ماشین خط زن VGR مدل VGR V-001 سری سالن

در خرید خود دقت نمایید محصولات برقی برگشت و تعویض ندارد.

ویژگی های محصول

محصول چین

طراحی ارگونومیک

دارای استند شارژ

مجهز به دکمه ی توربو

باتری 4600 میلی آمپر 

دارای صفحه نمایش LED 

دارای موتور سریع و پر قدرت

تکنولوژی اصلاح برش مستقیم

دارای تیغه های خود تیز شونده 

قابلیت حجم زنی، فید و سایه زنی

منبع تغذیه باتری قابل شارژ(بی سیم)

سرعت موتور 9000-7000 دور در دقیقه

دارای اهرم تنظیم کننده ی اندازه ی اصلاح 

جنس تیغه سرامیک با بهره گیری از فناوری DLC

برند: VGR

2,830,000 تومان

17 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ماشین خط زن VGR مدل VGR V-001 سری سالن

ماشین خط زن VGR مدل VGR V-001 سری سالن یکی از جدیدترین مدل های این برند می باشد. دستگاه V-001 با توان مصرفی 10 وات کار می کند. خط زن دارای باتری لیتیومی 21700 با ظرفیت 4600 میلی آمپر بوده و می تواند تا 260 دقیقه کار کند. مدت زمان لازم برای شارژ دستگاه در حالت شارژ سریع 180 دقیقه و در حالت شارژ آهسته 360 دقیقه است.

این ماشین اصلاح، قابلیت تنظیم اندازه اصلاح در سایز های 1، 1.5، 2، 2.5 و 3 میلی متر را دارد. تیغه های این دستگاه از سرامیک ساخته شده که باعث شده عمر طولانی تری داشته و کمتر فرسایش پیدا کند. این ماشین اصلاح دارای نور LED بوده و کمک می کند تا بهتر بتوانید اصلاح مو را انجام دهید.

همچنین، بیشترین دور موتور این ماشین اصلاح بین 7000 تا 9000 دور بر دقیقه است و امکان تغییر سرعت در 21 سطح مختلف را دارد. خط زن V-001 دارای نمایشگر LED برای نمایش سرعت و زمان شارژ باقی مانده است. دستگاه  دارای پوشش کربن شبه الماس بوده که دارای خواص منحصر به فردی مانند سختی بالا، مقاومت در برابر سایش و خوردگی است.

قابل شستشو نیست.

این دستگاه قابل شستشو نیست. لذا از غوطه ور کردن آن در آب یا بردن آن زیر دوش خودداری کنید. هرگز از هوای کمپرس شده، پد شستشو، و مایعاتی مانند بنزین یا استون برای تمیزکاری آن استفاده نکنید. این ماشین اصلاح مجهز به باتری قابل شارژ است لذا از قرار دادن دستگاه در مجاورت آتش یا محیط های با دمای بالا خودداری کنید.

همچنین این دستگاه دارای محافظت در برابر ولتاژ بیش از حد است و از ولتاژ بیشتر از 6.5 ولت جلوگیری می کند. در هنگام فول شارژ، دستگاه سه بوق میزند تا کاربر را از شارژ کامل دستگاه آگاه کند. نحوه استفاده از دستگاه هم به صورت بی سیم و هم با سیم است. برای استفاده از دستگاه، با زدن دکمه ON/OFF دستگاه روشن شده و با چرخش دستگیره به صورت ساعتگرد/ پادساعتگرد می توانید سرعت دستگاه را افزایش/ کاهش دهید.

ارائه شده به همراه دستگاه 

  • آداپتور
  • استند شارژر
  • برس تمیز کننده
  • روغن روان کننده
  • کابل شارژ تایپ سی
  • 10 شانه با سایز 1.5، 3، 4.5، 6، 9، 12، 15، 18، 21 و 24 میلی متر

مشخصات ماشین وی جی آر 

خريد از برليان سبز

برليان سبز يک فروشگاه اينترنتي مختص لوازم آرايشي- بهداشتي است که هدف خود را ارائه بهترين اطلاعات و خدمات به شما عزيزان در زمينه خريد مناسب‌ترين ملزومات آرايشي بنا کرده است. فرقي نمي‌کند کدام محصول را انتخاب مي کنيد. با جست و جوي محصولات مورد نظر خود، خواندن اطلاعات و مشخصات فني آن‌ها و مقايسه با کالاهاي مشابه، ميتوانيد تجربه يک خريد عالي و به صرفه را در فروشگاه اينترنتي برليان سبز داشته باشيد.

در فروشگاه برليان سبز گروههاي مختلفي از محصولات آرايشي و بهداشتي وجود دارد که شما مي توانيد با جستجو در هر کدام از گروه ها نتوع بسياري از اجناس را مشاهده کنيد و بصورت آنلاين سفارش دهيد و در نهايت از خريد خود مطمئن باشيد. همچنين با خريد ماشین خط زن VGR مدل VGR V-001 سری سالن از فروشگاه معتبر برليان سبز مي توانيد تجربه عالي، براي داشتن کالاهاي اصل اورجينال را داشته باشيد.

برند

کشور سازنده