آرايشي- بهداشتي است که هدف خود را ارائه بهترين اطلاعات و خدمات به شما عزيزان در زمينه خريد مناسب‌ترين ملزومات آرايشي بنا کرده است. فرقي نمي‌کند کدام محصول را انتخاب مي کنيد. با جست و جوي محصولات مورد نظر خود، خواندن اطلاعات و مشخصات فني آن‌ها و مقايسه با کالاهاي مشابه، ميتوانيد تجربه يک خريد عالي و به صرفه را در فروشگاه اينترنتي برليان سبز داشته باشيد.

در فروشگاه برليان سبز گروههاي مختلفي از محصولات آرايشي و بهداشتي وجود دارد که شما مي توانيد با جستجو در هر کدام از گروه ها نتوع بسياري از اجناس را مشاهده کنيد و بصورت آنلاين سفارش دهيد و در نهايت از خريد خود مطمئن باشيد. همچنين با خريد پد جدا کننده انگشتان پا جهت جلوگیری از چسبیدن لاک از فروشگاه معتبر برليان سبز مي توانيد تجربه عالي، براي داشتن کالاهاي اصل اورجينال را داشته باشيد.

برند

مناسب برای

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پد جدا کننده انگشتان پا جهت جلوگیری از چسبیدن لاک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *