آرایش صورت, مقاله

در مورد کاموفلاژ و تکنیک‌های آن چه می دانید

در مورد کاموفلاژ و تکنیک‌های آن چه می دانید

در مورد کاموفلاژ و تکنیک‌های آن چه می دانید ، امروز می خواهیم در مورد کاموفلاژ و تکنیک های آن برای شما مطالبی را بیان کنیم. کلمه کاموفلاژ به معنای استتار بوده و براحتی از معنای می توان فهمید که کاربرد آن چیست. درست حدس زدید کار کاموفلاژ پنهان کردن لک ها ، نواقص و خال های قهوه ای روی صورت می باشد. در دنیای امروزه که زیبایی افراد بیشتر از زمانهای قبل به چشم می آید، برخی از ما عیوب پوستی بسیار مشخص و قابل مشاهده ای داریم که باعث می شود اعتماد به نفسمان پایین بیاید.

این عیوب از نظر روانی نیز آزاردهنده بوده و هنگامی که مردم در مکان‌های عمومی به آن اشاره می‌کنند یا زمانی که تنها هستیم، می‌تواند ما را دچار انواع استرس و افسردگی کند. به طور خلاصه، عیوب پوستی می‌تواند شخصیت ما را تضعیف کند. اینجا جایی است که آرایش استتاری یا همان کاموفلاژ وارد عمل می شود.

استفاده از آرایش استتار در درجه اول برای کسانی است که عیوب و مشکلات عمده پوستی دارند و از این رو برای پوشش بسیار بالا به آرایش مدرن نگاه می کنند. به زبان ساده، آرایش استتار به پنهان کردن تمام عیوب روی پوست کمک می کند که می تواند موقت یا دائمی باشد، اما در نهایت ظاهری بی عیب و نقص به شما می دهد. مفهوم آرایش استتار به آرایش اصلاحی نیز معروف است!

کاموفلاژ چیست ؟

کاموفلاژ Camouflage تکنیکی بسیار کاربردی و مفید در گریم حرفه‌ای است که هدف از آن پوشاندن انواع تیرگی و روشنی پوست، جای جوش، لک‌ها ، عیوب پوستی و تاتو است. با بهره‌گیری از این تکنیک می‌توانید آرایشی فوق‌العاده بی‌نقص و یکنواخت را در صورتتان پیاده کنید. لازم است بدانید ابزار کاموفلاژ به عنوان زیرساز آرایش کاربرد دارند و علاوه بر ایجاد یکنواختی در پوست صورت به تثبیت سایر مواد آرایشی بر روی پوست نیز کمک می‌کنند. کاموفلاژ دارای ترکیبی کاملا فشرده بوده و از همین رو در پوشاندن نواحی غیریکنواخت در پوست صورت، بسیار مؤثر و مفید می‌باشد. در ادامه ی مقاله ( در مورد کاموفلاژ و تکنیک‌های آن چه می دانید ) سعی می کنیم شما را بهتر با کاموفلاژ و تکنیک های آن آشنا سازیم.

تاریخچه کاموفلاژ 

در مورد تاریخچه کاموفلاژ یا کرم های استتار آرایشی باید بگوییم که این کرم ها اولین بار توسط جراحان پلاستیک در طول جنگ جهانی دوم برای پوشش سوختگی های عظیم خلبانان جنگنده ساخته شد. جویس آلسورث خدمات استتار پوست را در صلیب سرخ بریتانیا آغاز کرد و انجمن استتار پوست بریتانیا را تأسیس کرد. او همچنین در سال 1985 کتایی با این عنوان چاپ و منتشر کرد. امروزه مردان، زنان و کودکان می توانند از استتارهای آرایشی استفاده کنند.

کاموفلاژ برای چه کسانی مفید است؟

در جواب سوال کاموفلاژ برای چه کسانی مفید است؟ باید بگوییم آرایش استتار یا همان کاموفلاژ برای کمک به رفع عیوب پوست، رفع لک، اصلاح جراحی های ترمیمی، کمک به درمان درم، کمک به رفع تغییر رنگ پوست و از بین بردن جای زخم ها و آثار ایجاد شده مفید می باشد. همچنین برای پنهان کردن انواع بیماریهای پوستی که نشانی یا ردی روی پوست دارند نیز مناسب می باشد.

در مورد کاموفلاژ و تکنیک‌های آن چه می دانید

کسانی که لیفت صورت، جراحی زیبایی بینی و یا خدمات بلفروپلاستی انجام داده اند، به احتمال زیاد به کاموفلاژ نیاز خواهند داشت. همچنین برخی از کسانی که لیزر درمانی، ساییدگی پوستی و پرکننده نیز داشته اند. بیمارانی که مشکلات عمده آکنه، ویتیلیگو، مورفیا، پسوریازیس و اسکار روی پوست دارند و برخی که دارای خال هایی هستند که می خواهند پنهان کنند یا علائم سوختگی، خال های مادرزادی و لکه های خورشیدی، حتی اسکارهای آسیب زا و زخم های جراحی نیز دارند می توانند از کاموفلاژ برای پوشاندن عارضه خود بهره ببرند.

اما توجه داشته باشید اگر ضایعاتی دارید که به دلیل درماتیت فاز حاد، عفونت، بریدگی و تراوش بر روی پوست، جوش‌های پوستی و غیره اتفاق افتاده است، مجاز به استفاده از آرایش استتار یا همان کاموفلاژ نخواهید بود.

مزایای کاموفلاژ

با کاموفلاژ، می توانید درخششی طبیعی روی صورت داشته باشید و تمام عیوب خود را پنهان کنید. ماندگاری آرایش شما طولانی خواهد بود و اگر نکات آرایشی کاموفلاژ را به دقت دنبال کنید، گریم فوق حرفه ای را شاهد خواهید بود. ته باشند.کاموفلاژ اگر چه نمی تواند ساختار پوست را تغییر دهد، اما می تواند تأثیر بصری فوری داشته باشد و می تواند به عزت نفس فرد کمک زیادی کند.

مراحل کاموفلاژ

پوست را با یک محلول شستشوی ملایم تمیز کنید. هنگامی که پاکسازی انجام شد، باید از مرطوب کننده ای استفاده کنید که کرمی و سبک است. گام بعدی خنثی کردن تغییر رنگ پوست است. این به این معنی است که از چرخه رنگ برای تشخیص رنگ مشکل روی پوست و انتخاب نوع رنگ برای نامرئی کردن آن استفاده کنید. در اینجا از تئوری رنگ های مکمل استفاده می شود.

چرخه رنگ برای استفاده از کاموفلاژ

 

هنگام استفاده از فونداسیون، باید روی ترکیب رنگدانه در ناحیه مورد نظر تمرکز کنید. سایه زیرسازی باید به رنگ پوست شما نزدیک‌تر باشد و بافت زیرسازی نیز باید غنی باشد. فونداسیون های چوبی برای مشکلات شدید استفاده می شود، در حالی که فونداسیون های سیال را می توان برای مشکلات خفیف تا متوسط استفاده کرد. و همیشه از انگشتان خود برای ضربه زدن و زدن فونداسیون استفاده کنید. با یک اسفنج مرطوب مخلوط کنید.

مرحله آخر، کانسیلر را با برس کانسیلر با کشیدن یا فشار دادن کانسیل روی حلقه‌های تیره و هر ناحیه مشکل‌دار دیگر از جمله چشم داخلی و اطراف بینی بمالید. اجازه دهید خشک شود و مقدار کمی پودر شفاف را با یک برس ترکیبی کوچک در بالای Conceal بمالید. این کار آن را “تنظیم” می کند و اطمینان حاصل می کند که در تمام روز خوب به نظر می رسد.

تصحیح رنگ چیست ؟

تصحیح رنگ یک ترفند حرفه ای آرایشگر است که به طور کامل تغییر رنگ را پنهان می کند. تصحیح رنگ به معنای استفاده از رنگ مخالف قسمت عارضه دیده برای رفع آن است. به عنوان مثال، سبز قرمزی را خنثی می کند، هلویی رنگ های تیره را پنهان می کند، بنفش رنگ های زرد مات را مسدود می کند.

اصلاح رنگ تنها نیمی از نبردی است که شما با بافت ناهموار ناشی از زخم هایی دارید که باعث ایجاد سایه روی پوست شما می شود. شما باید جای زخم های فرورفته را با چیزی بیشتر از آرایش معمولی بپوشانید یا پر کنید. ضمن تصحیح ، سطح پوست ناهموار را پر کرده و می پوشاند تا سطحی صاف و یکدست ایجاد کند. تصحیح رنگ برای استتار خالکوبی یک عروس در روز عروسی او و برای افراد مبتلا به بیماری‌های پوستی مانند ویتیلیگو، ملاسما و رنگدانه هایپرپیگمانتاسیون به کار می آید.

در ادامه مقاله ( در مورد کاموفلاژ و تکنیک‌های آن چه می دانید ) در مورد اصلاح کننده های رنگ های سبز، زرد، صورتی ، قرمز، نارنجی ، هلویی، بنفش و آبی برای شما مطالبی را بیان خواهیم کرد.

در مورد کاموفلاژ و تکنیک‌های آن چه می دانید

اصلاح کننده های رنگ سبز

رنگ سبز می تواند به اصلاح لکه های قرمز مانند لکه های مادرزادی، بثورات یا آکنه کمک کند. اگر با قرمزی متوسط ​​روی گونه ها، روزاسه یا اگزما دست و پنجه نرم می کنید، یک کانسیلر سبز رنگ را انتخاب کنید تا قرمزی را خنثی کند.

اصلاح کننده های رنگ زرد

زرد رنگ صورتی و قرمز بسیار ظریف را اصلاح می کند. از کانسیلر زرد رنگ برای به حداقل رساندن مویرگ های شکسته یا حساسیت های خفیف پوست استفاده کنید. این رنگ همچنین برای خنثی کردن قرمزی اطراف بینی و دهان عالی است.

اصلاح کننده های رنگ صورتی

رنگ های صورتی با هر رنگ زرد و سبز ملایم مقابله می کند. از یک کانسیلر صورتی برای روشن کردن پوست زیتونی و کم رنگ استفاده کنید. سایه های روشن صورتی نیز برای برجسته سازی عالی هستند. مقداری از این محصول را روی نواحی بالای گونه و گوشه داخلی چشم‌های خود بکشید. این فرمول برای پنهان کردن سیاهی دور چشم مناسب است.

اصلاح کننده های رنگ قرمز، نارنجی و هلویی

رنگ‌های نارنجی، قرمز و هلویی می‌توانند به اصلاح رنگ‌های آبی و ارغوانی ناشی از حلقه‌های زیر چشم و همچنین لکه‌های تیره ناشی از افزایش سن یا آسیب‌های خورشید کمک کنند. استفاده از کانسیلر نارنجی را برای کبودی آبی در نظر بگیرید، در حالی که هلو برای پوشاندن لکه های آبی با رنگدانه کمتر عالی است. پوست‌های روشن‌تر می‌توانند از هلو برای پوشاندن پرپیگمانتاسیون استفاده کنند، در حالی که پوست‌های عمیق ممکن است از سایه‌های نارنجی و قرمز بهره ببرند.

اصلاح کننده های رنگ بنفش و آبی

کانسیلرهای بنفش و آبی به خنثی کردن رنگ‌های زرد و نارنجی کمک می‌کنند، لکه‌های تیره و پرپیگمانتاسیون را اصلاح می‌کنند و به کاهش رنگ پوست بیش از حد نارنجی کمک می‌کنند.

آیا کاموفلاژ همیشه موثر است؟

در جواب سوال آیا کاموفلاژ همیشه موثر است؟ باید بگوییم تا حدی زیادی بله اما مواردی نیز وجود دارد که به دلیل ناهمواری پوست و شدت عارضه آرایشگر نمی تواند پوست را به صورت یکدست و طبیعی درآورد و در این موارد خاص باید هم مشتری و هم آرایشگر انتظارات خود را پایین بیاورند.

کاموفلاژ های برلیان سبز

در این قسمت از مقاله ی ( در مورد کاموفلاژ و تکنیک‌های آن چه می دانید ) به معرفی بعضی از محصولات برلیان سبز در این زمینه می پردازیم. ما ضمن معرفی محصول، بارزترین ویژگی های آن را برای شما بیان خواهیم کرد. شما می توانید برای به دست آوردن اطلاعات کامل تر در مورد هر یک از محصولات بر روی کلمه کاموفلاژ کلیک کرده و وارد صفحه کاموفلاژ شده از نزدیک محصولات را مشاهده نموده و مطالعه نمایید.

پالت درماکالر 6 رنگ کاموفلاژ کریولان

پالت درماکالر 6 رنگ کاموفلاژ کریولان Kryolan Dermacolor Camouflage

کرم کاموفلاژ درماکالر کریولان

کرم کاموفلاژ درماکالر کریولان Kryolan Dermacolor Camouflage

در مورد کاموفلاژ و تکنیک‌های آن چه می دانید

کرم کاموفلاژ میکاپ فکتوری

کرم کاموفلاژ میکاپ فکتوری Makeup Factory Camouflage Cream

پالت درماکالر 12 رنگ کاموفلاژ کریولان

پالت درماکالر 12 رنگ کاموفلاژ کریولان Kryolan Dermacolor Camouflage

لینک ویدیوهای آموزشی استفاده از کرم کاموفلاژ

در این قسمت از مقاله برای شما لینک ویدیوهای آموزشی استفاده از کرم کاموفلاژ را قرار داده ایم و امیدواریم برای شما مفید واقع شود.

کلام پایانی 

امیدواریم مطالعه مقاله ی ( در مورد کاموفلاژ و تکنیک‌های آن چه می دانید ) برای شما مفید واقع شده باشد. خوشحال می شویم اگر نکته یا مطلبی از قلم افتاده در قسمت نظرات ما را مطلع سازید. همچنین خوشحال می شویم تجربیات خود را در زمینه تکنیک های کاموفلاژ با ما در میان بگذارید.

author-avatar

درباره aaliabadi

من اینجام تا کمک کنم دانش خودم و شما نسبت به جهان پیرامونمون بیشتر بشه بخصوص در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی. امیدوارم با نوشته هام کمک کنم شما آگاهی بهتر و بیشتری پیدا کنید و در نتیجه انتخاب و خرید بهتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *