آرایش چشم و ابرو, آرایش صورت, مقاله

دانستنی هایی در مورد لیفت ابرو و صابون ابرو

دانستنی هایی در مورد لیفت ابرو و صابون ابرو

دانستنی هایی در مورد لیفت ابرو و صابون ابرو در برلیان سبز ، عنوان موضوعی است که می خواهیم امروز در مورد آن صحبت کنیم. همانطور که می دانید، آرایش ابرو در زیبایی صورت نقش بسیار کلیدی و مهمی دارد. گاهی فقط داشتن ابروهای مرتب و زیبا به تنهایی موجب زیباتر دیده شدن صورت می شود و گاهی هم با کشیدن یک مداد ابرو ساده زیبایی چهره دو چندان می شود. این که ابروها چه مدل و چه فرمی داشته باشند، بستگی زیادی به زمانه و مد آن دارد. زمانی ابروهای نازک مد بود و زمانی ابروهای تتو شده و اکنون ابروهای دخترانه پهن با حالت بسیار طبیعی ترند شده است. امروزه ابروهای پرپشت و قیچی نخورده، دقیقا مانند دهه 90 میلادی، در سراسر جهان پرطرفدار شده است.

در سال 2010 افراد مشهوری مانند کارا دلوین، لیلی کالینز و امیلیا کلارک به گسترش مدل ابروهای ضخیم با گوشه‌های مربعی و لبه‌های پر کمک کردند. رفته رفته کسانی که در دهه‌های قبل بیش از حد قوس‌های ابروی خود را درآورده‌ بودند، اجازه دادند ابرو مجددا شکل طبیعی خود را بازیابی کند و ابروهایی پرپشت داشته باشند. با پرشدن ابروها و بازیابی شکل طبیعی آن راه برای یک تکنیک آرایشی که مدت‌ها نادیده گرفته شده بود هموار شد و این ابروها معروف به ابروهای صابونی شد. البته شایان ذکر است که در ایران به نام ابروهای لیفت شده معروف می باشد.

دانستنی هایی در مورد لیفت ابرو و صابون ابرو

ابروهای صابونی چیست؟

اصطلاح ابروهای صابونی را روی آموزش‌های آرایش و ویدیوهای تیک تاک از تأثیرگذاران و متخصصان زیبایی دیده‌اید، اما در واقع به چه معناست؟ در حالی که برخی از این عبارت برای توصیف ظاهر ابرو استفاده می کنند، ابروهای صابونی در واقع به یک روش خاص آرایش ابرو اشاره دارد. این دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد، استفاده از صابون به جای ژل ابرو. بسیاری از هنرمندان آرایش صابون را به دلیل نگه داشتن قوی تر روی مو، سادگی و مقرون به صرفه بودن، به آرایش ابرو ترجیح می دهند.

لیندا هالبرگ، که یکی از محبوب‌ترین آموزش‌های ابرو صابونی را در یوتیوب دارد به Allure می‌گوید که نگه داشتن ابروها با صابون همیشه یک تکنیک رایج در بین هنرمندان آرایش بوده که رونق آن را در حدود سال 2016 می باشد. Allure می‌گوید : امروزه همه گرایش‌های جدید بسیار سریع انتخاب می‌شوند؛ اکنون که ابروهای پر و پف دار رایج هستند، صابون ساده ترین راه برای دستیابی به چنین ابروهایی است، به خصوص اگر ذاتاً ابروهای کرکی ندارید.

رابین ایوانز، هنرمند ابرو، همچنین افزایش اخیر ابروهای صابونی را مدیون نکته ای از آرایشگر ریحانا، پریسیلا اونو، می داند که در سال 2018 در فضای مجازی منتشر کرد. اونو در آن زمان گفت: این یک ترفند قدیمی آرایشگری است، چون تقریبا همه ی افراد نسبت به پیشانی بلند وسواس دارند.

میگس کیهیل می گوید : ابروهای صابونی پرطرفدارند زیرا این مدل به شما امکان می‌دهد واقعاً با موهای ابرو کار کنید، شما در حال دستکاری موهای ابرو هستید تا بزرگ‌تر و نرم‌تر به نظر برسد، و ابروهای صابونی حجم ابروها را دو برابر کرده و پیشانی شما را کوتاه می کند. این سبک همچنین به شما امکان می دهد بسته به حال و هوای خود طبیعی تر و ظریف تر یا دراماتیک تر رفتار کنید.

صابون ابرو چیست و روش استفاده درست از آن کدام است؟

چگونه ابروهای صابونی ایجاد کنیم؟

برای داشتن ابروهای صابونی پهن و پرپشت باید کمی صبور بوده تا مدتی از اصلاح ابرو خودداری کنید و اجازه دهید ابرو حالت طبیعی خود را پیدا کند. اکنون زمان کمی نیاز است که به ابروهای ترند و زیبا دست پیدا کنید. یک برس اسپولی تمیز را مرطوب کرده ابروها را در جهت بالا شانه کنید تا حالت بگیرد.

می توانید با انگشت یا دسته برس، ابرو را به داخل فشار داده تا دوام بهتری داشته باشد، کیهیل می گوید این راز ظاهر لمینیت بدون لمینیت واقعی است و باعث می شود ابروها بیشتر دوام بیاورند. البته باید خاطرنشان کرد شانه کردن ابروها کاملاً صاف به سمت بالا می‌تواند برای ویژگی‌های صورت اکثر افراد کمی ناخوشایند باشد، بنابراین با ایجاد یک موج طبیعی (در زاویه 45 درجه) به سمت دم ابروها می توانید جلوه ای صاف و طبیعی بیشتری به ابرو بدهید.

شاید فکر کنید این آرایش ابرو فقط برای ابروهای پر و نامرتب مناسب است و برای ابروهای کم پشت مناسب نیست، اینطور نیست برای حالت صابونی دادن به ابروهای کم پشت شما نیاز به کمی تلاش بیشتر دارید. می توانید با استفاده از ریمل یا مداد ابرو به حالت ابروهای صابونی برسید.

بهتر است برای برجسته شدن موی ابروها آن را رنگ کنید زیرا به طور طبیعی در نوک ابروها موها روشن تر هستند و با رنگ کردن، برجسته شده نمای بیشتری دارند.

برای ابروهای متراکم‌تر معمولاً به جداسازی دستی بیشتری با اسپولی نیاز است. تقریباً هر کسی می‌تواند ابروهای صابونی داشته باشد، اما ماندگاری و شدت ظاهر آن به وضعیت طبیعی ابرو بستگی دارد.

دانستنی هایی در مورد لیفت ابرو و صابون ابرو

دانستنی هایی در مورد لیفت ابرو و صابون ابرو

صابون ابرو چیست ؟

صابون ابرو یکی از جدیدترین متدهای آرایش است. صابون ابرو دارای بافت خمیری بوده که کمک می کند حالت ابرو ثابت نگه داشته شود. در واقع با استفاده از صابون ابرو می توانید حالتی شبیه به هاشور ابرو ایجاد کنید. یکی از دلایل محبوبیت صابون ابرو بی ضرر بودن آن می باشد که باعث ریزش ابرو نمی شود. به طور معمول صابون ابرو داری گلیسیرین، مواد مغذی مانند ویتامین E و روغن ارگان می باشد.

ترکیبات معمول صابون ابرو و اثر آن 

 

دانستنی هایی در مورد لیفت ابرو و صابون ابرو

دانستنی هایی در مورد لیفت ابرو و صابون ابرو

ویژگی‌های بهترین صابون ابرو

روش استفاده از صابون ابرو 

  1. ابروهای خود را به طور کامل تمیز کنید.
  2. براش را کمی مرطوب کنید. دقت کنید براش نباید خیلی خیس باشد. می توانید به جای آب از اسپری فیکس برای مرطوب شدن براش استفاده کنید.
  3. براش را به صورت یکنواخت به صابون آغشته کنید.
  4. با استفاده از براش ابروها را به سمت بالا شانه کرده و لیفت کنید. این کار را تا زمانی که صابون خشک شود ادامه دهید.
  5. ذرات اضافه صابون روی ابرو را با یک دستمال مرطوب پاک کنید.
  6. نقاط خالی را که اکنون پیداست با استفاده از ریمل ، سایه ابرو یا مداد ابرو پر کنید.
  7. پر‌کردن ابرو را حتما بعد از لیفت با صابون انجام دهید. زیرا احتمال دارد که رنگ مداد در اطراف ابرو پخش شده و نمای خوبی نداشته باشد.
  8. برای شستشوی ابرو از مواد شوینده مخصوص به همراه آب ولرم استفاده کنید.
  9. در صورت احساس خشکی در ناحیه ابرو ، ابروهای خود را با روغن نارگیل یا روغن زیتون چرب کنید.

دانستنی هایی در مورد لیفت ابرو و صابون ابرو

دانستنی هایی در مورد لیفت ابرو و صابون ابرو

چرا فقط از ژل ابرو معمولی استفاده نکنید؟

هالبرگ می‌گوید که طبق استانداردهای آرایشگران، اکثر ژل‌های ابرو به سادگی تاثیر و ماندگاری طولانی‌مدت مورد نظر را ندارند و هر کسی که موهای ابرویی ناهماهنگ داشته باشد، احتمالاً با آن موافق است. به گفته جینجر کینگ، شیمیدان زیبایی، دلیلی برای آن وجود دارد. او می گوید: ژل های مو بر پایه آب هستند. زمانی که افراد عرق می کنند، عامل نگه داشتن می تواند ضعیف شود. از سوی دیگر، صابون ضخیم‌تر از ژل بوده که به گفته کینگ به استحکام آن کمک می‌کند.

البته روش ابرو صابونی نیز با مشکلاتی همراه است. هالبرگ خاطرنشان می کند که محصولات آرایشی و صابون دوستانه ترین ترکیب نیستند. او می‌گوید: اگر کرم‌های زیرسازی زیادی در اطراف ابروهای خود داشته باشید، اگر صابون روی پوست قرار بگیرد، کرم پودر شروع به تغییر حالت عجیب و غریب می دهد.

علاوه بر این، کینگ هشدار می دهد که صابون به دلیل تعریق یا آب بیش از حد به چشم ها نفوذ می کند، که همه ما می دانیم که می تواند به شدت آسیب زا باشد. علاوه بر این، استفاده مداوم از صابون بر روی ابروها به دلیل سطوح بالای pH اکثر صابون ها می تواند باعث تحریک پوست شود. کینگ می‌گوید: بهتر است از این روش به طور مداوم استفاده نشود.

دانستنی هایی در مورد لیفت ابرو و صابون ابرو

انواع صابون ابرو در برلیان سبز 

صابون ابرو دیفکتو

دانستنی هایی در مورد لیفت ابرو ( ابروی صابونی ) و صابون ابرو

صابون فیکس کننده ابرو گابرینی

دانستنی هایی در مورد لیفت ابرو ( ابروی صابونی ) و صابون ابرو

 

ژل صابونی لیفت ابرو مورلی 

دانستنی هایی در مورد لیفت ابرو ( ابروی صابونی ) و صابون ابرو

دانستنی هایی در مورد لیفت ابرو و صابون ابرو

صابون لیفت ابرو کویین پرپشت کننده 

دانستنی هایی در مورد لیفت ابرو ( ابروی صابونی ) و صابون ابرو

ویدیوهای آموزشی استفاده از صابون ابرو

طرز استفاده از صابون ابرو  (1)

نحوه استفاده از صابون ابرو (2)

طرز استفاده از صابون ابرو (3)

لیفت ابرو با صابون در خانه (4)

طرز استفاده از صابون لیفت ابرو (5)

اموزش استفاده از صابون ابرو (6)

آموزش استفاده از صابون لیفت ابرو برای ابروهای کم پشت (7)

author-avatar

درباره aaliabadi

من اینجام تا کمک کنم دانش خودم و شما نسبت به جهان پیرامونمون بیشتر بشه بخصوص در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی. امیدوارم با نوشته هام کمک کنم شما آگاهی بهتر و بیشتری پیدا کنید و در نتیجه انتخاب و خرید بهتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *