پوست, مقاله

آشنایی با میسلار واتر و روش درست استفاده از آن

آشنایی با میسلار واتر و روش درست استفاده از آن

آشنایی با میسلار واتر و روش درست استفاده از آن موضوعی است که امروز در برلیان سبز می خواهیم در مورد آن با شما صحبت کنیم. می توان گفت میسلار واتر محصولی جدید در دنیای پاک کننده های صورت می باشد. داشتن صورتی زیبا و شاداب مستلزم مراقبت روزانه، حساسیت و دقت در استفاده از مواد آرایشی، پاک کننده های آرایشی و پاک کننده های صورت می باشد. هر بانویی که به سلامتی و شادابی پوست خود اهمیت می دهد به خوبی می داند که در استفاده از مواد پاک کننده آرایشی و صورت سهل انگاری کرد. همچنین تقریبا برای همه مشخص است که نباید با صورت آرایش کرده خوابید.

در این بین معمولا خانم از دستمال مرطوب، لوسیون‌، شیرپاک کن، فوم شوینده، تونر یا پن برای برای تمیز کردن پوست صورت خود استفاده می‌کنند. اما خوب می دانیم بهترین گزینه پاک کننده آرایش ابزاری است که آرایش را بر روی پوست صورت پخش نکرده و به راحتی مواد آرایشی را به خود جذب و پوست را تمیز نماید. همچنین اگر این پاک کننده نیازی به شستشو نداشته باشد برای خانم ها جذاب تر می باشد.

میسلار واتر محصولی است که می تواند نیاز شما را برطرف نماید. میسلار واتر یکی از رازهای زیبایی در اروپا محسوب می شود. این محصول نیازی به شستشو ندارد، به پوست آسیب نمی‌زند و از یک فناوری منحصر به فرد و متفاوت نسبت به سایر پاک کننده‌های صورت برای کمک به ایجاد تمیزی و نرمی پوست استفاده می‌کند. اما به راستی میسلار واتر چیست و چه ساختاری دارد؟ با ما باشید تا در ادامه مقاله شما را بیشتر با این محصول جذاب آشنا نماییم.

میسلار واتر چیست؟

در واقع میسلار واتر که با نام آب میسلار یا آب پاک کننده آرایش صورت نیز شناخته می‌شود، یک نوع محلول پاک کننده مبتنی بر آب است که تقریباً همه کار های پاک‌ کردن آرایش را انجام می دهد. در واقع این پاک کننده قادر است که روغن، مواد آرایشی، گرد و خاک، و آلودگی روی پوست صورت شما رو فقط و فقط با چند حرکت ساده جذب کرده و از صورت شما پاک کند.

میسلار واتر یک پاک کننده آرایشی در حالت مایع، و دارای مولکول‌های میسل کوچک است که به راحتی در آب حل می‌شوند و روغن را به خود جذب می‌کنند. این شوینده دارای ذرات ریزی است که مانند اسفنج‌های مینیاتوری عمل خواهند کرد و مواد آرایشی ، چربی و آلودگی‌ها رو از روی پوست شما جذب خواهند کرد و در کنار آن به پوست رطوبت رسانی هم خواهند کرد.

میسلار واتر پاک کننده ای کامل بوده و می‌تواند انواع محصولات آرایشی، از کرم پودر بیس گرفته تا آرایش چشم و ریمل را پاک کند. همچنین این محلول عرق و چربی اضافی پوست را از بین برده و جایگزین خوبی برای انواع پاک کننده ها می باشد.

همانطور که می دانید در مورد دیگر پاک کننده ها نیاز به چندین محصول در کنار هم می باشد. اما در مورد میسلار واتر اینگونه نبوده و به تنهایی می تواند هم آرایش شما را پاک کرده و پوست را تغذیه و آبرسانی کند. بهترین نکته در مورد میسلار واتر این است که این محصول ساده با کاربری آسان، هر دو کار را انجام می‌دهد.

ساختار میسلار واتر

در این قسمت از مقاله ی ( آشنایی با میسلار واتر و روش درست استفاده از آن) می خواهیم با شما در مورد ساختار میسلار واتر گفتگو کنیم. عمده ترکیبات میسلار واتر شامل آب خالص یعنی آب تصفیه‌شده، مرطوب‌کننده‌هایی مانند گلیسیرین و سورفکتانت‌های ملایم می باشد. مولکول های سورفکتانت های ملایم به هم می پیوندند و میسلار واتر را تشکیل می دهند، نوعی ساختار شیمیایی کروی که به بیرون کشیدن کثیفی و چربی از پوست کمک می کند. این ترکیبات خشکی، تحریک و التهاب پوست را کاهش می دهد و پوست را نرم، لطیف و صاف نگه می دارد.

برخلاف بسیاری از محصولات پاک‌سازی پوست و لوازم آرایشی، میسلار واتر دارای الکل نیست. استفاده از این پاک‌کننده می‌تواند التهاب و آزردگی را از پوست صورت دور کند. مزیت برتر این محصول در مناسب‌ بودن آن برای انواع پوست است. مواد موجود در این محصول می‌توانند روی هر نوع پوستی به‌ سادگی بنشینند و آن را از التهاب و آزردگی دور کنند.

میسل چیست و چه کاربردی دارد؟

میسلار واتر از میسل‌ها، یعنی ذرات لیپیدی پاک کننده که به صورت سوسپانسیونی در آب معلق شده‌اند، تشکیل شده است. میسل ها، هر دو ویژگی آب‌گریزی و آب‌دوستی را دارند؛ این بدان معنی است که آن‌ها می‌توانند کثیفی، ناخالصی و آرایش صورت را از بین ببرند. ظاهر میسل مانند آب شفاف است؛ اما وقتی با پوست تماس پیدا می‌کند، متوجه می‌شوید که این محصول ترکیبات پیچیده‌ی بیشتری دارد.

میسل‌های موجود در میسلار واتر عملکردهای مختلفی دارد؛ از جمله کمک به از بین بردن آرایش، پاک‌سازی صورت و مرطوب کردن پوست. میسل، مانند آهن‌ربا، بدون نیاز به سابیدن شدید کثیفی، چربی و آرایش را از سطح پوست‌تان جدا کرده و بدون آن‌که پوست‌ را خشک کند، آن را تمیز و آب‌رسانی می‌کند. میسل‌ها آن‌چنان کامل بوده که حتی می‌توانند آرایش‌های ماندگار مانند ریمل ضد آب را نیز پاک کنند.

فواید میسلار واتر

آشنایی با میسلار واتر و روش درست استفاده از آن

میسلار واتر برای چه کسانی بیشتر مفید است؟

در جواب این سوال که میسلار واتر برای چه کسانی بیشتر مفید است؟ باید بگوییم این محصول برای کسانی بیشتر مفید بوده که در مناطقی زندگی می کنند که ناخالصی آب بسیار بالاست و درصد املاح در آب بسیار می باشد. همانطور که می دانید وقتی سختی آب بالا باشد شستن صورت با این آب باعث خشکی پوست می شود و مشکلات زیادی برای پوست به همراه دارد. چنین کسانی خیلی بهتر است از میسلار واتر استفاده کنند تا نیازی به آب کشی صورت نداشته باشند.

استفاده درست از مسیلار واتر

آشنایی با میسلار واتر و روش درست استفاده از آن

در ادامه مقاله ( آشنایی با میسلار واتر و روش درست استفاده از آن ) در مورد استفاده درست از میسلار واتر با شما صحبت خواهیم کرد. همانطور که می دانید استفاده از میسلا واتر بسیار ساده می باشد شما نیاز به کمی پنبه و یا پد دارید. چند قطره از میسلار واتر را روی پد یا پنبه ریخته و به صورت خیلی ملایم صورت خود را پاک نمایید. همانطور که مشاهده خواهید کرد با حرکت اول پد آغشته شده با میسلار واتر بر روی صورت خیلی از آرایش و آلودگی ها به راحتی پاک خواهند شد.

برای نتیجه بهتر از روش فشردن و نگه داشتن استفاده کنید. کافی است پیش از آن که پلک‌ را پاک کنید، پد را به آرامی روی پلک‌ فشار داده و آن را برای چند ثانیه در محل نگه دارید. روش فشردن و نگه داشتن به میسل‌ها کمک می‌کند تا مانند آهن‌ربا عمل کرده و آرایش، آلودگی و ناخالصی‌های پوستتان را جذب کنند.

کاربردهای دیگر میسلار واتر

در مورد کاربرد های دیگر میسلار واتر باید بگوییم میسلار واتر، علاوه بر پاک کنندگی، کارایی‌های دیگری نیز دارد که استفاده از آن باعث می شود همیشه پوستی لطیف و شاداب و سالم داشته باشید. در ادامه مطلب ما شما را با کاربردهای دیگر میسلار واتر آشنا خواهیم کرد.

  • زمانی که در آرایش کردن صورت اشتباه می کنید مثلا هنگام  ریمل زدن بهترین مورد برای پاک کردن ریمل استفاده از گوش پاک کنی است که به میسلار واتر آغشته شده است.
  • در روزهایی که مشغول خانه تکانی یا تمیزکاری هستید و احساس می کنید پوست صورتتان بسیار آلوده شده کافیست از میسلار واتر استفاده کنید.
  • در زمان پیاده روی و ورزش کردن که صورت بسیار عرق می کند. بهترین مورد برای پاک سازی صورت از عرق و آلودگی استفاده از مسیلار واتر می باشد.
  • از میسلار واتر برای تمیز کردن برس های آرایشی نیز می توانید بهره ببرید.
  • حتی اگر نوعی فعالیت سنگین داشته باشید، میسلار واتر می‌تواند به شما کمک کند که سرحال به نظر برسید. برای این که دائم بتوانید پوست‌تان را به راحتی پاک‌سازی کنید، از دستمال‌ مرطوب بر پایه‌ی میسلار واتر استفاده کنید.
  • بعد از باشگاه، روزهای که تعریق زیادی دارید یا مواقعی که پوست به تقویت بیشتری نیاز دارد، دستمال‌های مرطوب بر پایه‌ی میسلار واتر بسیار مناسب هستند.

میسلار واترهای برلیان سبز 

برلیان سبز در مجموعه بی نظیر خود بهترین میسلار واترهای موجود در بازار را گردآوری کرده است. شما می توانید با مراجعه به صفحه پاک کننده های صورت با محصولات ما آشنا شده و در مورد محصول مورد نظر خود اطلاعات کامل را به دست آورید. در ادامه مقاله ی  ( آشنایی با میسلار واتر و روش درست استفاده از آن ) تعدادی از این محصولات را برای شما نام خوهیم برد.

آشنایی با میسلار واتر و روش درست استفاده از آن

  • محلول میسلار واتر نیوساد 
  • میسلار واتر انواع پوست بیلندا
  • میسلار واتر پوست چرب چلنج
  • میسلار واتر پوست خشک بیلندا
  • محلول سن سی بیو پمپی بیودرما
  • میسلار واتر پوست حساس و نرمال چلنج
  • محلول پاک کننده آرایش سبیوم H2O بیودرما
author-avatar

درباره aaliabadi

من اینجام تا کمک کنم دانش خودم و شما نسبت به جهان پیرامونمون بیشتر بشه بخصوص در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی. امیدوارم با نوشته هام کمک کنم شما آگاهی بهتر و بیشتری پیدا کنید و در نتیجه انتخاب و خرید بهتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *