عطر, مقاله

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

همانطور که همه می دانید زمستان در راه است و فصل نقش بسیار مهمی در انتخاب عطر ایفا می کند. ما در مقاله ی ( معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان ) می کوشیم  یاری گر شما در انتخاب بهترین عطر زمستانه باشیم.

آیا شما هم جزو کسانی هستید که در طول فصل عطر خود را تغییر می دهند؟ تغییر عطر با هر فصل ایده بدی نیست، در واقع، رایحه ها به طور خاص برای شاداب کردن حال و هوای خاصی فرموله می شوند. زمستان بهترین زمان برای احاطه کردن خود با یک عطر گرم و قدرتمند است.

عطرهای زمستانی به دلیل بافت نرم و سبکی که دارند محبوبیت زیادی دارند. کشف یک عطر زمستانی عالی خیلی هم آسان نیست، ولی اگر اینجا هستید و مقاله ما را مطالعه می نمایید به شما مژده می دهیم که به انتخاب عطری کامل و مناسب فصل نزدیک شده اید، فقط کمی صبور باشید و تا پایان معرفی عطرهای زمستانی با ما باشید. برای اینکه انتخاب یک عطر برای زمستان برای شما راحت باشد، ما مجموعه ای بهترین عطرهای زمستانی را به شما معرفی خواهیم کرد، عطرهایی که در الویت بالا برای فصل زمستان می باشند.

رایحه ی مشترک عطرهای زمستانی 

همانطور که می دانید عطرها از نظر رایحه به رایحه های گرم و خنک (سرد) تقسیم می شوند رایحه گرم یا همان به اصطلاح عطر گرم ، دارای تقسیم بندی به عطرهای گرم و تند، گرم و تلخ و گرم شیرین می باشند. عطرهایی که با استشمام رایحه آنها در زمستان گرمای خوبی دریافت خواهید کرد و مانند لباس گرمی که بدن شما را از سرما محفوظ می دارد، روح و ذهن شما را از سردی و سرما حفظ خواهد کرد.

بنابراین متوجه شدیم که برای انتخاب بهترین عطر زمستانی باید به رایحه آنها توجه کنیم. اکنون فکر کنید به فروشگاه عطری در فضای مجازی یا حقیقی مراجعه می کنید. حالا که می دانید عطرهای زمستانی، عطرهای گرم هستند. از فروشنده تقاضا می کنید که به شما عطرهای گرم را معرفی کند. اگر هیچ پیش زمینه ای در مورد شناخت عطرهای گرم نداشته باشید، باز هم به مشکل بر می خورید، یک دنیا عطر گرم و شما نمی دانید کدام مناسب شما می باشد.

صبر کنید و نگران نباشید ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. ما با در نظر گرفتن تمام ویژگی های یک عطر گرم زمستانی عالی و با تحقیق و مطالعه فراوان لیستی از بهترین عطرهایی که می توانید انتخاب کنید را تهیه کرده ایم. فرقی نمی کند که کدام عطر معرفی شده را انتخاب می کنید چون دقیقا ما از بین هزاران و هزاران عطر زمستانی با توجه به نظر عطرسازان مشهور این لیست را برای شما تهیه کرده ایم. کافیست با دقت مقاله ی ( معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان ) را مطالعه نمایید.

بلک اپیوم مشکی زنانه ایو سن لورن Yves saint laurent black opium

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

وقتی صحبت از عطرهای گرم و عمیق پاییزی-زمستانی می شود، هیچ چیز مانند YSL Black Opium به استقبال فصل جدید نمی رود. این عطر سرشار از شور و انرژی است، رایحه ای حسی که قهوه سیاه و وانیل را کاملا متعادل می کند تا عطری شیرین و در عین حال بسیار اغواکننده ایجاد کند. بلک اپیوم عطری است کهربا وانیلی برای زنان معروف به تریاک سیاه در سال 2014 عرضه شد.

تریاک سیاه توسط ناتالی لرسون، ماری سالامگن، اولیویه کرسپ و آنورین بلان ساخته شد. Black Opium عطر جدیدی که به عنوان تفسیر راک اند رول از کلاسیک معرفی شد که باید جنبه تاریک و مرموز برند YSL را برجسته کند. در این عطر نت های قهوه در مقادیر زیاد وجود داشته که بر رایحه غالب است.

آکوردهای دیگر عبارتند از فلفل صورتی، شکوفه پرتقال، یاس، وانیل، نعناع هندی و سدر می باشد. با اولین نگاه به بلک اوپیوم، به سرعت با آن احساس راحتی و خوشایندی خواهید داشت. محصولی کلاسیک با هایلایت هایی از آکوردهای تلخ و ترکیبی جادویی که انتخاب بی نظیری برای شب های سرد زمستانی می باشد. اگر به دنبال یک عطر زمستانی عالی می باشید این عطر، مناسب شماست.

عطر نارسیسو رودریگز نارسیس پودری زنانه Narciso Poudree Narciso Rodriguez for women

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

عطر پودری رودریگز رسا و احساسی است، زیرا عطرساز تصمیم گرفته بر روی تمایلات جنسی و انرژی جادویی زنان تمرکز کند. لهجه‌های غالب کوکتل‌های مهیج، شکوه و عظمت گل رز، گاردنیا و قلب‌های گرم مشک‌دار است. پایه ای باورنکردنی بر روی صدای خس خس ساخته شده است، با نت های منحصر به فرد از سدر سیاه و سفید گران قیمت.

زنان نمی توانند در برابر قدرت این دسته گل مقاومت کنند، زیرا سرشار از احساسات زنانه است. عطری با ماندگاری خوب، قوی و چشم نواز. مانند یک انفجار باز می شود و دارای زرق و برقی است که نمی توان آن را نادیده گرفت. ترکیب عطر با نت های گاردنیا سفید و گل رز آغاز شده و پس از آن یک قلب گرم مشک دار وجود دارد. پایه شامل آکوردهای چوبی خس خس و دانه تونکا، سد و پاتچولی است.

عطر نارسیس رودریگز پودری از ماندگاری خوبی برخوردار است که با توجه به شرایط آب و هوایی و جنس پوست شما بطور میانگین ماندگاری حدود 6 تا 12 ساعت دارد. همچنین پخش بوی آن فضای اطراف شما را به خوبی پوشش میدهد. کافیست یکی دو اسپری استفاده کنید، خواهید دید که به خوبی غوغا خواهد کرد.

عطر زنانه ایو سن لورن لیبره YVES SAINT LAURENT LIBRE

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

ب کسانی است که عاشق عطرهای وانیلی برای روزهای سرد و زمستانی هستند. رایحه ای که شما را در شب های سرد گرم می کند، بنابراین شاید این همان عطری است که در جستجوی آن بوده اید. لیبره رایحه جدیدی از Yves Saint Laurent است که بر خلاف Libre اصلی بیشتر مبتنی بر وانیل و اسطوخودوس بوده و همین امر باعث شده این عطر برای فصول سردتر مناسب تر باشد.

این عطر با رایحه ی اسطوخودوس شروع شده اما تنها در عرض چند دقیقه وانیل شروع به پخش شدن می کند و رایحه شیرین تر، گرم تر، غنی تر و دلپذیرتر می شود. وانیل، عنبر، مشک و سد در نت پایه لیبره را به رایحه ای متراکم، منحصر به فرد و گرم تبدیل کرده اند.

این عطر مناسب برای هر خانمی که عاشق عطرهای مبتنی بر وانیل است. گروه سنی خاصی ندارد و خانم جوان و بالغ می توانند به خوبی از رایحه این عطر بهره ببرند. لیبره عطری است که ماندگاری شگفت انگیز و عملکرد بسیار قوی دارد.

عطر ویکتور اند رولف بن بن زنانه Viktor and Rolf Bonbon EDP

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

همانطور که از نام آن پیداست، Bonbon مانند یک آب نبات کاراملی مایع است که نشان دهنده رایحه ای زیبا برای آرامش و لذت است. این عطر با با رایحه ای چوبی و وانیلی بسیار دلپذیر و گرم و ماندگاری قوی و پراکندگی خوبی که دارد شایسته آن است که در لیست بهترین عطرهای زمستانی زنانه باشد.

Bonbon Viktor & Rolf با نت های میوه ای آغاز می شود، اما بعد از مدتی رایحه چوبی‌تر، ملایم‌تر و شیرین‌تر می‌شود. مرکبات اولیه محو می شوند و یک مایع کاراملی شیرین و چوبی دریافت می کنید که بوی شگفت انگیزی دارد.

شما به راحتی می توانید این عطر را برای هر مناسبت زمستانی و پاییزی، بدون توجه به روز یا شب، استفاده کنید، اما به دلیل شیرینی لذت بخش آن بیشتر برای استفاده در روز مناسب می باشد. این عطر مخصوص بانوانی دوست داشتنی و کسانی که شادی، خوشحالی و خوش گذرانی را درست همانند لحظه هایی از آرامش و هیجان تکریم می دارند می باشد.

ادو پرفیوم زنانه لاویست بل لانکوم Lancome La Vie Est Belle EDP

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

یکی از محبوب ترین عطرهای زنانه در بازار چیزی نیست جز La Vie Est Belle (زندگی زیباست) لانکوم. که البته برای این ادعا دلایل بسیار وجود دارد. La Vie Est Belle قوی ترین عطر تعریف کننده ای است که هر زنی می تواند استفاده کند. این عطر سکسی و دارای رایحه اغوا کننده و بسیار لذت بخش است که می تواند عطر اصلی شما برای هر نوع مناسبت زمستانی باشد.

این اغوا کننده با رایحه میوه ای و شکوفه پرتقال باز می شود، اما پایه وانیل و نعناع هندی به شیرینی آن می افزاید و رایحه فوق العاده جذاب و منحصر به فرد می شود. رایحه ای که ممکن است برای بسیاری از افراد رویایی و جذاب می باشد این واقعیت است که La Vie Est Belle عطری منحصر به فرد بوده و دارای ماندگاری و پراکندگی فوق العاده ای می باشد. این عطر برای همیشه یک انتخاب مطمئن برای هر خانمی خواهد بود که می خواهد اعتماد به نفس داشته باشد و تحسین های بسیاری را به دست آورد.

عطر زنانه تام فورد ولوت ارکید Tom Ford Velvet Orchid EDP

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

Velvet Orchid یک رایحه زنانه قدرتمند و غالب با کیفیت عالی است و مطمئنا برای همیشه در لیست بهترین عطرهای زمستانی زنانه خواهد بود. این رایحه ای است که به شما احساس قدرت و تجمل می دهد، ترکیبی پیچیده اما الهی که مدام شما را شگفت زده می کند. با ترکیبی کاملاً گلی باز می‌شود، اما پس از خشک شدن، رام و عسل رایحه‌های گلی را کنار می‌زنند و رایحه تیره‌تر، گرم‌تر و شیرین‌تر می‌شود و بوی فوق‌العاده‌ای می‌دهد.

قلب این عطر کاملاً گلی است، اما ارکیده، چوب صندل سفید، لابدانیوم و گل رز بوی آن را ملایم تر و پودری می کند. خشک شدن نهایی با بوی چوبی و کهربایی که به خوبی با قلب گل هماهنگ می شود، پذیرای شما خواهد بود. این عطر می تواند عطر خاص شما باشد. هنگام استفاده یکی دو اسپری کوتاه کافیست زیرا غلظت بالایی دارد. ماندگاری بالا و پراکندگی خوب عطر می تواند برای شما بسیار رضایت بخش باشد.

عطر زنانه دیور هیپنوتیک پویزن Dior Hypnotic Poison EDT

 

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

Hypnotic Poison رایحه ای نمادین و ابدی که در سال 1998 توسط خانه دیور منتشر شد، همچنان مورد تحسین مردان و زنان قرار می گیرد، به حدی که پس از گذشت تقریباً 20 سال، سزاوار جایگاه امنی در لیست بهترین عطرهای زمستانه است.

این یکی از بهترین عطرهایی است که می توانید برای خود بخرید، اگر نه برای دوست دخترتان، بسیار دوست داشتنی است. Hypnotic Poison کیفیت فوق العاده ای دارد، منحصر به فرد است و یک تعریف عالی از عطر گرم و جذاب می باشد.

Hypnotic Poison با کمی آلو و نارگیل باز می شود، در میانه راه رایحه لیلی دره و گل سرخ برزیلی کمی آن را شیرین تر و چوبی تر می کند و در پایه  به شکل رایحه ای وانیلی، شیرین و بادام با جلوه ای پودری در می آید که به خوبی می تواند اغواکننده و جذاب عمل کند.

زمانی که این عطر را استفاده کنید، چنان به نظر می رسد که در عصری برفی در آغوش گرم و جذابی هستید که سرمای زمستان را از شما دور می کند، به همان اندازه جادویی و دلنشین که باعث تحسین هر زنی می شود.

عطر زنانه مارک جاکوبز دکدنس Decadence Marc Jacobs for women

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

Decadence با رایحه گل کهربایی زنانه در سال 2015 توسط آنی بوزانتیان و آن گاتلیب طراحی و ساخته شده است. هر یک از عطرهای Marc Jacobs ستودنی و نشان دهنده یک شخصیت متمایز است. نت های اولیه شامل آلو ایتالیایی، زعفران و زنبق است. رز بلغاری، یاس سامباک و ریشه زنبق قلب عطر را تشکیل می دهند، در حالی که پایه آن شامل کهربا مایع گرم، وتیور و چوب پاپیروس است.

طرح بطری که “طلسم شخصی” طراح به عنوان نمادی از زرق و برق است، یادآور کیف دستی سبز زمردی با زنجیر طلایی و منگوله مشکی است. Decadence دارای رایحه ای حسی، لوکس و چوبی به همراه روحی پر زرق و برق و جسور را نمایان می کند. ماندگاری و پراکندگی بسیار خوبی دارد. این عطر می تواند به خوبی شما را در کانون توجه دیگران قرار داده و زنانگی و جسارت شما را به رخ همه بکشاند.

مارک جیکوبز در صنعت مد لوکس بی نظیر است. او نه تنها یک شمایل شکن است، بلکه یک رویاپرداز واقعی نیز هست. مارک همیشه یک قدم جلوتر از رقباست، به دلیل توانایی‌هایش برای تبدیل کردن چیزهای معمولی به خارق‌العاده شهرت دارد. بازیگر کلیدی در میان رهبران مجلل در مد، طراحی برجسته که دنیایی از لوازم لوکس و پرزرق و برق را به جهان ارائه داده و باعث شده برندش نمادی از تجمل و مد روز باشد.

عطر زنانه جورجیو آرمانی سی اینتنس Giorgio Armani Si Intense

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

وقتی در مورد Si Intense صحبت می‌کنیم، ناخودآگاه به یاد زنی جسور، شجاع و مسلط  با یک کت چرمی مشکی می افتیم که حس زنانه خود را با این عطر جذاب و کاملا زنانه تکمیل کرده است، در واقع این حسی است که Si Intense به یک بانو شیک و همه چی تمام می دهد.

رایحه ای تاریک و جذاب، اما در عین حال، باکلاس و شیک. ترکیبی کاملا متعادل که برای شب های سرد و زمستانی عالی است. این رایحه با نت‌های مرکباتی ترنج و پرتقال ماندارین شما را روشن می‌کند، اما به دلیل وجود توت سیاه و کاسیس، رایحه‌ای عمیق‌تر و کمی معطر به دست می‌آورد. با خشک شدن، رایحه چوبی، تیره و پررنگ می شود، در حالی که نت های میوه ای هنوز قابل تشخیص هستند.

اگرچه عملکرد هیولایی ندارد، اما به دلیل منحصر به فرد بودن و عوامل متعادل آن، برای هر خانم قوی و جسوری مناسب می باشد زیرا قطعا یکی از بهترین عطرهای زمستانی برای خانم هاست. Si Intense از ماندگاری و پراکندگی خوبی برخوردار است. از این رایحه در مجالس رسمی و قرارهای کاری، در مهمانی های خانوادگی و مجالس غیر رسمی می توانید استفاده کنید و به سرعت میزان توجه ها را نسبت به خود افزایش دهید.

ادکلن زنانه پاکو رابان المپیا Paco Rabanne Olympea Intense EDP

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

رایحه ای “متضاد” از ترکیب شیرین و شور؛ نه خیلی نمکی یا فلزی، چیزی که مردم را متحیر کند، رایحه ای جالب و کهربایی ایده آل برای شب های برفی، زمانی که می خواهید اعتماد به نفس داشته باشید و همچنین دیده شوید. Olympea Intense دارای یک تجزیه نت بسیار ساده است که عنبر، وانیل و نمک را پوشش می دهد. و اساساً این چیزی است که شما دریافت می کنید.

این عطر دارای حضور قوی وانیل است اما به دلیل استفاده از آکورد نمک زیاد شیرین یا خیلی خوش طعم نیست. نمک رایحه را ملایم تر می کند در حالی که عنبر به شدت برجسته است و حسی گرم، دنج، صمغی و شیرین به کل ترکیب می دهد. در حالی که Olympea اصلی بیشتر یک عطر روزانه و قهوه‌شکنی است، نسخه Intense برای رویدادهای رسمی، مهمانی‌های شام یا باشگاه مناسب است. این رایحه ای در حالت شب است که هر جا که می روید توجه را به خود جلب می کند. المپیا اینتنس از ماندگاری و پراکندگی خوبی برخوردار است.

ادکلن زنانه گوچی گیلتی اینتنس Gucci Guilty Intense EDP

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

Gucci Guilty Intense نمادین که در سال 2011 عرضه شد، رایحه ای کاملا مبتنی بر گل است، بنابراین اگر طرفدار عطرهای گلی هستید این عطر، عطر شماست. Guilty Intense یک رایحه دلپذیر، لذت بخش و گرم از گوچی است، اما برای همه مناسب نیست، بگذارید صادقانه بگویم این یک رایحه جهانی نیست که قلب همه را بدزدد، اما اگر دوست دارید متفاوت باشید، این عطر عطر شماست.

Guilty Intense  به صورت ترکیبی تند و ملایم از فلفل صورتی و پرتقال ماندارین باز می شود، اما با خشک شدن آن، نت های گلی زیادی دریافت می کنید. گل گاوزبان، یاس بنفش و بنفشه. قلب گلی در تمام طول عطر وجود دارد، اما در پایان خشک شدن، نرم‌تر، پودری و کهربایی‌تر می‌شود، زیرا پایه نعناع هندی و عنبر شروع به نفوذ می‌کند.  در کل عطر Guilty Intense دارای رایحه گلی و تند بوده که دارای ماندگاری و پراکندگی بسیار خوبی می باشد. Guilty Intense  مناسب افرادی است که به دنبال رایحه ماندگار برای مراسم‌ها و مهمانی‌ های شبانه هستند.

عطر زنانه 212 وی آی پی گلد کارولینا هررا ‎212 VIP Carolina Herrera

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

کارولینا هررا اینجاست تا 212 وی آی پی گلد را به شما ارائه دهد. این عطر به سادگی نمی تواند نادیده گرفته شود، فقط به بطری طلای معتبر نگاه کنید. این عطر به همان اندازه که به نظر می رسد رایحه خوبی دارد، ترکیبی از قلب گاردنیا با میوه شور است. رایحه زمستانی بسیار مهمی که شما به دنبال آن هستید به لطف ترکیب وانیل، رام، مشک و دانه تونکا به دست می آید.

212 وی آی پی گلد عطری گرم و شیرین که با شعار فراگیر آیا نام شما در لیست است؟ این مهمانی خصوصی است، طراحی و روانه دنیای عطر گشت. طراح این عطر آلبرتو موریلاس با الهام از زندگی پر انرژی شبانه، شهری مدرن چون نیویورک که هرگز به خواب نمیرود. این محصول را طراحی نمود. رایحه آن نمایان گر انرژی، تفریحات شبانه، جوانی مدرن و پر زرق و برق می باشد. عطر از ماندگاری و پراکندگی خوبی برخوردار بوده و به خوبی می تواند شما را در کانون توجه دیگران قرار دهد.

عطر زنانه کارولینا هررا گود گرل Carolina Herrera Good Girl EDP

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

گود گرل دومین عطر از کارولینا هرراست که در لیست بهترین عطرهای زمستانی زنانه جای می گیرد. جای تعجب نیست. از آن جایی که بیشتر تولیدات این کمپانی، عطرهای زنانه است، این برند توانسته به محبوبیت بسیار زیادی در میان خانم ها دست پیدا کند.

گود گرل یکی از برجسته ترین عطرهای این کمپانی آمریکایی می باشد. طراح آن استاد زبردستی چون لوییز ترنر بوده که عطرهای خاص و معروفی در کارنامه کاری خود دارد. گود گرل یکی از خوشبوترین عطر های زنانه گرم و تند به حساب می آید. طراحی بطری آن به گونه ایست که ناخودآگاه چون رایحه عطر شما را مجذوب خود می کند و ترغیب می شوید این عطر جذاب را در کلکسیون عطر خود داشته باشید.

ترکیب جادویی نت های بادام، قهوه، گل مریم و یاسمین و همچنین دانه تونکا و کاکائو باعث شده شما رایحه ای گرم و تند را استشمام کنید که مناسب فصل زمستان بوده و مانند لباس گرم ، گرمابخش وجود شما خواهد شد. رایحه ی شرقی این عطر که طرفداران بسیار در جهان دارد باعث می شود در کانون توجه دیگران قرار بگیرید.

عطر زنانه شنل نامبر 5 ادوپرفیوم Chanel N°5

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

این ممکن است برای شما تعجب آور باشد زیرا بسیاری از مردم Chanel N°5 را عطری قدیمی یا روستایی می نامند که ارزش استفاده در سال 2021 ندارد، اما این درست نیست. شنل به مانند قالی کرمان بوده و هر چه قدیمی تر می شود به محبوبیت آن اضافه می شود. دلیل انتخاب این عطر برای لیست برتر عطرهای زمستانی ظریف، غنی و باکلاس بودن این عطر می باشد.  این عطر می تواند انتخاب زیبایی برای خانم های بالغ تر باشد.

شنل شماره 5 با نت‌های آلدئید و ترنج به شما خوشامد می‌گوید که حسی تازه و تمیز با کمی مرکبات ایجاد می‌کند، اما مرکبات به سرعت محو می‌شوند و با خشک شدن رایحه شیرین‌تر و آلدهیدی‌تر می‌شود. پایه وانیل، خزه بلوط، نعناع هندی و وتیور این رایحه را به رایحه ای چوبی و کمی خاکی تبدیل می کند که در طول عمر عطر شما را دنبال می کند.

درست است که این عطر در دهه 80 عرضه شد و اما رایحه رویایی و اغوا کننده آن باعث می شود هیچگاه قدیمی نشود. و می توان هنوز هم آن را یک نوع رایحه جذاب، زیبا، غنی و قدرتمند دانست که برای یک شب زمستانی بسیار عالیست. زمانی که می خواهید احساس شیک و باکلاسی داشته باشید مطمئنا انتخاب شما  Chanel N°5 خواهد بود.

عطر زنانه لانکوم لانویت ترزور Lancome La Nuit Tresor EDP

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان

آخرین اما مطمئنا نه کم اهمیت ترین در این لیست از بهترین عطرهای زمستانی برای زنان عطر لانویت ترزور لانکوم می باشد. به جرات می توان گفت که La Nuit Tresor یک مقدار بیش از حد از عطر جذاب است، به این معنی که دارای مقدار زیادی رایحه های مختلف، و کاملا جذاب می باشد. La Nuit Tresor عطریست که سرها را برمی گرداند و باعث می شود هر مردی به سمت شما نگاه کند.

La Nuit Tresor با رایحه میوه ای شروع می شود که به سرعت و به آرامی به رایحه ای شیرین، گرم و تند تبدیل می شود، اما آکورد میوه به طرز لذت بخشی با پایه چوبی، کارامل و وانیلی ترکیب می شود. این رایحه میوه ای، شیرین، چوبی و شکلاتی است که این عطر زنانه را مطلوب، برجسته و پر شور می کند.

این رایحه جذاب مناسب خانمی است که دوست دارد در کانون توجه دیگران باشد و عطرش قبل از زبان باز کردن همه حرفهای گفتنی را بگوید. La Nuit Tresor دارای ماندگاری و پراکندگی بسیار خوبی است و خط عطری متفاوتی برجای می گذارد. غلو نیست اگر بگوییم این عطر بیشتر یک عطر شبانه است، مخصوصاً برای باشگاه، زیرا غلظت بالایی دارد و با دود و هر عطر دیگری مبارزه می‌کند.

کلام آخر 

عطر شما باید مطابق با شخصیت و افکار شما باشد. یک عطر خوب کمک می کند تا سطح اعتماد به نفس شما را افزایش دهد و به افزایش روحیه کمک می کند و نقشی حیاتی در تنظیم خلق و خوی شما از عصبانیت یا ناراحتی به شادی ایفا می کند. همیشه عطر خود را از یک فروشگاه یا وب سایت شناخته شده خریداری کنید. برای اکثر مردم، تعریف «بوی خوبی داری» عالی به نظر می رسد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اگر شما هم می‌خواهید همین تعریف را از کسی بشنوید، یکی از عطرهای معرفی شده را انتخاب کنید.

با مطالعه مقاله ی دقیق ( معرفی و شناخت بهترین عطرهای زمستانه برای بانوان ) مطمئنا عطر مورد نظر خود را انتخاب خواهید کرد. به شما این نوید را می دهیم که تمام عطرهای نام برده شده در لیست عطرهای فروشگاه برلیان سبز موجود بوده و با وارد شده به صفحه عطر فروشگاه اطلاعات بیشتری را می توانید در مورد عطر دلخواه خود دریافت نمایید.

author-avatar

درباره aaliabadi

من اینجام تا کمک کنم دانش خودم و شما نسبت به جهان پیرامونمون بیشتر بشه بخصوص در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی. امیدوارم با نوشته هام کمک کنم شما آگاهی بهتر و بیشتری پیدا کنید و در نتیجه انتخاب و خرید بهتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *