لاک ناخن تایرا محصول ترکیه Tyra cosmetics Nail Polish

ویژگی های محصول 

غلظت بالا

حجم 15 میل

ماندگاری بالا

قلمو حرفه ای

تنوع رنگی بسیار بالا

مطابق انواع سلیقه ها

درخششی زیبا و جذاب

قابلیت خشک شدن سریع

پوشش دهی یکنواخت و کامل

برند: تایرا

82,000 تومان

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

لاک ناخن تایرا محصول ترکیه Tyra cosmetics Nail Polish

لاک ناخن تایرا محصول ترکیه Tyra cosmetics Nail Polish یکی از جدیدترین لاک های ناخن در دنیای فشن و زیبایی است. لاک تایرا درخششی زیبا و جذاب را روی ناخن ایجاد می کند. لاک تایرا در رنگ های متنوع با کیفیتی منحصر به فرد، زیبایی چشمگیریی را برای دستان شما به ارمغان می‌آورد. ویژگی اصلی و مهم این لاک قابلیت خشک شدن سریع آن است. این امر موجب شده تا پس از لاک زدن در کوتاه‌ترین زمان ممکن لاک خشک شود و شما می‌توانید به کارهای خود ادامه دهید.

لاک ناخن تایرا در شیشه هایی با حجم 15 میل و طراحی زیبا ارائه شده است. این لاک باکیفیت به ناخن‌های شما زیبایی خاص می‌دهد. تنوع رنگی بالای لاک انواع سلیقه ها را پوشش می دهد. پوشش‌دهی عالی و طبیعی از دیگر مشخصه های این لاک می باشد. لاک تایرا دارای قلمو حرفه ای بوده که کار زدن لاک را بسیار آسان می کند. قلموی Maxi Brush این لاک باعث شده تا لاک زدن را برای افراد مبتدی راحت و آسان نماید. یکی از ویژگی‌های خوب لاک تایرا تک مرحله‌ای بودن لاک زدن با آن است. همچنین به دلیل کیفیت بالا نیاز به تمدید ندارد.

مشخصات لاک ناخن 

خرید از برلیان سبز

برلیان سبز یک فروشگاه اینترنتی مختص لوازم آرایشی- بهداشتی است که هدف خود را ارائه بهترین اطلاعات و خدمات به شما عزیزان در زمینه خرید مناسب‌ترین ملزومات آرایشی بنا کرده است. فرقی نمی‌کند کدام محصول را انتخاب می کنید. با جست و جوی محصولات مورد نظر خود، خواندن اطلاعات و مشخصات فنی آن‌ها و مقایسه با کالاهای مشابه، میتوانید تجربه یک خرید عالی و به صرفه  را در فروشگاه اینترنتی برلیان سبز داشته باشید.

در فروشگاه برلیان سبز گروههای مختلفی از محصولات آرایشی و بهداشتی وجود دارد که شما می توانید با جستجو در هر کدام از گروه ها نتوع بسیاری از اجناس را مشاهده کنید و بصورت آنلاین سفارش دهید و در نهایت از خرید خود مطمئن باشید. همچنین با خرید اینترنتی لاک ناخن تایرا محصول ترکیه Tyra cosmetics Nail Polish از فروشگاه معتبر برلیان سبز می توانید تجربه عالی، برای داشتن کالاهای اصل اورجینال را داشته باشید.

برند

کشور سازنده

حجم

انتخاب شماره لاک

03, 06, 09, 15, 18, 19, 23, 25, 27, 28, 33, 34, 36, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 49, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 61, 62, 66, 67, 68, G02, G03, G08, G09, G12, G13

برند Tyra

تایرا یکی از محبوب ترین برندهای لوازم آرایش است که توسط شرکت مای کازمتیک My Cosmetic ترکیه تولید و با قیمت و کیفیت بسیار مناسب روانه بازار آرایشی شده است. همچنین این برند توانسته در بین خانم های ایرانی محبوبیت زیادی کسب کند. کشور مبدأ این برند پر آوازه، ترکیه می باشد اما بعضا” به خاطر تولید هر چه با کیفیت تر محصولاتش برخی از آنها را به کشور آلمان که دارای دستگاههای تخصصی تر در تولید لوازم آرایش هست میدهد. به همین علت روی برخی محصولات تایرا Made In Germany حک شده است. برند تایرا با تنوع رنگی بالا محصولات خود توانسته است پاسخگوی نیاز تمام بانوان خوش سلیقه با بهترین مواد و ترکیبات اولیه باشد که با استفاده از آن ها در طول شبانه روز هیچگونه عوارضی روی پوست بر جای نمی ماند.