پوست, مقاله

شیر بدن ( بادی میلک ) چیست و چه فوایدی برای پوست بدن دارد؟

پوست, مقاله شیر بدن ( بادی میلک ) چیست و چه فوایدی برای پوست بدن دارد؟

امروز می خواهیم در مورد شیر بدن ( بادی میلک ) چیست و چه فوایدی برای پوست بدن دارد؟ برای شما صحبت کنیم. به راستی چقدر با این واژه آشنا هستید؟ آیا تا به حال از شیر بدن استفاده کرده اید؟ آیا شیر بدن، لوسیون و کره بدن یکی هستند؟ ما در ادامه مقاله راجع به تمام این سوالات با شما صحبت خواهیم کرد.

شیربدن چیست؟

شیر بدن با داشتن بافتی سبک و رقیق، آب بیشتری در بافت خود دارد و به سرعت جذب پوست می‌شود. این محصول با توجه به آبرسانی بالایی که دارد، مناسب افرادی است که پوست خیلی خشک دارند. قابلیت جذب سریع و بالای آن باعث می‌شود حس کشیدگی و خشکی از روی پوست رفع و احساس آرامش ایجاد شود.

در ترکیبات انواع شیرهای بدن، پروتئین‌های شیری و ویتامین‌هایی مانند A ,E و D وجود دارد. ویتامین‌های A و D به بازسای پوست کمک می‌کنند و باعث کاهش چین و چروک‌های آن می‌شوند. ویتامین E هم با اثر مخرب رادیکال‌های آزاد روی پوست مبارزه می‌کند و ویژگی جوانسازی و ضد چروک دارد.

پروتئین‌های شیر موجود در شیر بدن هم موجب نرمی پوست خشک و مانع پوسته پوسته شدن و خارش آن می‌شوند. همچنین، این محصول به سبب دارا بودن اسید لاکتیک، از آفتاب سوختگی تا حد زیادی جلوگیری می‌کند. انواع شیرهای بدن به دلیل دارا بودن ویتامین‌ها و پروتئین در ترکیبات خود از خاصیت آبرسان، مغذی و جوانساز برخوردارند.

این محصولات را حتی می‌توان برای درمان ترک‌های پوستی بعد از دوران بارداری به کار برد. در ضمن، استفاده از آنها در طول دوران بارداری مانع ایجاد ترک‌های پوستی خواهد شد. بادی میلک به علت آبرسانی بالایی که دارد ، اکسیژن رسانی به پوست را افزایش داده ، به ترمیم بافت فرسوده پوست کمک کرده و در نتیجه پوست جدید و شفافی را برایتان به ارمغان می آورد.

تفاوت شیربدن با لوسیون بدن

پوست, مقاله شیر بدن ( بادی میلک ) چیست و چه فوایدی برای پوست بدن دارد؟

لوسیون های بدن بر پایه آب و روغن ساخته می شوند و درصد آب موجود در آن بیشتر از درصد روغن است، آبرسانی بالایی داشته و به دلیل داشتن بافت سبک و لطیف تر از کره های بدن به سرعت جذب پوست شده و اثر چربی ناچیزی بر جای می گذارند.

لوسیون های بدن مناسب افراد با پوست چرب و معمولی است که نیازی به چربی بالا ندارند، بیشتر نیازمند آبرسانی هستند و می توانند بصورت روزانه آن را استفاده کنند زیرا با وجود بافت سبک به سرعت جذب پوست شده و اثری از خود بر جای نمی گذارند.

شیر بدن نسبت به لوسیون چربی کمتری دارد، آبرسانی بیشتری دارد و سریع تر جذب پوست می شود. بادی میلک بیشتر برای پوست های خشک و بی آب کاربرد دارد تا آب مورد نیاز برای پوست به سرعت تامین شود. یکی از ویژگیهایی که بادی میلک دارد، دارا بودن پروتئین های شیر و ویتامین های A وE و D است. می توان گفت شیر بدن به تغذیه پوست نیز کمک می کند.

تفاوت شیربدن با کره بدن 

کره های بدن کرم های روغنی غلیظی هستند که ترکیبات روغنی بر پایه گیاهی داشته و با توجه به اینکه غالبا این پایه گیاهی از روغن هایی نظیر آرگان و زیتون ساخته می شود مغذی تر و غلیظ تر از محصولات دیگر در این خانواده هستند و به دلیل نداشتن آب زیاد در ترکیبات خود بافت سنگین تر و غلیظ تری نسبت به باقی محصولات دارند و زمان بیشتری روی پوست باقی می مانند.

کره بدن مناسب افراد با انواع پوست به خصوص پوست های خشک، شکننده، و همچنین نواحی زبر پوست (مثل زانوها، آرنج و …) است که چربی لازم را به پوست رسانده و با ایجاد سد محافظ چربی از آن در مقابل عوامل خارجی مثل سرما، باد و بی آب شدن لایه های پوست محافظت می کند. کره ها بیشتر در فصول سرد و یا بعد از استحمام استفاده می شوند و حتی در برخی برندها کره هایی مناسب پوست چرب نیز دیده می شود.

امیدواریم تا به اینجا با مطالعه مقاله ی ( شیر بدن ( بادی میلک ) چیست و چه فوایدی برای پوست بدن دارد؟ ) شناخت بهتری از شیر بدن پیدا کرده باشید.

ویژگی‌های مهم شیر بدن

پوست, مقاله شیر بدن ( بادی میلک ) چیست و چه فوایدی برای پوست بدن دارد؟

روش استفاده از شیر بدن

پوست, مقاله شیر بدن ( بادی میلک ) چیست و چه فوایدی برای پوست بدن دارد؟

پس از استحمام، پوست بدن را خشک نموده و مقدار کافی از شیر بدن را روی کلیه نواحی خشک، زبر و خشن پوست مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست گردد. استفاده از شیر بدن به صورت مداوم و منظم برای پوست شما رطوبتی ماندگار فراهم می کند. همچنین از خشکی و کشش پوست به شکل موثری پیش گیری می کند. کافیست یک دوره استفاده کنید و نتیجه فوق العاده آن را مشاهده نمایید.

شیربدن های برلیان سبز

امیدواریم تا به اینجا مطالعه مقاله ی  ( شیر بدن ( بادی میلک ) چیست و چه فوایدی برای پوست بدن دارد؟) برای شما مفید واقع شده باشید. همچنین اطلاعات خوبی را در زمینه بادی میلک یا همان شیربدن به دست آورده باشید. همانطور که دیدید بادی میلک به شادابی و جوانی پوست بسیار کمک می کند. اما بهترین بادی میلک بهترین نتیجه را در کم‌ترین زمان به شما نشان می‌دهد. پس با معرفی بهترین بادی میلک برای داشتن ابریشمی‌ترین پوست، آماده باشید.

فروشگاه برلیان سبز در مجموعه بی نظیر خود بهترین محصولات را از برترین برندها گردآورده و به شما این اطمینان را می دهد که تمام حساسیت های مورد نظر را برای جمع آوری این مجموعه به خرج داده است تا بهترین محصول را در اختیار مشتریان خوب و همیشگی خود قرار دهد در ادامه مقاله ما شما را با تعدادی از این محصولات آشنا خواهیم کرد. شما دوست عزیز می توانید با کلیک بر روی محصول وارد صفحه شیر بدن شده و اطلاعات خاص تری را راجع به محصول مورد نظر خود کسب کنید.

پوست, مقاله شیر بدن ( بادی میلک ) چیست و چه فوایدی برای پوست بدن دارد؟

author-avatar

درباره aaliabadi

من اینجام تا کمک کنم دانش خودم و شما نسبت به جهان پیرامونمون بیشتر بشه بخصوص در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی. امیدوارم با نوشته هام کمک کنم شما آگاهی بهتر و بیشتری پیدا کنید و در نتیجه انتخاب و خرید بهتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *