مقاله

بهترین برند لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی در برلیان سبز

داشتن بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی در این روزگار که ضرورت استفاده از آن بر هیچ کس پوشیده نیست دغدغه هر فرد می باشد. ما در مقاله (( بهترین برند لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی در برلیان سبز )) سعی داریم شما را با بهترین و برترین برند های ایرانی آشنا کرده و شما را در انتخاب و خرید بهتر یاری نماییم. در این راه ابتدا باید از خود بپرسیم چرا لوازم آرایشی بهداشتی ایرانی؟؟؟ این سوال خیلی مهمی است که ما در ادامه مقاله به شما پاسخ خواهیم داد.

ضرورت استفاده از لوازم آرایشی ایرانی

یکی از مهمترین دلایل ضرورت استفاده از لوازم آرایشی ایرانی سازگاری بیشتر آنها با پوست و مو می باشد. محصولات ایرانی که با توجه به اقلیم و نیازهای واقعی پوست و موی ایرانی ها ساخته می شوند، بهتر می توانند شما را در داشتن پوست و مویی شاداب، زیبا و سالم یاری نمایند. خوشبختانه در سال‌های گذشته، تولیدکنندگان ایرانی، اقدام به تولید لوازم بهداشتی و آرایشی با کیفیتی کرده‌اند. محصولاتی که محبوبیت و آوازه کیفیت آن جهانی شده است.

دلیل دوم انتخاب لوازم آرایشی ایرانی اصالت و کیفیت این محصولات می باشد. که با اطمینان بهتری می توان برای خرید اقدام کرد. با توجه به محصولات فیک و بنجل خارجی که وارد ایران می شود بهترین راه حل، خرید محصولات ایرانی می باشد.

دلیل بعدی برای استفاده از لوازم بهداشتی ایرانی حمایت از کالای داخلی و اقتصاد کشور می باشد. ما با حمایت از برندهای ایرانی، در واقع به اقتصاد کشور خود کمک کرده‌ایم. برندهای ایرانی می‌توانند با حمایت ما، تولیدات خود را گسترش دهند و این به معنای اشتغال‌زایی بیشتر است.

دلیل بعدی برای استفاده از لوازم آرایشی بهداشتی ایرانی قیمت به صرفه و پایین این محصولات می باشد. برلیان سبز امیدوار است با ارائه مقاله بهترین برند لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی در برلیان سبز به شما در انتخاب کالای ایرانی کمک کرده باشد.

سینره Cinere

بهترین برند لوازم آرایشی و بهداشتی ایران در برلیان سبز

محصولات سینره

شرکت دانش بنيان طبيعت زنده در سال 1376 با هدف توليد محصولات با کيفيت مراقبت از پوست و مو با منشاء گياهي بنيان نهاده شد و واحد توليدي آن در استان کهگيلويه و بويراحمد قرار دارد. شرکت طبيعت زنده محصولات خود را تحت نام تجاري سینره Cinere به بازار عرضه نمود و پس از آن با جذب نيروهاي متخصص و تلاش هاي مستمر در سال 1388 موفق به کسب عنوان برند برتر شد و جوايز بسياري تاکنون از آن خود کرد.

اين شرکت محصولات خود را به کشورهايي همچون انگلستان، مالزي و عراق صادر مي‌کند. استراتژي توزيع شرکت سينره به گونه‌اي است که با انتخاب خرده‌فروشي‌ها و تمرکز بر فروش مويرگي به داروخانه‌ها، فروشگاه‌هاي آرايشي و آرايشگاه‌ها توانسته شبکه ی توزيع گسترده‌اي ايجاد کند.

سينره در صدد است با برخورداري از دانش روز، نيروهاي متخصص و ساختاري نظام مند و با استفاده از مواد اوليه با کيفيت تهيه شده در اروپا، فرمولاسيون پيشرفته که حاصل تلاش متخصصان در لابراتوارهاي سوئيس، فرانسه و ايران مي باشد و بهره گيري از گياهان مفيد و سودمند، علاوه بر حفظ بهداشت و سلامت فردي، زيبايي طبيعي را به همه اقشار ملت ايران هديه دهد. شما با با ورود به بخش محصولات سینره در برلیان سبز می توانید با انواع محصولات این شرکت آشنا شده و خرید بهتری را انجام دهید.

مای MY

بهترین برند لوازم آرایشی و بهداشتی ایران در برلیان سبز

محصولات مای

شرکت آريان کيميا تک محصولات مای MY را از 10 سال پيش به بازار ايران وارد کرده است. تا به امروز برند MY يکي از موفق ترين و پرفروش ترين برند ها ،نه تنها در ايران بلکه در خاورميانه بوده است. کیفیت این محصولات به گونه ای است که اکثر پزشکان زيبايي و سلامت نيز محصولات اين برند را براي بيمارانشان تجويز مي کنند. شرکت آريان کيميا تک با توزيع محصولات مراقبت پوست، مراقبت مو، لوازم آرايشي و عطريات در سراسر ايران و صادرات به کشورهاي حوزه خاور ميانه و CIS افتخار ارائه محصولاتي با کيفيت تضمين شده به هموطنان ايراني را دارد.

اين محصولات تحت ليسانس شرکت آلماني Kahl & co با کيفيتي بالا و قيمتي مناسب نيازهاي مراقبت از پوست، مو و زيبايي هموطنان را برآورده مي نمايد.  مهم‌ترین ویژگی محصولات مای، گستردگی سطح فعالیت و تنوع محصولات است. مای هم در زمینه محصولات مراقبت از پوست و مو و هم در زمینه محصولات آرایشی، محصولات متنوعی تولید کرده‌ است که به سادگی در دسترس قرار دارند.

مای، مجهز به یکی از پیشرفته‌ترین لابراتورهای لوازم آرایشی در خاورمیانه است و محصولات تولیدشده این برند سازگاری مناسبی با پوست، مو و ساختار ژنتیکی ایرانی دارند. محصولات مای، شامل سه دسته لوازم بهداشتی، آرایشی کلاسیک و محصولات لاین جدید مای به نام Black Diamond است و طیف وسیعی از محصولات آرایشی بهداشتی مانند خط چشم، محلول چشم پاکن، ضد آفتاب رنگی و ضد آفتاب بی رنگ را تولید می‌کند. شما می توانید با مطالعه بهتر محصولات این برند در مجموعه بی نظیر برلیان سبز نسبت به انتخاب و خرید بهتر اقدام نمایید.

هیدرودرم Hydroderm

بهترین برند لوازم آرایشی و بهداشتی ایران در برلیان سبز

محصولات هیدرودرم

هیدرودرم Hydroderm يکي از برندهاي خوشنام و با سابقه ايراني است که از سال 1386 تاکنون در کنار مشتريان خود بوده است. احتمالاً شما هم نام هيدرودرم را شنيده‌ايد يا از محصولات با کيفيت آن استفاده کرده‌ايد. محصولات هيدرودرم طيف وسيعي از انواع محصولات آرايشي و بهداشتي را شامل مي‌شود که تقريباً مي‌توان گفت پکيج کاملي است.

محصولات هيدرودرم، نسبت به نياز مصرف‌کنندگان و با‌ توجه به تنوع محصول، برند و شکل بسته‌بندي، در ارتباط با توان توليد و با بهره‌گيري از تجربيات متخصصين مجرب فعال در اين زمينه، طراحي و توليد شده اند. فراورده‌هاي توليد شده توسط هيدرودرم، با داشتن کيفيتي فوق‌العاده و قيمتي مقرون به صرفه، يک رقيب جدي براي براي محصولات مشابه خارجي به حساب مي‌آيند و از لحاظ شکل ظاهري، نحوه بسته بندي و تنوع محصولي در سطح بالايي از استاندارد قرار دارند.

محصولات توليد شده توسط هيدرودرم از تنوع زيادي برخوردار هستند و در 30 نوع مختلف شامل انواع محصولات ضد‌ آفتاب، لايه بردار، روشن‌ کننده، جوان ‌کننده،ضد‌ پيري ، مراقبت از پوست‌هاي خشک، آنتي آکنه، محافظت از لب و ناخن عرضه مي‌شوند. شما دوست عزیز بعد از مطالعه مقاله بهترین برند لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی در برلیان سبز می توانید با مراجعه به صفحه محصولات هیدرودرم نسبت به انتخاب و خرید این محصولات اقدام نمایید.

شون Schon

بهترین برند لوازم آرایشی و بهداشتی ایران در برلیان سبز

محصولات شون

شون Schon در زبان آلماني به معناي زيبايي است. زيبايي ناب، ماندگار و برخواسته از طبيعت. برند شون یکی دیگر از برندهای مطرح و معتبر در ایران می باشد. این برند محصولی مشترک بین آلمان و ایران بوده که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. محصولات گياهي شون بر پايه عصاره هاي خالص گياهان و ميوه ها و خواص مرتبط با آنان، به صورت محصولي مشترک از کشور ايرن و آلمان، با همکاري شرکت کريس اند کارل آلمان ( ارائه فرمولاسيون) و شرکت آريان کيمياتک ايران خلق شده و به بازار عرضه مي گردد.

محصولات آرايش گياهي شون با برخورداري از موثرترين ترکيبات گياهي و طبيعي، سلامت و زيبايي را براي شما به ارمغان مي آورد. اين محصولات در قالب مجموعه اي از محصولات رنگارنگ و جذاب، با بهره گيري از رنگ بندي و طراحي استتثنايي منطبق با به روزترين نيازهاي آرايشي دنيا، موجب جلب رضايت طيف وسيعي از دوستداران محصولات طبيعي و بانوان خوش ذوق و با سليقه خواهد شد.

برلیان سبز در مجموعه بی نظیر خود پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات این برند شامل ماسک مو، شامپو بدن و مو، دئورولان زنانه و مردانه ، رژ لب ، کره بدن، کرم بدن، کرم پودر را تهیه و در دسترس شما قرار داده است و با مطالعه و دقت نظر می توانید بهترین انتخاب ها را داشته باشید.

کامان Come’on

بهترین برند لوازم آرایشی و بهداشتی ایران در برلیان سبز

محصولات کامان

کامان Come’on يک برند ايراني تحت ليسانس سوئيس مي باشد که تکيه آن بر خلق محصولات پوستي سازگار با پوست انسان و بدون آسيب به محيط زيست مي باشد.  محصولات بهداشتی این برند با کیفیت بالا و سازگار با پوست انسان ساخته شده و مخصوص هر سه نوع پوست خشک، نرمال و چرب محصولات متنوعی داشته که مورد تایید پزشکان می باشد.

این برند به دلیل قیمت مناسب و کیفیت خوب به سرعت بین مردم محبوب شد و از محصولات کامان می توان بالم لب، ژل افترشیو، کرم مرطوب کننده و آبرسان، کرم ترک پا ، ژل اصلاح صورت، اسپری دئودورانت و شامپو اشاره کرد. تمامی محصولات این برند به سرعت جذب پوست شده و اصلا حالت چسبناک ندارند. مرطوب کننده ها باعث جوش نشده و می توان به عنوان زیرساز یا بیس آرایش استفاده کرد.

فیس واش ها حاوی هیالورونیک اسید بوده همانطور که می دانید هیالورونیک اسید به طور طبیعی در پوست همه انسان ها وجود دارد ولی با افزایش سن تحلیل رفته و پوست شما درخشش و زیبایی خود را از دست می دهد این نوع محصولات به ترمیم HA کمک بسیاری می کند.

هم اکنون محصولات کامان نه‌ تنها در ایران بلکه در بیش از 70 کشور دنیا به فروش می‌رسند و متقاضیان آن روز به روز در حال افزایش است. شما به مراجعه به صفحه این محصولات در سایت برلیان سبز می توانید با تک تک آنها به طور جداگانه و تخصصی آشنا شده و با دید بهتری اقدام به خرید نمایید.

دکتر ژیلا Dr Jila 

بهترین برند لوازم آرایشی و بهداشتی ایران در برلیان سبز

کمپانی ایرانی آوندفر تولید کننده انواع محصولات آرایشی و بهداشتی است که در سال 1358 به طور رسمی شروع به فعالیت کرد. 8 سال طول کشید تا کمپانی آوندفر دو محصول مراقبتی خود را روانه بازار کند. کیفیت خوب و مناسب محصولاتی که این شرکت معرفی و توزیع می‌کرد، باعث شد زودتر از حد معمول پیشرفت کند. با ادامه پیشرفت گروه آوندفر چندین برند از جانب آن‌ها به بازار عرضه شد که یکی از آن‌ها دکتر ژیلا Dr Jila  بود و به تولید محصولات مراقبتی پوست می‌پرداخت.

محصولات دکتر ژیلا، با توجه به انواع مختلف پوست ساخته می‌شوند. فراموش نکنید که در این زمینه بسیار تلاش شده تا یک محصول بسیار خوب و سازگار با هر نوع پوست برای هموطنانمان تولید شود. برند دکتر ژیلا یکی از ده مارک برتر ایرانی بوده که در سال‌های اخیر توانسته گواهی سیستم مدیریت کیفیت الگوی ایزو 9000 را دریافت کند. به همین سبب محصولات دکتر ژیلا را می‌توان با اطمینان هرچه تمام‌تر خریداری و مورد مصرف قرار داد چرا که این برند یکی از بهترین انتخاب‌ها در میان سایر مارک‌های ایرانی است.

در پایان برلیان سبز امیدوار است با مطالعه مقاله بهترین برند لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی در برلیان سبز توانسته باشد شما را در انتخاب بهتر و خرید مقرون به صرفه یاری کرده باشد.

author-avatar

درباره aaliabadi

من اینجام تا کمک کنم دانش خودم و شما نسبت به جهان پیرامونمون بیشتر بشه بخصوص در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی. امیدوارم با نوشته هام کمک کنم شما آگاهی بهتر و بیشتری پیدا کنید و در نتیجه انتخاب و خرید بهتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *