عطر, مقاله

کرید برندی لوکس و سلطنتی برای افراد خاص

کرید برندی لوکس و سلطنتی

کرید برندی لوکس و سلطنتی برای افراد خاص ، اگر از جمله افراد عطرباز باشید و به امضاء عطر نیز معتقد باشید، مطمئنا اسم برند محبوب و لوکس کرید را شنیده اید. کرید تنها برند خصوصی و لوکس عطر و ادکلن در جهان است که در سال 1760 تاسیس و نسل به نسل به فرزندانش منتقل شد.

سابقه فروش برند کرید به 250 سال می رسد. این برند محبوب توانسته به ده خاندان سلطنتی،  سوپر استارهای هالیوود، سیاستمداران، تاجران نامدار، ورزشکاران مطرح دنیا، موزیسین های مشهور و مردم لوکس پسند دنیا عطرهایی با ارزش ارائه دهد و رد خود را در بین افراد معروف و نخبگان جامعه به جای بگذارد. این برند دارای مشتریانی مخصوص و وفاداری است که قرنهاست نسل به نسل به کرید وفادار بوده و با این برند روزگار خود را سپری کرده اند.

تاریخچه قدیمی کرید

کرید برندی لوکس و سلطنتی

کرید CREED در لندن در سال 1760 توسط جیمز هنری کرید تاسیس شد. اولین تولید سلطنتی این شرکت در سال 1781 برای پادشاه جورج سوم بود که کرید عطری با شیشه ی چرمی برای او تولید کرد. کرید در سال 1854 در پاریس به درخواست مشتری خود یعنی امپراطور ایوژنی به فرانسه نقل مکان کرد و در آن جا جاسمین اپراتریس ایوژنی را ساخت که امروزه همچنان خریدار دارد.

کرید برای ناپلئون سوم نیز عطر ساخته است. در میان دیگر مشتریان کرید، در آن زمان امپراتور فرانتس جوزف از اتریش-مجارستان و همسرش ، الیزابت و شاه نیکلاس دوم از روسیه نیز می باشند. در سال 1885، ملکه ویکتوریا ” عرضه کننده اصلی ” کرید را در بریتانیا تایید کرد. به افتخار او، کرید عطری با رایحه ی گل تولید نمود. این عطر جذاب با رایحه ی گل رز، امروزه نیز در دسترس است.

همچنین کرید برندی لوکس و سلطنتی در سال 1885، ملکه ماریا کریستینا از اسپانیا به عرضه کننده کرید سفارش یک عطر سلطنتی داد. در سال 1956، کرید عطر روز عروسی گریس کلی ، Fleurissimo، با سفارش نامزد او، پرنس رینر از موناکو را ساخت. بنابراین عشق و عاشقی هالیوود با کرید آغاز شد.

روزشمار کرید

کرید برندی لوکس و سلطنتی

James Creed

  • 1760 تاسیس برند کرید در انگلستان
  • 1781 اولین عطر به نام Royal English Leather
  • 1824 تولد هنری کرید دوم ، مبتکرترین عطر ساز کرید
  • 1854 نقل مکان کرید به پاریس ، فرانسه
  • 1870 دریافت ضمانت نامه های سلطنتی توسط کرید
  • 1951 تولد و شروع به کارSPRING FLOWER
  • 1970 نسل ششم Olivier Creed عطرهای کرید را در دسترس عامه مردم قرار داد و عطرهایی چون Aventus، Love In White و Millésime Impérial را خلق کرد.
  • 1980 تولد اروین کرید، نسل هفتم و خلق آثاری چون Love In White، Fleurs de Gardenia، Virgin Island Water و Original Vetiver و ………….
  • 1985 تولد عطر Green Irish Tweed، رایحه ای کلاسیک و خاص

قرن بیستم و بیست و یکم

در قرن بیستم، نه تنها خانواده های سلطنتی از جمله دوک و دوشس ویندزور کرید را انتخاب کردند، بلکه سیاستمداران برجسته نیز مشتریان کرید شدند. سر وینستون چرچیل از محصولات کرید استفاده می کرد. در امریکا، جوان کنگره و جان اف کندی، رئیس جمهور آینده، Vetiver CREED می زد.

در حال حاضر اولیویر کرید نسل ششم خانواده کرید هدایت این مجموعه را بر عهده دارد ، پسر او اروین ، 30 ساله، نسل هفتم و رئیس آینده،  کرید است، اروین از سالها قبل در حال تجربه آموزی در مورد این برند معتبر خانوادگی می باشد.

در اواخر قرن بیست و اوائل قرن بیست ویکم، اولیویر کرای، کارشناس عطر ، برخی از گنجینه ها و معروف ترین گونه های کرید را ایجاد کرد که عبارتند از: Green Irish Tweed، Millesime Imperial، Silver Mountain Water، Spring Flower، Himalaya و Original Vetiver . دو عطر آخر این مجموعه با دخالت اروین ساخته شده است.

عطر کاخ سفید

کرید برندی لوکس و سلطنتی

در سال 2005 آقای کرید Love In White را ساخت و اولین بار دو خانم برتر جهان در کاخ سفید آن را امتحان کردند و آن عطر کاخ سفید نامیده شد. لورا بوش نخستین شیشه را در سال 2005 دریافت کرد و یادداشت تشکری را به پاریس برای کرید فرستاد. به گزارش مجله ی واشنگتن میشل اوباما از این عطر استفاده می کند.

در سال 2006، کیت میدلتون اولین شیشه Royal Ceylan کرید را دریافت کرد. همچنین نخستین سنتال را برای مردان و زنان به ارمغان آورده است که عطر و بوی صندل و چوب سلطنتی هندی را دارد.

در سال 2007 Virgin Island Water کرید تولید شد و نظر چهار نفر از پنج منتقد در نیویورک تایمز را به دست آورد . در سال 2008 Love In Black به همراه ژاکلین اوناسیس تولید شد که طرفداران بسیاری داشت. در سال 2009 Acqua فیورنتینا به نام شهر زمان رنسانس، فلورانس تولید شد. و البته در همان سال Sublime Vanille اولین بار در مجموعه جدید Royal Exclusives ساخته شد.

جشن 250 سالگی کرید

در سال 2010، کرید جشن 250 سالگی خود را با افتتاح تنها فروشگاه در آمریکا در خیابان مدیسون 794 در منهتن برگزار کرد و تولید AVENTUS را جشن گرفت که نیویورک تایمز آن را مسحور کننده و سحر انگیز توصیف کرد. در سال 2011، کرید برای مردان و زنان Roy-Oud را برای اولین بار به نمایش گذارد که با رایحه ی عجیب و غریب درختان آگاروود و گران تر از هر اونس پالادیوم بود. شما می توانید از طریق لینک زیر به سایت های رسمی فروش عطر کرید منتقل شده و از نزدیک با بیوگرافی این برند معتبر آشنا شوید.

https://www.creedfragrance.com/

https://creedboutique.com/

محبوبیت کمپانی کرید

کمپانی کرید CREED محبوبیت خود را مدیون پایبند بودن به استانداردهای کیفی محصولات خود می باشد. این کمپانی مصمم ترین حامی و طرفدار صنعت مواد طبیعی در عطر به شمار می رود چرا که از روشهای تولید دستی، شامل پالایش و تصفیه استفاده می کند. کرید برندی لوکس و سلطنتی برای افراد خاص بوده و به خوبی می تواند محکی برای سنجش معیار شخص باشد.

انواع عطرهای کرید در برلیان سبز 

برلیان سبز در مجموعه بی نظیر خود بهترین و معروف ترین عطرهای این برند را گردآوری و معرفی کرده است. این عطرها اورجینال بوده و با قیمتی بسیار مناسب ارائه می شود. در ادامه مقاله ما بعضی از این عطرها را برای شما نام خواهیم برد. از طریق لینک های قرار داده شده می توانید به صفحه عطر کرید رفته و اطلاعات کافی در زمینه عطر دلخواه خود دریافت کنید.

کرید برندی لوکس و سلطنتی برای افراد خاص

کلام آخر

در پایان امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. از شما خواننده عزیز تقاضامندیم که اگر نکته ای از قلم افتاده ما را مطلع سازید تا با نام شما در ادامه مقاله وارد نماییم.

author-avatar

درباره aaliabadi

من اینجام تا کمک کنم دانش خودم و شما نسبت به جهان پیرامونمون بیشتر بشه بخصوص در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی. امیدوارم با نوشته هام کمک کنم شما آگاهی بهتر و بیشتری پیدا کنید و در نتیجه انتخاب و خرید بهتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *