عطر, مقاله

معرفی بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان

معرفی بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان

معرفی بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان عنوان موضوعی است که قصد داریم در موردش با شما صحبت کنیم. تصور کنید وارد مغازه عطر و ادکلن فروشی شدید و می خواهید در بین عطرهای بیشمار آن عطری را برای زمستان انتخاب کنید. عطری که ضمن داشتن بویایی و ماندگاری خوب ، بازخورد خوبی هم داشته باشد. واقعا چطور باید انتخاب کرد؟ انتخاب عطر مورد علاقه و دوست داشتنی برای زمستان شاید کمی سخت باشه اما شدنیه. مقاله ی پیش رو نتیجه ساعت ها تحقیق و مطالعه بوده ، بنابراین بدون هیچ مقدمه ای، بیایید نتایج را ببینیم…

چرا عطر زمستانی ؟

در همین ابتدا این سوال پیش میاد چرا عطر زمستانی ؟ و اینکه بر چه اساسی  می گوییم این عطر مناسب زمستان یا تابستان است؟ برای پی بردن به جواب این سوال باید شناخت بیشتری نسبت به عطر و دنیای عطر داشته باشیم. بهتره بدونیم عطرها بر اساس رایحه هایی که در ساخت آنها به کار برده شده به عطرهای گرم و خنک ( سرد ) تقسیم بندی می شوند. عطری های گرم برای فصل زمستان و عطرهای خنک یا سرد برای فصل تابستان به کار برده می شود.

عطرهایی که برای زمستان مناسب هستند عطرهایی گرم و شیرین، گرم و تلخ و گرم و تند هستند که باعث می شوند با بوییدن رایحه آن گرما و انرژی خوبی دریافت کنید. یک عطر زمستانی خوب قادر است سرما را کاهش داده و گرمای خوبی به شما بدهد. بنابراین… همانطور که با کاهش دما شروع به پوشیدن لباس‌های ضخیم‌تر می‌کنید، زمان آن فرا رسیده که از عطرهای گرم‌تر استفاده کنید.

عطر ویکتور اند رالف اسپایس بمب اکستریم مردانه Viktor and Rolf Spicebomb Extreme 

معرفی بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان

معرفی بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان

عطر ویکتور اند رالف اسپایس بمب اکستریم مردانه Viktor and Rolf Spicebomb Extreme عطری گرم و شیرین و تا حدی تلخ. اسپایس بمب اکستریم یک نسخه جدیدتر از Spicebomb EDT شگفت انگیز است. این عطر با طعمی از شیرینی وانیلی بوده که البته تیره تر، غنی تر، پیچیده تر و ماندگارتر و بویایی بهتری نسبت به نسخه اسپایس بمب دارد.

Spicebomb Extreme با ادویه‌هایی مانند فلفل سیاه و دارچین باز می‌شود. زمانی که بویایی آن حس می شود ترکیبی از رایحه های اسطوخودوس، وانیل، فلفل، تنباکو و زیره را می تونید استشمام کنید. با گذر زمان عطر گرمتر و شیرینتر و همزمان با قویتر شدن تنباکو سنگین تر و تاریکتر میشود و این روند تا انتها ادامه خواهد داشت.

عطر اسپایس بمب اکستریم عطری گرم، دلنشین که در لیست بهترین ادکلن های تنباکویی قرار گرفته است. بوی عطر نسبت به اسپیناس بمب پیچیده‌تر و بالغ‌تر بوده و ایده آل برای مهمانی، پارتی های شبانه، قرار ملاقات عاشقانه و باشگاه مناسب می باشد. ماندگاری عطر بین 6 تا 8 ساعت بوده و از پراکندگی خوبی برخوردار می باشد.

عطر بولگاری من این بلک مردانه Bvlgari Man In Black EDP

معرفی بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان

با استشمام عطر بولگاری من این بلک مردانه Bvlgari Man In Black EDP رایحه چوبی و بوی چرمی تیره که رایحه کاملا مردانه است را استشمام خواهید کرد. می توان گفت بولگاری من این بلک یک رایحه مردانه پیچیده برای یک جنتلمن شیک است. Man in Black توسط زبردست ترین استاد عطرساز آلبرتو موریلاس ساخته شده است، که برخی از نمادین ترین عطرهای جهان را خلق کرده است. به زبان ساده انتخاب این عطر برای زمستان بسیار هوشمندانه است.

عطر من این بلک با رایحه ای از فلفل سیاه و دارچین که با تنباکوی تیره و کمی شیرین مخلوط شده آغاز می شود. رفته رفته نت های پس زمینه محو می شود و نت چرمی ملایمی با ته کوچکی از گل های سفید ظاهر می شود و با پیشرفت بویایی نت عطر گرم، تند و پیچیده شده و با یک اشاره از دانه های تونکا کمی شیرین و پودری و رایحه ی چوب های نشسته در پس زمینه دریافت می کنید. این رایحه بالغ، ظریف و مردانه است.

از عطر من این بلک بولگاری می توانید برای مناسبت های رسمی و نیمه رسمی، دفتر کار، مناسبت های خاص، شب های قرار، بارها، مهمانی ها و باشگاه استفاده کنید. به طور ساده تر از هر جا که خواستید در کانون توجه دیگران باشید از این عطر رویایی استفاده کنید. ماندگاری و پراکندگی این عطر بسیار خوب بوده و می تواند تا 8 ساعت کامل شما را پوشش دهد. بولگاری در ارائه به جزئیات توجه ویژه ای داشت. این محصول در یک بطری شیشه‌ای مات سیاه زیبا با جزئیات متضاد رزگلد عرضه می‌شود. همچنین بطری های 60 و 100 میلی لیتری عطر دارای اسپری قفل پیچشی هستند که برای مسافرت مفید است.

عطر پاکو رابان وان میلیون پرایو مردانه Paco Rabanne 1 million prive

معرفی بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان

معرفی بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان

عطر پاکو رابان وان میلیون پرایو مردانه Paco Rabanne 1 million prive نسخه جدیدتر، بالغ‌تر و زیباتر از Paco Rabanne One Million بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد. در حقیقت این نسخه جدید تیره‌تر، غنی‌تر، کمتر شیرین و پیچیده‌تر است. One Million Prive کمی شبیه به One Million اصلی شروع می شود اما نه به آن حد شیرین. با نت پرتقال خونی شیرین، مخلوط با مقداری دارچین گرم تند، و کمی شیرینی دانه تونکا در پس زمینه ادامه داده و در نهایت شیرین اصل در پس‌زمینه محو می‌شود، و دارچین با مقداری مر و تنباکوی سیب میوه‌ای شکل می‌گیرد که با اشاره‌ای از پاتچولی در پس‌زمینه به انتها می رسد.

با استشمام این عطر شما یک حال و هوای شیک و تند دارچینی گرم و زرق و برق دار دریافت می کنید. 1 میلیون پرایو عطری ایده آل برای شب های قرار ملاقات، مهمانی های گاه به گاه شبانه، باشگاه مناسب می باشد. پراکندگی و ماندگاری عطر بسیار خوب و مناسب بوده و بسته به ترکیب شیمیایی پوست و درجه حرارت، و می توانید در حدود 4 تا 8 ساعت عطر را به راحتی استشمام نمایید.

عطر مردانه والنتینو اومو اینتنس Valentino Uomo Intense EDP

معرفی بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان

Uomo Intense با انفجاری از گل زنبق مخلوط با کمی پرتقال ماندارین باز می شود. زمانی که پرتقال ماندارین و زنبق در پس زمینه محو می شوند. ترکیب چرم، وانیل و دانه تونکا همه چیز را به خود اختصاص می دهد. حال و هوای شکلاتی نارنجی خوشمزه خامه ای مانند چرمی و شیرینی به آن می دهد که خیلی هم شیرین نیست. در کل رایحه عطر مدرن، پیچیده و با کیفیت است. عطری جذاب و خوش بو که مردم می‌خواهند نام آن را بدانند.

عطر اومو اینتنس بیشتر برای استفاده در شب های زمستان مناسب است، مانند قرار ملاقات ها، مناسبت های خاص، رویدادهای رسمی، مجالس مجلل و حضور باشگاه. این عطر به طور ناخودآگاه شما را در کانون توجه دیگران قرار می دهد. Uomo Intense یک ادوپرفیوم است و یک رد بوی فوق العاده به جا می گذارد.ماندگاری آن بالا بوده و از پراکندگی خوبی برخوردار است. برای استفاده از یک اسپری تا 3 اسپری استفاده کنید بیشتر نه.

عطر لانویت لهوم مردانه ایو سن لورن YSL La Nuit De L’Homme 

معرفی بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان

معرفی بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان

ادو پرفیوم دلچه گابانا د وان مردانه Dolce Gabbana The One EDP 

معرفی بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان

دلچه گابانا د وان مردانه یک رایحه سکسی ملایم گرم و شیرین و تند می باشد. هیچ لیست بهترین ادکلن زمستانی مردانه بدون ادو پرفیوم D&G The One کامل نخواهد بود. D&G The One EDP نسخه بهبود یافته جدیدتری از The One EDT اصلی بسیار دوست داشتنی است. در واقع، این نسخه جدیدتر EDP هنوز DNA EDT اصلی را دارد، اما عمیق‌تر، غنی‌تر، نرم‌تر، خامه‌تر و کمی شیرین‌تر (و همچنین ماندگارتر) است.

بوی آنها بسیار شبیه به هم است، بنابراین اگر قبلاً نسخه اصلی را داشته اید و اکنون به دنبال نسخه غنی تر و کامل تری هستید D&G The One EDP همان چیزی است که به دنبال آن هستید. این شاهکار توسط سوپراستار عطرساز الیور پولژ ساخته شده است که در حال حاضر مدیر عطرساز Chanel است.

رایحه D&G The One  با ترکیبی از گریپ فروت و زنجبیل آغاز شده و راه را برای رایحه ای تازه و مرکباتی و تند باز می‌کند. در میانه راه مقداری تنباکو پیپ و کهربای شیرین گرم همراه با زمزمه هل تند و کمی چوب در پس زمینه به مهمانی می پیوندند. و اینجاست که همه می خواهند نام عطر رویایی و اغوا کننده شما را بدانند. از عطر D&G The One EDP در محل کار، دفتر، قرارهای گاه به گاه و رسمی می توانید استفاده کنید، اما جایی که واقعاً می درخشد، برای شب های قرار ملاقات، محیط های عاشقانه است. این عطر مردانه و دلنشین ماندگاری عطر بین 4 تا 7 ساعت بوده و پراکندگی نسبتا خوبی دارد.

عطر جورجیو آرمانی کد مردانه Giorgio Armani Code Profumo

معرفی بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان

معرفی بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان

Armani Code Profumo یک نسخه جدیدتر، مدرن تر و ماندگارتر از Armani Code اصلی برنده جایزه FiFi است. در حقیقت همان عطرسازان چیره دستی که آرمانی کد اصلی را خلق کردند، Antoine Lie و Antoine Maisondieu، دوباره با هم همکاری کردند تا این نسخه تیره تر، غنی تر و کمی شیرین تر را ایجاد کنند. و در کارشان بسیار موفق بودند.

اگر عطرهای شیرین و اغوا کننده را دوست ندارید، این قطعا برای شما مناسب نیست. Armani Code Profumo با طعمی تازه از سیب میوه ای شیرین و پرتقال، مخلوط با هل تند و جوز هندی باز می شود. اکنون، همانطور که روی پوست شما می نشیند، شیرینی آن از بین می رود و ترکیبی از دانه تونکا، کهربا و چرم ظاهر می شود… که به شما حالتی پودری و گرم از نوع نوشابه آبجو با ریشه خامه ای می دهد.شیرین، سکسی و پیچیده است… و بوی شگفت انگیزی دارد.

این عطری است که توجه شما را جلب خواهد کرد، باعث می شود دیگران مجبور به تعریف و تمجید عطر شما شوند. Armani Code Profumo برای پاییز و زمستان عالی است، هوای سرد زمستان را قطع می‌کند و دنباله‌ای از عطر و بوی فوق‌العاده به جا می‌گذارد. برای هر سنی مناسب است، اما برای جوانان پسندیده تر و بهتر به نظر می رسد. Armani Code Profumo ایده آل برای قرار ملاقات های گاه به گاه، ملاقات های شبانه، مهمانی ها، کافه ها و باشگاه می باشد، البته به دلایلی برای دفتر کار توصیه نمی شود. ماندگاری و پراکندگی بسیار خوبی دارد و در حد دو اسپری کافی می باشد.

عطر مردانه بنتلی اینتنس  Bentley Intense 

عطر مردانه بنتلی اینتنس  Bentley Intense رایحه مردانه، منحصربه‌فرد و غالب که مورد تحسین زنان و مردان قرار می‌گیرد، می‌تواند انتخاب مناسبی برای مردان شیک پوش در زمستان باشد. Bentley For Men Intense یکی از آن ترکیب‌های باکلاس، بالغ و غنی را دارد که بر اساس ترکیبی زیبا از نت‌های چوبی اما شیرین است که برای شب‌های سرد زمستانی که می‌خواهید از بین مردم متمایز شوید، کاملاً ساخته شده است.

این رایحه جذاب با مشروب، دارچین و شمعدانی باز می شود اما با خشک شدن، عطر معطر تر، چرمی تر و دودی تر می شود در حالی که نعناع هندی و چوب سدر برجسته تر می شوند. رایحه ای کاملا بالغ دارد، بنابراین این عطر را برای افراد جوان توصیه نمی شود.

Bentley Fore Men Intense ارزش پیشنهاد فوق‌العاده‌ای دارد و می‌توان آن را در زمره عطرهای باکیفیت قرار داد که ماندگاری بسیار طولانی و عملکرد عالی در 3 ساعت اول دارند. به طور کلی، قطعاً شایسته انتخاب به عنوان یکی از بهترین عطرهای زمستانی برای مردان است.

عطر مردانه تام فورد نویر اکستریم Tom Ford Noir Extreme EDP

معرفی بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان

معرفی بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان

Tom Ford Noir Extreme بهترین انتخاب عطر زمستانی در تمام دوران خواهد بود و این به دلیل رایحه ی منحصر به فرد و جذابی است که دارد. رایحه های تشکیل دهنده عطر شامل نت گل های مختلف در کنار رایحه کهربا، زعفران، نرولی، رز، یاس و شکوفه پرتقال است که تکامل می یابد. یک بمب واقعی شیرین، گرم و تند و بر پایه وانیل بوده که برای مردان تهیه شده است.

نت های چوبی مانند چوب صندل به خوبی در پس زمینه کار می کنند و حس چوبی را به کل این ترکیب شیرین و تند می بخشند. این عطر را برای هر مردی که عاشق رایحه های منحصر به فرد و جذاب است توصیه می شود. این عطر به حدی جذاب و اغوا کننده است که با یک بار بوییدن آن دوست دارید یک شیشه از این عطر را همیشه در کلکسیون عطر خود داشته باشید.  Tom Ford Noir Extreme عطری است که هم برای مهمانی های شبانه مناسب است و هم برای قرار ملاقات های کاری روزانه . ماندگاری و پراکندگی عطر خوب بوده و در حدود 7 الی 9 ساعت شما را پوشش خواهد داد.

عطر پرفیوم د مارلی کارلایل Parfums de Marly Carlisle

معرفی بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان

معرفی بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان

عطر پرفیوم د مارلی کارلایل Parfums de Marly Carlisle عطری است که نمی توان آن را از لیست بهترین عطرهای زمستانی مردانه حذف کرد. زیرا این رایحه شرقی تند، نیمه چرمی و گرم یکی از ضروریات روزهای برفی زمستان است. با اولین اسپری یک سیب سبز و شیرین و مقداری جوز هندی به دست می آورید که از بالا تندی زیادی به شما می دهد. نقطه اوج واقعی بعد از 10 دقیقه اتفاق می افتد که عطر بسیار دلپذیرتر، خاص تر، خامه ای و شیرین تر می شود.

به دلیل وجود وانیل و پایه پاتچولی، عطر رایحه چوبی قابل توجهی همراه با ظرافت های تندی گرم و کمی خاکی بودن به دست می آورد. این ترکیب دوست داشتنی این عطر را به عطرهای زمستانی عالی برای هر عاشق عطرهای چوبی تبدیل می کند. Carlisle Parfums de Marly عطری است که می توانید در هر زمان و مکانی بدون محدودیت از آن استفاده کنید. اگر به دنبال یک عامل تعریف کننده هستید، هیچ نگرانی در مورد آن ندارید زیرا زنان آن را دوست دارند و واقعاً جلب توجه می کند. ماندگاری بالای 10 ساعت و پراکندگی خوب عطر باعث می شود برای زمان های طولانی با خیال راحت از آن بهره ببرید.

عطر مردانه کارولینا هررا Carolina Herrera CH Men Prive

معرفی بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان

اگر به دنبال یک عطر عمیق شبانه هستید، CH Men Privé یک انتخاب عالی است. قابل دسترس تر از دیگر گزینه ها، رایحه ای شگفت انگیز و جذاب مانند Azzuro Wanted، سرشار از ادویه جات است اما یک عنصر لذیذ متمایز نیز دارد. Carolina Herrera CH Men Prive عطری گرم، تلخ و مختص آقایان بوده و به خوبی می تواند جذابیت های یک مرد را کامل کرده و در کانون توجه دیگران قرار دهد.

دنیاى CH men prive که نسخه اولیه کلکسیون CH است یک دنیاى دوتایى غیر قابل اشتباه مى باشد، که داراى ویژگی کلاسیک و بى انتها همچنین مدرن و مدهوش کننده در یک زمان مى باشد. این عطر توصیف کننده لطافت و هیجان مى باشد و در هر سطحى داراى فریفتگی مى باشد. CH men prive یک عطر چوبى شرقى با رایحه ای غلیظ از چرم که افسونگر و تجملاتی است و بیانگر مردی است که می داند چه می خواهد و راه رسیدن به آن را خوب می شناسد.

در ترکیب آن از لایه های ویسکی پر انرژی همراه با گل چرم سیاه شهوت انگیز استفاده شده است. این عطر جذاب دارای ماندگاری و پراکندگی بسیار خوبی می باشد. از این عطر اغوا کننده می توانید در مهمانی های شبانه و قرار ملاقات های عاشقانه استفاده کنید، البته این به این معنا نیست که در طی روز و کار روزانه نمی توانید از آن استفاده کنید.

عطر مردانه گوچی بای گوچی پورهم Gucci by Gucci EDT

معرفی بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان

معرفی بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان

Gucci By Gucci Pour Homme عطری بسیار تند و فلفلی که دارای یک بوی رایحه تند، قوی و جذاب مردانه می باشد. این عطر با ترکیبی گرم، تلخ و چوبی حاصل تنباکو و چرم بکار رفته در ترکیباتش، دارای ماندگاری و پراکندگی بسیار خوبی می باشد. رایحه کاریزماتیک و بی انتها ی این عطر یادآور عشق ، علاقه و زیبایی مردانه است و استفاده آن برای مجالس و مهمانی های رسمی توصیه می شود زیرا که یک دوست و همراه برای تمام آقایان است که از GUCCI به ارمغان رسیده است.

رایحه ی آن آمیزه ای از ترنج ، سرو ، برگ توتون ، چوب ، نعناع هندی و سایر ترکیبات چوبی می باشد. که شما را به داشتن لحظات خاص و رویایی نوید می دهد. در نت های میانی ترکیب تنباکو و گل یاس با خود آرامش و هیجانی لذت بخش را به همراه دارند. و شما را تا رسیدن به نت های پایانی همراهی خواهند کرد. ترکیب نعناع هندی، الیبانوم، عنبر، چرم و رزین در نت پایانی تکمیل کننده بویایی عطر بوده و همگان را مشتاق می سازد که از شما سوال کنند که چه عطری زده اید که انقدر گیرا و دلنشین می باشد.

کلام آخر 

در این گفتار سعی کردیم با مطالعه و تحقیق فراوان عطرهای مردانه که مناسب فصل زمستان می باشد را به شما معرفی کنیم. البته باید خاطرنشان کنیم انتخاب عطر زمستانی کاملا بستگی به سلیقه و خواست شما دارد. خوشحال می شویم تجربه های شخصی خود را از عطرهای زمستانی برای ما بنویسید.

author-avatar

درباره aaliabadi

من اینجام تا کمک کنم دانش خودم و شما نسبت به جهان پیرامونمون بیشتر بشه بخصوص در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی. امیدوارم با نوشته هام کمک کنم شما آگاهی بهتر و بیشتری پیدا کنید و در نتیجه انتخاب و خرید بهتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *