کرم پودر استنلی Stanley Double Wear Foundation

برای اطلاع از قیمت محصول تماس بگیرید

ویژگی های محصول

بدون چربی

حجم 35 میل

دارای SPF 20

بافت نرم و سبک

ماندگاری 16 ساعته

مانع از براق شدن پوست

کنترل ‌کننده چربی پوست

مقاوم در برابر گرما و رطوبت

پوشش‌ دهی مات و یکدست 

رنگبندی متنوع مناسب برای انواع پوست

بدون ایجاد ماسیدگی و یا ترک روی پوست

برند: استنلی

268,000 تومان

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

کرم پودر استنلی Stanley Double Wear Foundation

کرم پودر استنلی Stanley Double Wear Foundation فاقد چربی و سبک با پوشش دهی عالی. پوست یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای انسان است. زیرا با پوست سالم ،چهره انسان زیباتر و اعتماد به نفس او افزون تر میگردد. همانطور که می‌دانید خلق یک چهره بی عیب و نقص با رعایت بهداشت و استفاده از مواد زیر سازی برای پنهان کردن عیب های پوست امکان پذیر است. کرم پودر استنلی به شما کمک خواهد کرد که پوست شما زیباتر و بدون عیب به نظر برسد و لکه ها و تمامی نواقص پوست شما پوشانده شود. یکی از ویژگی های این کرم پودر مقاومت در برابر گرما و رطوبت می باشد که باعث می شود در برابر تعریق مقاوم بوده و ماندگاری بهتری داشته باشد.

این محصول خاصیت ضد پیری دارد و حاوی SPF 20 بوده که از پوست شما در برابر آفتاب هم محافظت می کند. کرم پودر استنلی چربی پوست را کنترل کرده و مانع از براق شدن پوست می شود. همچنین این کرم پودر دارای پوشش‌دهی فوق‌العاده بدون ایجاد ماسیدگی و یا ترک روی پوست می باشد. کرم پودر باعث تغذیه و سلامت پوست صورت می شود. این کرم پودر به دلیل ماندگاری بالا تا ساعت ها بدون ماسیده شدن روی پوست شما می ماند و مانع تنفس پوست نمی شود. این کرم را می توانید در ابتدای صبح بر روی پوستتان استفاده کنید و تا شب بدون نگرانی از اثرات تابش خورشید و آلودگی موجود در هوا به انجام کارهای روزمره خود بپردازید. این کرم تحت لیسانس ایتالیا و در بهترین لابراتوار های کشورمان ایران تولید می شود.

مشخصات کرم پودر استنلی 

خريد از برليان سبز

برليان سبز يک فروشگاه اينترنتي مختص لوازم آرايشي- بهداشتي است که هدف خود را ارائه بهترين اطلاعات و خدمات به شما عزيزان در زمينه خريد مناسب‌ترين ملزومات آرايشي بنا کرده است. فرقي نمي‌کند کدام محصول را انتخاب مي کنيد. با جست و جوي محصولات مورد نظر خود، خواندن اطلاعات و مشخصات فني آن‌ها و مقايسه با کالاهاي مشابه، ميتوانيد تجربه يک خريد عالي و به صرفه را در فروشگاه اينترنتي برليان سبز داشته باشيد.

در فروشگاه برليان سبز گروههاي مختلفي از محصولات آرايشي و بهداشتي وجود دارد که شما مي توانيد با جستجو در هر کدام از گروه ها نتوع بسياري از اجناس را مشاهده کنيد و بصورت آنلاين سفارش دهيد و در نهايت از خريد خود مطمئن باشيد. همچنين با خريد کرم ضدآفتاب و ضدلک بي رنگ لافارر La Farrerr Sunscreen spf50 از فروشگاه معتبر برليان سبز مي توانيد تجربه عالي، براي داشتن کالاهاي اصل اورجينال را داشته باشيد.

برند

کشور سازنده

مناسب برای

حجم

کد محصول

10, 20, 30, 40, 50, 60, 80

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم پودر استنلی Stanley Double Wear Foundation”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *