ماسک مو آلوئه ورا انرژی Energy Cosmetics Aloe Vera

ویژگی های محصول

نرم کننده مو 

حجم 300 ميل

حجم دهنده مو

مناسب انواع مو

محافظت کننده مو

بازسازي و ترميم مو

داراي عصاره آلوئه ورا

مناسب استفاده روزانه 

آبرسان و مرطوب کننده مو

برند: انرژی

13 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ماسک مو آلوئه ورا انرژی Energy Cosmetics Aloe Vera Leave In Conditioner

ماسک مو آلوئه ورا انرژی Energy Cosmetics Aloe Vera Leave In Conditioner با بهره گیری از رطوبت گیاه آلوئه ورا توانسته مشکلات خشکی موها را برطرف نماید. این ماسک تغذیه کننده مو بوده و  از فرمولاسیون ویژه ای برخوردار می باشد که می تواند درجه رنگ را در موهای رنگ کرده را بازیابی و حفظ کند. این محصول مواد مغذی مو را تجدید کرد، براقی مو را به آن باز گردانده و به جلوگیری از محو شدن رنگ موهای رنگ شده کمک می کند. همچنین با استفاده از این ماسک می توانید خشکی و ریزش مو را برطرف کنید.

نتیجه استفاده از این ماسک براق شدن و با دوام شدن رنگ مو می باشد. این ماسک با تغذیه مو و تثبیت رنگ مو باعث می شود موهای درخشان و زیبایی داشته باشید. گیاه آلوئه ورا سبب بهبود و سلامت موهای آسیب دیده می‌شود و به سبب وجود همین ویژگی منحصر به فرد، در بسیاری از مواد آرایشی و بهداشتی و داروهای مختلف به عنوان ماده پایه یا اصلی به کار می‌رود. ماسک موی آلوئه ورا در رفع التهاب پوست سر، خارش، قرمزی و جوش روی پوست سر بسیار موثر می باشد. از این ماسک فوق العاده می توانید برای برطرف کردن گره مو ، وز مو و موخوره استفاده نمایید. ماسک موی انرژی مناسب استفاده روزانه می باشد.

روش استفاده

موهای تمیز را با حوله خشک کنید. مقدار کمی از ماسک را در کف دست خود ریخته و سپس آنرا بطور یکنواخت از سمت ریشه مو تا به انتها بطور روی موها بمالید. موها را آبکشی نکرده و آنها را به روش همیشگی حالت دهید.

مشخصات ماسک مو آلوئه ورا انرژی

خريد از برليان سبز

برليان سبز يک فروشگاه اينترنتي مختص لوازم آرايشي- بهداشتي است که هدف خود را ارائه بهترين اطلاعات و خدمات به شما عزيزان در زمينه خريد مناسب‌ترين ملزومات آرايشي بنا کرده است. فرقي نمي‌کند کدام محصول را انتخاب مي کنيد. با جست و جوي محصولات مورد نظر خود، خواندن اطلاعات و مشخصات فني آن‌ها و مقايسه با کالاهاي مشابه، ميتوانيد تجربه يک خريد عالي و به صرفه را در فروشگاه اينترنتي برليان سبز داشته باشيد.

در فروشگاه برليان سبز گروههاي مختلفي از محصولات آرايشي و بهداشتي وجود دارد که شما مي توانيد با جستجو در هر کدام از گروه ها نتوع بسياري از اجناس را مشاهده کنيد و بصورت آنلاين سفارش دهيد و در نهايت از خريد خود مطمئن باشيد. همچنين با خريد ماسک حالت دهنده و نگهدارنده مو آلوئه ورا ENERGY ALOE VERA از فروشگاه معتبر برليان سبز مي توانيد تجربه عالي، براي داشتن کالاهاي اصل اورجينال را داشته باشيد.

برند

کشور سازنده

مناسب برای

حجم