مقاله

شناخت و معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

شناخت و معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

زیبا بودن غریزه ای طبیعی بوده  که همه افراد به ویژه خانم ها در پی داشتن آن می باشند و به این دلیل سعی دارند با استفاده از مواد مختلف خودشان را تا آنجا که ممکن است زیباتر جلوه می دهند. وقتی صحبت از آرایش می شود، کیفیت لوازم آرایش حرف اول را می زند. کیفیت لوازم آرایش با نتیجه آرایش کردن، رابطه مستقیم دارد، بدین معنی که اگر از لوازم نامرغوب استفاده می کنید، انتظار نتیجه رضایت بخش نداشته باشید. برلیان سبز در مقاله (( شناخت و معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی )) قصد دارد تا شما را با بهترین های این حوزه آشنا کند.

بهترین برند لوازم آرایشی، برندی است که علاوه بر زیبایی، برای سلامت پوست نیز اهمیت قائل شده و کیفیت ساخت محصولات را تا حد ممکن بالا ببرد. اگر به سلامت پوست خود اهمیت می دهید و نمی خواهید بر اثر استفاده مداوم از محصولات آرایشی ، پوستتان دچار آسیب شود، بهتر است محصولات مورد نیاز خود را از بهترین برند لوازم آرایشی تهیه کنید تا از سلامت و کیفیت ساخت آن ها اطمینان حاصل کنید.

استی لادر Estee Lauder

شناخت و معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

استی لادر Estee Lauder شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی آمریکایی است، که یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم آرایشی جهان قرار می باشد. این شرکت در زمینه تولید انواع محصولات آرایشی، عطر، رنگ مو و سایر محصولات بهداشتی و لوکس فعالیت می‌کند. شرکت استی لادر در سال 1946 توسط جوزف لادر و همسرش؛ جوزفین استه منتزر که با نام مستعار استه لادر شناخته می‌شد راه‌اندازی شد و در حال حاضر دارای 27 نشان تجاری در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی می‌باشد، که برای نمونه می‌توان به برندهای دونالد ترامپ، تامی هایلفیگر، تام فورد، دونا کارن، کوچ و کلینیک اشاره کرد.

محصولات این برند بسیار گسترده و متنوع هستند از رژ لب و لاک ناخن گرفته تا شامپو و لوسیون‌های بدن که همگی به خاطر کیفیت بالایشان در سراسر جهان شناخته شده هستند. برلیان سبز در مجموعه بی نظیر خود نمونه هایی پرفروش از این برند مانند ریمل، کرم پودر، پنکیک، کرم شب دور چشم، کرم لیفتینگ دور چشم و عطر را در اختیار شما گذاشته است که با مطالعه و شناخت بهتر محصول صد در صد خرید بهتری را انجام خواهید داد.

مک M.A.C

شناخت و معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

مک M.A.C

مک M.A.C یکی از شرکت های عرضه کننده محصولات آرایشی و بهداشتی است. مک M.A.C در واقع مخفف Makeup Art Cosmetics می باشد. این برند در تولید لوازم آرایش حرفه ای حرف اول را در دنیا می زند و با اینکه در ابتدا فقط برای میکاپ آرتیست های حرفه ای تأسیس شد. این شرکت با همکاری افراد سرشناس در حوزه مد و هنر نقش مهمی در روند تغییرات مد ایجاد کرد و یک نکته مهم در مورد مک فعالیت های آن در امور خیریه است، مثلا خط تولید ویوا گلم Viva Glam که سود حاصل از آن در زمینه مبارزه با HIV استفاده میشود.

کشور سازنده این محصولات، آمریکا می باشد. هدف از تأسیس برند مک، تولید محصولات لوازم‌آرایشی با کیفیت در کنار قیمت به ‌صرفه بوده است. در حال حاضر برند مک را می‌توان به ‌عنوان موفق‌ترین برند، در زمینه تولید محصولات آرایشی نام‌گذاری کرد. یکی از ویژگی های محصولات برند مک از همان ابتدا ظاهر شیک آن بود که در بسته بندی و ظروف مشکی ارائه می شود.

این برند قابل استفاده برای بهترین میکاپ آرتیست ها و حتی افراد معمولیست چیزی که باعث محبوبیت mac شده است تنوع رنگ و کیفیت بالا در بین محصولاتش است که آن را تبدیل به یکی از بهترین برند لوازم آرایشی کرده است. برلیان سبز در مجموعه بی نظیر خود محصولات پرفروش این برند معتبر را مانند مداد چشم، خط چشم، رژلب، پرایمر و ….. قرار داده است.

لورآل L’Oreal

شناخت و معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

لورآل L’Oreal

لورآل Loreal برند فرانسوی تولید کننده ی لوازم آرایشی، یکی از بزرگ ترین کمپانی های تولیدکننده ی لوارم ارایشی دنیا از سال 1909 تاکنون می باشد. لورآل هم در زمینه محصولات آرایشی، هم محصولات مراقبت از پوست و مو، رنگ مور، ضد آفتابی و عطر فعالیت دارد. این شرکت در حال حاضر مالک 36 شرکت‌ بزرگ مانند لنوین، جورجیو آرمانی، لانکوم، دیزل و … است.

این شرکت هم محصولاتی را ارئه می‌کند که زنان قشر متوسط می‌توانند از آن بهره‌مند شوند و هم محصولاتی ویژه‌ی قشر مرفه دارد. شرکت لورآل تقریبا در بازار تمام کشورها جایگاه خود را پیدا کرده ‌است و تمام حوزه‌های آرایشی و مراقبت از پوست را پوشش داده‌ است. تیم‌های پژوهش و توسعه‌ی زیست‌ دارویی این شرکت کیفیت محصولات آن را ارتقا داده‌اند.

لورآل بزرگترین شرکت لوازم آرایشی در جهان است که فعالیت‌های خود را در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی، رنگ مو، محصولات مراقبت از پوست، محصولات حفاظت از نور خورشید، عطر و محصولات مراقبت از مو توسعه داده است. همچنین این شرکت دارنده حق ثبت اختراع برتر در ایالات متحده است و از برترین برندهای زیبایی در جهان شناخته شده است. اگر به دنبال محصولات با کیفیت این برند می باشید با یک کلیک در دسترس شماست. برلیان سبز امیدوار است با مطالعه مقاله شناخت و معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی شما را در مسیر شناخت لوازم آرایشی معتبر و در نتیجه خرید بهتر و به صرفه تر یاری کرده باشد.

آرت دکو ARTD ECO 

شناخت و معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

آرت دکو ARTD ECO

نزديک به سي سال پيش، Helmut Baurecht، برند Artdeco را در کشور آلمان تأسيس کرد. کيفيت محصولات اين برند باعث شد تا بازار محصولات آرايشي‌ و‌ بهداشتي آلمان را در اختيار داشته باشد. در حال حاضر نيز محصولات آرت‌دکو در ديگر کشورهاي بزرگ دنيا فروخته مي‌شوند و ساکنان 78 کشور در سرتاسر دنيا، اين محصولات را براي ارتقاي زيبايي و سلامتي خود به کار مي‌گيرند.

هدف اصلي برند آرت دکو ساخت محصولات آرايشي باکيفيت ، با قيمتي مناسب و مقرون‌ به ‌صرفه است. عشق به زيبايي، خلاقيت و ترسيم دورنمايي گسترده در دنياي آرايش و زيبايي گزينه‌هايي است که برند آرت‌دکو براي ساخت محصولات از آن‌ها الهام مي‌گيرد. برند آرت‌دکو براي ساخت بهترين محصولات آرايشي از مواد درجه يک استفاده مي‌کند و اين محصولات با جديدترين فناوري‌هاي روز دنيا ساخته مي‌شوند.

شعار آرت‌دکو زيبايي من، راه من است. آنها معتقدند هر زن داراي خصوصيات ويژه‌اي است که او را از ديگران متمايز مي‌کند. اين تمايز در ظاهر هر زن نيز صدق مي‌کند. هر زن راه و روش زيبايي خودش را دارد. برلیان سبز در لاینی اختصاصی پرطرفدارترین و با کیفیت ترین های این برند را قرار داده است که می توانید با مشاهده و مطالعه اطلاعات اختصاصی محصول خرید بهتری را انجام دهید. برلیان سبز امیدواریم با مطالعه مقاله شناخت و معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی به شما در انتخاب محصول با کیفیت یاری کرده باشیم.

میکاپ فکتوری MAKEUP FACTORY

شناخت و معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

MAKEUP FACTORY

برند آلماني MAKEUP FACTORY يکي از شرکت هاي لوازم آرايشي و بهداشتي موفق در اروپا مي‌باشد. اين برند در سال 2005 به عنوان بخشي از گروه آرايشي ARTD ECO تاسيس شد. اين لاين تجاري لوازم آرايشي با هدف توسعه لوازم عالي نه تنها براي آرايشگران بلکه براي تمام زنان با تمايل آرايش حرفه ايي شروع به کار نموده است. محصولات MAKEUP FACTORY به منظور استفاده عموم بانوان و نه فقط آرايشگران حرفه‌اي طراحي و توليد شده است.

حفظ سلامتي پوست و جلوگيري از آسيب رسيدن به آن مستلزم استفاده از مواد اوليه با کيفيت و استاندارد مي‌باشد که از اصلي‌ترين نکات مورد توجه ميکاپ فکتوري است. محصولات، داراى رنج بالاى تنوع در مدل و رنگ بوده كه مناسب هر نوع پوستي است و حتى داراى محصولات مخصوص براى پوست هاى حساس مى باشد. ويژگي‌هاي برند ميکاپ فکتوري طراحي زيبا، پالت رنگ استثنايي و بالاترين کيفيت ممکن است.

اين مجموعه منحصر به‌ فرد به همه زنان اين فرصت را مي‌دهد تا استايل آرايشي خاص خود را خلق کنند و زيبايي طبيعي خود را دو چندان سازند. برند ميکاپ فکتوري در کنار ويژگي‌هاي حرفه‌اي و داشتن بالاترين استانداردهاي کيفيت، اهميت فراواني به کاربرد ايمن و بدون نگراني محصولاتش مي‌دهد. شما در این صفحه می توانید محصولات خوب این برند را مشاهده کرده و با گرفتن اطلاعات کامل خرید بهتری را انجام دهید.

کلینیک CLINIQUE

شناخت و معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

کلینیک CLINIQUE یکی از مشهورترین شرکت‌هایی است که بهترین محصولات زیبایی و مراقبتی از پوست را عرضه می‌کند. این برند زیبایی توسط متخصصان زیبایی توصیه می‌شود و محصولات این برند بسیار موثر هستند. مقر این شرکت در نیویورک است و در سال 1968 میلادی بنیان نهاده شده است. محصولات این شرکت کلی طرفدار دارد و تعداد زیادی از پزشکان آنها را توصیه می‌کنند. بهترین محصولات این برند شامل: مرطوب‌کننده‌ها، پوشاننده‌های پوست و کرم‌های شب است. از ویژگی های مهم این برند این است که محصولاتی ضد آلرژی تولید می کند که کاملا ضد حساسیت هستند.

این برند با توجه به شرایط جوی و نوع پوست مردم هر کشور، محصولات مربوط به آن منطقه را تولید می کند. برلیان سبز در مجموعه بی نظیر خود پرطرفدارترین محصولات این برند را قرار داده است. برلیان سبز امیدوار است که تا به اینجا مطالعه مقاله شناخت و معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی برای شما مفید واقع شده باشد. خاطر نشان می کنیم که سایت برلیان سبز مجموعه ای بی نظیر از محصولات تمامی برندهای یاد شده را دارا بوده و با یک جستجوی ساده در سایت می توانید نسبت به مشاهده و خرید آن اقدام نمایید.

بورجوئیس Bourjois

شناخت و معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

بورجوئیس Bourjois

شرکت فرانسوي Bourjois يکي از برندهاي شناخته ‌شده‌ي اروپايي است که فعاليت خود را ازسال 1987 آغاز کرده است و اولين محصولي را که به بازار جهاني توزيع کرد، پودر برنج بود که براي نرم‌ کردن پوست استفاده مي‌شد و نظر اکثريت را به خود جلب کرد. در اين زمان بود که بورژوآ به عنوان يک برند بين‌ المللي شناخته شد و در حال حاضر پيشرو در صنعت آرايشي است.

جالب است بدانيد که بورژوا در سال 1862 در شهر پاريس و در پشت صحنه‌هاي تئاتر براي گريم بازيگران توليد شد. اکنون پس از 150 سال اين برند موفق همچنان با طراحي‌هاي نو‌آورانه براي خانم‌هاي مدرن به عرضه محصولات اين حوزه با قيمت مناسب مي‌پردازد. برلیان سبز امیدوار است بعد از مطالعه مقاله شناخت و معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی با مراجعه به صفحه بورجوئیس می توانید با محصولات این برند آشنا شده و با دقت بهتری خرید نمایید.

هدی بیوتی HUDA BEAUTY

شناخت و معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

HUDA BEAUTY

یکی از برند های مطرح در جهان و ایران برند بیوتی HUDA BEAUTY که در سال 2010 توانست به عنوان اولین میکاپ آرتیست مبتدی فیلم و ویدئوهای خود را منتشر کند. سپس او توانست برند هدی بیوتی را در سال 2013 به ثبت برساند و محصولات خود را تحت عنوان هدی بیوتی با کیفیت عالی ارائه دهد. قابل ذکر است که هدی بیوتی در اینستاگرام به شهرت جهانی رسید و دارای سی و چهار میلیون فالوور می‌باشد.

اولیل محصول هدی بیوتی مژه مصنوعی است که به سبب کیفیت بالای این مدل مژه مصنوعی به شهرت و معروفیت جهانی دست یافت. برند هدی بیوتی دارای انواع لوازم آرایشی چون رژ لب، هایلایتر، پالت سایه چشم و… است که به سبب کیفیت عالی و ماندگاری بالایی که دارد مورد استقبال بسیاری از خانم‌ها قرار گرفته است. امیدواریم تا به اینجا از مطالعه مقاله شناخت و معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی خسته نشده باشید و با در ادامه مسیر شناخت بهترین برند ها همراه باشید.

گلدن رز Golden Rose

شناخت و معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

برند گلدن رز Golden Rose امروزه يکي از معروف ترين برندهاي وسايل آرايشي و بهداشتي به حساب مي آيد. اين برند يکي از زير مجموعه هاي شرکت بزرگ ترکيه‌اي Erkul Kozmetik Sanayi Ve Ticaret A.s مي باشد. اين شرکت خود نيز معروف ترين برند و توليدي لوازم آرايشي و بهداشتي در ترکيه مي باشد. امروزه برند گلدن رز با افزايش کيفيت محصولات خود به يک شرکت بزرگ آرايشي و بهداشتي بزرگ در ترکيه تبديل شده است که محصولات آن را مي توان در تمام نقاط دنيا ديد و همه افرادي که از اين برند استفاده مي کنند از آن رضايت بالايي دارند.

مغذي بودن يکي از ويژگي هاي محصولات اين برند مي باشد بيشتر محصولات گلدن رز طبيعي و ارگانيک و غني مي باشند براي پوست و لب ها بسيار مفيد مي باشند و بافت هاي دروني را روحي تازه مي بخشند و از خشکي پوست و لب جلوگيري مي کنند. مهمترين ويژگي محصولات برند گلدن رز رطوبت رساني، محافظت از پوست، و ماندگاري طولاني مي باشد که تنوع در رنگ بندي را نيز بايد به آن اضافه کرد.

زيرا هر کسي مي تواند بر اساس علاقه و شخصيت خود رنگ مورد علاقه خود را پيدا کند و از آن استفاده کند و اين محصولات مورد تاييد انجمن و وزارت بهداشت جهاني مي باشد. شما با مراجعه به این صفحه محصولات گلدن رز می توانید در مورد هر یک از محصولات اطلاعات کافی به دست آورده و با دید بهتری خرید نمایید.

لاکورت LACVERT

شناخت و معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

لاکورت LACVERT از برندهاي معتبر و شناخته شده لوازم آريشي و بهداشتي مي باشد. لاکورت برندي کره اي است که داراي محصولات با کيفيت بالا مي باشد . نام اين برند برگرفته از درياچه اي به همين نام در کره ميباشد. 75- 95 درصد مواد تشکيل دهنده و به کاربرده شده در محصولات آرايشي و بهداشتي لاکورت گياهي و طبيعي بوده و از همين درياچه بدست مي آيد. لاکورت کلکسيوني از مرغوب ترين و با کيفيت ترين لوازم آرايشي است که منحصرا از طريق سالن هاي آرايشي تراز اول و شيک ترين و عالي ترين بوتيک هاي لوازم آرايشي در ايرا ن، اروپا، روسيه و شرق آسيا به فروش مي رسد.

لوازم آرايش لاکورت توسط طراحان هنرمند تيم لاکورت براي استفاده حرفه اي آرايشگران و مشتريان دقيق و نکته سنج آن ها طراحي شده است. کار با محصولات و رنگ هاي مختلف لاکورت بسيار آسان مي باشد به همين دليل مورد استفاده روزانه بانوان بسياري در سرار دنيا است. لاکورت در واقع يک خط آرايشي – درماني است. برلیان سبز به شما توصیه می کند بعد از مطالعه مقاله شناخت و معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی سری به صفحه محصولات لاکورت زده و با انواع این محصولات بیشتر آشنا شوید.

داو Dove

شناخت و معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

داو Dove

به طور کلی در شصت سال گذشته داو Dove تعریف گسترده ای از زیبایی ارائه داده است، از کمپین my beauty, my say مشتمل بر آگهی تبلیغاتی Beauty on your own terms گرفته تا تجربه ی اجتماعی آن و به چالش کشیدن زنان در کمپین تبلیغاتی Choose beautiful، پیام Dove راجع به زیبایی درونی همواره از طریق تلاش های آن در حوزه ی بازاریابی به گوش مخاطبان می رسد.

Dove که در ابتدا فعالیتش را با تولید قالب‌های صابون آغاز نموده بود، به ‌تدریج محصولاتی مانند شامپو، دئودرانت، نرم‌کننده و انواع کرم‌ها را نیز تولید نمود؛ همان‌طور که مدیر برند این شرکت Silvia Laynado بیان کرده است، ورود آن‌ها به حوزه‌ی محصولات جدید حرکتی آهسته و طبیعی است به‌ گونه‌ای که مصرف‌کنندگان با مشاهده‌ی آن محصولات جدید، شگفت‌زده نمی‌شوند.

به عبارتی Dove توانست با موفقیت از یک برند تک‌ محصولی به دامنه‌ی محصولات مرتبط راه یابد و جذابیت برند خود را برای مصرف‌کنندگان افزایش دهد. قدرت این برند اصلی‌ترین عامل موفقیت Dove در توسعه‌ی محصولاتش است. محصولات فوق‌العاده این برند را در این صفحه از برلیان مشاهده کنید. در پایان برلیان سبز امیدوار است که مطالعه مقاله شناخت و معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی برای شما مفید واقع شده باشد.

author-avatar

درباره aaliabadi

من اینجام تا کمک کنم دانش خودم و شما نسبت به جهان پیرامونمون بیشتر بشه بخصوص در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی. امیدوارم با نوشته هام کمک کنم شما آگاهی بهتر و بیشتری پیدا کنید و در نتیجه انتخاب و خرید بهتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *