اتو مو رمینگتون مدل Remington Hair Straightener S6500

در خرید خود دقت نمایید محصولات برقی برگشت و تعویض ندارد.

ویژگی های محصول

قابلیت تنظیم دما 

دارای نمایشگر LCD

دارای قفل کنترل دما

مناسب برای انواع مو 

جنس صفحات از سرامیک

دارای عملکرد تقویت کننده توربو

دارای کیف ضد حرارت و کیف نگهداری

دارای صفحات باریک 110 میلی متری

دارای دو کارکرد فرکننده و لخت کننده مو

گرم شدن سریع دستگاه در عرض 15 ثانیه

گستره‌ی دما 220 تا 240 درجه سانتی‌گراد

دارای سیستم ایمنی خاموش کننده خودکار بعد از 60 دقیقه 

برند: رمینگتون

1,145,000 تومان

ناموجود

14 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

اتو مو رمینگتون مدل Remington Hair Straightener S6500

اتو مو رمینگتون مدل Remington Hair Straightener S6500 اتویی باریک با صفحاتی از جنس سرامیک با لبه‌ی گرد مجزا می باشد. این اتو مو طوری طراحی شده که 6 مدل مختلف مو را می‌تواند با یک سری ایجاد کند. ویژگی مثبت استفاده‌ی سرامیک در اتو مو، در دو عامل عایق الکتریسیته بودن و مقاومت داشتن در برابر گرما خلاصه می‌شود. هر چه میزان انتقال الکتریسیته کاهش یابد، خطر استفاده از اتو مو نیز پایین می‌آید. همچنین سرامیک به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت، دیرتر فرسوده می‌شود و در نتیجه عمر بالاتری دارد.

کفه های اتو موی S6500، به دلیل باریک بودن برای افرادی که دارای موهای کوتاه هستند نیز مناسب می باشد. یکی از مزیت های اتو موی S6500 قابلیت تنظیم دما می باشد. دمای اتو بین 150 تا 230 درجه سانتیگراد قابل تنظیم می باشد. تنظیم دما کمک می کند تا اتو مو برای کارهای مختلفی چون صاف کردن موهای خشک و مرطوب، حالت دار یا فر کردن مو مناسب باشد.

سیم گردان و صفحه نمایش LCD

از دیگر مزیت های اتو که کار با آن را راحت کرده است داشتن سیم گردان و صفحه نمایش LCD می باشد. وجود این دو خصیصه باعث شده این اتو مو برای کار حرفه ای نیز مناسب باشد.  همچنین اتو موی S6500 دارای قفل کنترل دما برای جلوگیری از تغییر دما در هنگام استفاده است. این دستگاه دارای ویژگی سیستم خاموش شدن خودکار بعد از 60 دقیقه استفاده نکردن از اتو مو بوده، تا هم در مصرف انرژی صرفه جویی شود و هم به ایمنی استفاده از آن بیفزاید.

مشخصات اتو مو 

  • قابلیت تنظیم دما
  • دارای نمایشگر LCD
  • دارای قفل کنترل دما
  • مناسب برای انواع مو
  • جنس صفحات از سرامیک
  • دارای عملکرد تقویت کننده توربو
  • دارای کیف ضد حرارت و کیف نگهداری
  • دارای صفحات باریک 110 میلی متری
  • دارای دو کارکرد فرکننده و لخت کننده مو
  • گرم شدن سریع دستگاه در عرض 15 ثانیه
  • گستره‌ی دما 220 تا 240 درجه سانتی‌گراد
  • دارای سیستم ایمنی خاموش کننده خودکار بعد از 60 دقیقه

خرید از برلیان سبز

برلیان سبز یک فروشگاه اینترنتی مختص لوازم آرایشی- بهداشتی است که هدف خود را ارائه بهترین اطلاعات و خدمات به شما عزیزان در زمینه خرید مناسب‌ترین ملزومات آرایشی بنا کرده است. فرقی نمی‌کند کدام محصول را انتخاب می کنید. با جست و جوی محصولات مورد نظر خود، خواندن اطلاعات و مشخصات فنی آن‌ها و مقایسه با کالاهای مشابه، میتوانید تجربه یک خرید عالی و به صرفه را در فروشگاه اینترنتی برلیان سبز داشته باشید.

در فروشگاه برلیان سبز گروههای مختلفی از محصولات آرایشی و بهداشتی وجود دارد که شما می توانید با جستجو در هر کدام از گروه ها نتوع بسیاری از اجناس را مشاهده کنید و بصورت آنلاین سفارش دهید و در نهایت از خرید خود مطمئن باشید. همچنین با خرید اینترنتی اتو مو رمینگتون مدل Remington Hair Straightener S6500 از فروشگاه معتبر برلیان سبز می توانید تجربه عالی، برای داشتن کالاهای اصل و اورجینال را داشته باشید.

برند

کشور سازنده

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اتو مو رمینگتون مدل Remington Hair Straightener S6500”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *