ماشین اصلاح مک استایلر Mac styler Shaving machine MC-078A

در خرید خود دقت نمایید محصولات برقی برگشت و تعویض ندارد.

ویژگی های محصول

دکمه روشن/خاموش

نمایشگر میزان شارژ

برس تمیز کننده تیغه ها

دارای تیغه های ضد زنگ

دارای کابل گردان 360 درجه

قابلیت شارژ با دوام طولانی

تیغه مجزا جهت اصلاح دقیق تر

پوشش مستحکم و طراحی بی‌نظیر

منبع تغذیه باتری با درگاه USB و برق

دارای قابلیت خود تیز شوندگی تیغه ها

دارای محفظه جمع آوری مو بی صدا و بدون لرزش

برند: مک استایلر

700,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ماشین اصلاح مک استایلر Mac styler Shaving machine MC-078A

ماشین اصلاح مک استایلر Mac styler Shaving machine MC-078A یک ماشین اصلاح کاملا جدید با موتور بسیار قوی است که توسط کمپانی معروف مک استایلر طراحی و تولید شده است. سرعت و دقت عملکرد این ماشین اصلاح فوق العاده عالی بوده و توجه هر فردی را به خود جلب می کند.
یکی از مهم ترین عواملی که در کیفیت و سرعت عملکرد ماشین اصلاح تاثیر گذار می باشد، جنس تیغه های ماشین اصلاح می باشد. در ماشین اصلاح MC-078A جنس تیغه ها از تیتانیوم است که از مقاومت و کارایی بسیار عالی برخوردار هستند.

همچنین تیغه های این ماشین اصلاح از قابلیت خود تیز شوندگی نیز برخوردار بوده و می توان گفت یک ماشین اصلاح کارآمد و با قابلیت های فراوان می باشد. این ماشین اصلاح از نوع شارژی بوده و دارای یک باطری لیتیومی است که شارژ شدن آن در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

در صورت یک ساعت شارژ این ماشین اصلاح می توان به مدت یک ساعت از آن استفاده کرد. امکان تنظیم درجه تیغه ها در این محصول وجود دارد و می توان متناسب با نیاز خود اقدام به تنظیم کرد. این محصول برای کسانی مناسب است که همیشه به دنبال داشتن اصلاحی دقیق، روان و سریع هستند. این ماشین اصلاح دارای شانه در سایز تکی است که به راحتی با استفاده از آن می توان موی سر و صورت را در اندازه دلخواه اصلاح کرد.

مشخصات ماشین اصلاح

  • دکمه روشن/خاموش
  • نمایشگر میزان شارژ
  • برس تمیز کننده تیغه ها
  • دارای تیغه های ضد زنگ
  • دارای کابل گردان 360 درجه
  • قابلیت شارژ با دوام طولانی
  • تیغه مجزا جهت اصلاح دقیق تر
  • پوشش مستحکم و طراحی بی‌نظیر
  • منبع تغذیه باتری با درگاه USB و برق
  • دارای قابلیت خود تیز شوندگی تیغه ها
  • دارای محفظه جمع آوری مو بی صدا و بدون لرزش

خريد از برليان سبز

برليان سبز يک فروشگاه اينترنتي مختص لوازم آرايشي- بهداشتي است که هدف خود را ارائه بهترين اطلاعات و خدمات به شما عزيزان در زمينه خريد مناسب‌ترين ملزومات آرايشي بنا کرده است. فرقي نمي‌کند کدام محصول را انتخاب مي کنيد. با جست و جوي محصولات مورد نظر خود، خواندن اطلاعات و مشخصات فني آن‌ها و مقايسه با کالاهاي مشابه، ميتوانيد تجربه يک خريد عالي و به صرفه را در فروشگاه اينترنتي برليان سبز داشته باشيد.

در فروشگاه برليان سبز گروههاي مختلفي از محصولات آرايشي و بهداشتي وجود دارد که شما مي توانيد با جستجو در هر کدام از گروه ها نتوع بسياري از اجناس را مشاهده کنيد و بصورت آنلاين سفارش دهيد و در نهايت از خريد خود مطمئن باشيد. همچنين با خريد اينترنتي ماشین اصلاح مک استایلر Mac styler Shaving machine MC-078A از فروشگاه معتبر برليان سبز مي توانيد تجربه عالي، براي داشتن کالاهاي اصل اورجينال را داشته باشيد.

برند

کشور سازنده

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماشین اصلاح مک استایلر Mac styler Shaving machine MC-078A”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معرفی برند Mac Styler

شرکت و برند Mac Styler در شهر تورنتو کانادا با همکاری یک هنرمند آرایشگر و عکاس به نام فرانک توسکان و مالک سالن زیبایی، فرانک آنجلو دقیقا در سال 1984 بنیان گذاری و تاسیس شد. هدف آنها از راه اندازی این شرکت ابتدا تامین وسائل مورد نیاز خود بود و به مرور زمان و با گسترش آن به فکر ورود به بازارهای تجاری افتادند. آنها با تولیدات با کیفیت و در خور توجه خود توانستند جایگاه ویژه ای برای برند تولیدی در بازارهای داخلی و سپس جهانی کسب نمایند. مک با آموزش و ارائه محصولات و همچنین اجازه تست محصولات خود در فروشگاههای ارائه کالا روشی نو در این تجارت را پایه نهاد. امروزه پس از شناخته شدن این برند و گسترش بازار محصولات این شرکت علاوه بر محصولات آرایشی و بهداشتی به تولید لوازم خانگی با همین برند روی آورده است و با توجه به موفقیت در زمینه های گذشته امید دارد که در این تولیدات نیز جایگاه خاصی برای خود در بازارهای جهانی و مصرفی ایجاد نماید. محصولات این برند در کشور چین و با کیفیت بالا تولید می شود.