آرایش صورت, مقاله

شناخت انواع کانسیلر و رنگ های آن در برلیان سبز

شناخت انواع کانسیلر و رنگ های آن در برلیان سبز

شناخت انواع کانسیلر و رنگ های آن در برلیان سبز عنوان موضوعی است که می خواهیم در مورد آن با شما گفتگو کنیم. احتمال زیاد شما که الان این متن را می خوانید از جمله کسانی هستید که مثل خود من روزی با چشمانی نگران و افکاری گیج کننده به صفحه وب کانسیلر خیره شده و فکر می کردید کدام نوع از کانسیلر مناسب پوست شماست. یا کدام یک می تواند به خوبی لکه های زیر چشم شما را بپوشاند و آیا محصولی هست که آن زگیل غیرمنتظره را برای هر کسی که با او در تماس هستید غیرقابل شناسایی کند؟

و خلاصه در دنیای متنوع شکل و رنگ کانسیلر کدام می تواند به درستی همان باشد که شما نیاز دارید؟ کار سختی است که بخواهید همه محصولات را غربال کرده و کانسیلر معجزه آسای خود را پیدا کنید. اما ما به شما مژده می دهیم با مطالعه مقاله ی پیش رو و مقالات دیگر ما در این زمینه که در سایت برلیان سبز انتشار یافته به خوبی می توانید کانسیلر مناسب خود را خریداری نمایید.

آشنایی با انواع کانسیلر

صرف نظر از نوع کانسیلری که استفاده می کنید، باید مطمئن شوید که کانسیلر شما دقیقاً با رنگ پوست شما مطابقت دارد و برای کانسیلرهای زیر چشم، فقط باید یک تا دو درجه روشن تر از رنگ پوست شما باشد. کانسیلرهای رنگ پوست باید بعد از استفاده از کرم پودر استفاده شوند. در مورد نوع کانسیلر باید بگوییم کانسیلر دارای انواع مختلفی از جمله مایع، قلمی، استیکی، پودری، کرمی و پمپی می باشند. در ادامه مقاله ما شما را با انواع آن آشنا خواهیم کرد.

کانسیلر مایع

شناخت انواع کانسیلر و رنگ های آن در برلیان سبز

کانسیلر مایع : کانسیلر مایع برای انواع پوست های معمولی تا چرب و همچنین پوست های بالغ مناسب است و پوشش یکدست و مناسبی را به پوست می دهد. متخصصین آرایش و گریم می‌گویند کانسیلر مایع بسیار مناسب برای برطرف کردن لک ها و انواع جوش می باشد. با کانسیلر های مایع به خوبی می توانید لکه ها و تیرگی های دور چشم و لب را محو کرده و پوستی صاف، یکدست و طبیعی را ارائه دهید. کافیست در استفاده از کانسیلر کمی مهارت داشته باشید آن موقع است که معجزه خواهید کرد. اگر به طور خلاصه در یک دسته بندی در مورد ویژگی های کانسیلر مایع بخواهیم نکاتی را بیان کنیم باید بگوییم اغلب کانسیلر های مایع دارای ویژگی های زیر می باشند.

  • بافت سبک و نرم
  • پوشش یکدست، صاف و بی عیب نقص
  • پوشش دهی بسیار بالا و ایجاد جلوه ای طبیعی
  • دارای انواع خیلی براق، براق، درخشان ملایم، نیمه مات و مات
  • برطرف کردن تیرگی های، لک ها، آثار جوش و خطوط ریز اطراف چشم
  • مناسب برای رفع تیرگی و عیوب نقاط مختلف صورت مانند دور چشم ها ،خط خنده ،خطوط بینی و پف و تیرگی دور چشم ها

کانسیلر مدادی

شناخت انواع کانسیلر و رنگ های آن در برلیان سبز

شناخت انواع کانسیلر و رنگ های آن در برلیان سبز

کانسیلر مدادی نوعی دیگر از کانسیلر بوده که کار با آن بسیار راحت و آسان می باشد. این نوع از کانسیلر مانند مدادی سبک وزن و خوش دست بوده که به راحتی می توانید با آن عیوب پوست صورت را برطرف کنید. این نوع کانسیلر نیز مناسب انواع پوست بوده و برای روشن کردن زیر چشم بهترین کاربرد را دارد.

کانسیلر مدادی مناسب برای ایجاد خطوط تیره و روشن روی صورت بوده و بسیار مناسب شکل دهی به بینی و گونه ها می باشد. یکی از کاربردهای مهم آن کوچک کردن بینی می باشد. با این کانسیلر می توانید صورت های کشیده را گرد تر نمایش داده و چهره ای طبیعی و زیبا را رقم بزنید. به طور کلی ویژگی های کانسیلر مدادی عبارتند از :

  • بافت نرم و سبک
  • مناسب انواع پوست
  • ایجاد خطوط تیره و روشن
  • طراحی مدادی و بسیار کاربردی
  • قابلیت ایجاد جلوه ای کاملا طبیعی
  • مناسب جهت کوچکتر نمودن بینی های پهن در آرایش

کانسیلر استیکی

شناخت انواع کانسیلر و رنگ های آن در برلیان سبز

شناخت انواع کانسیلر و رنگ های آن در برلیان سبز

کانسیلر های استیکی دارای بافتی نیمه جامد بوده و اکثر آنها دارای رنگ دانه و بافتی ضخیم و کرمی هستند. از این کانسیلر می توان به صورت ضربه ای و خطی روی پوست استفاده کرد و سپس با استفاده از اسفنج یا براش پخش کرد. این نوع کانسیلر پوشانندگی بالایی دارد و منافذ پوست را می بندد. استفاده از این کانسیلر برای افراد دارای پوست چرب و مختلط مناسب نیست. اگر پوست معمولی یا خشکی دارید، استفاده از کانسیلر استیکی بهترین گزینه است و معمولاً پوششی متوسط ​​تا کامل می‌دهد.

همچنین می توانید از آن برای پوشاندن نقاط تیره و خالکوبی استفاده کنید. در فروشگاه برلیان سبز کانسیلر های استیکی باکیفیتی از برندهای بسیار معتبری چون فلورمار، گلدن رز و میکاپ فکتوری موجود می باشد.  اگر به طور خلاصه در مورد ویژگی های کانسیلر استیکی بخواهیم بگویم ویژگی های این کانسیلر عبارتند از :

  • دارای پوشانندگی بالا
  • دارای انواع مات، براق و پودری
  • مناسب پوست نرمال ، خشک و حساس
  • استفاده آسان و مناسب برای مسافرت
  • قابلیت محو و برطرف کردن سیاهی دور چشم لب ها
  • مناسب برای پوشاندن تیرگی ها و به حداقل رساندن لکه های صورت

کانسیلر پودری 

شناخت انواع کانسیلر و رنگ های آن در برلیان سبز

یکی دیگر از انواع کانسیلر کانسیلر پودری بوده که بسیار مناسب برای محو خطوط ریز زیر چشم می باشد. این کانسیلر بیشتر مناسب پوست های جوان بوده زیرا برای محو خطوط زیاد و درشت چین و چروک مناسب نیست. کانسیلر های پودری با انواع پوست از نرمال تا ترکیبی سازگار بوده و پوشش دهی خوبی دارند. کانسیلر میکاپ فکتوری از جمله کانسیلرهای معروف و با کیفیتی است که در فروشگاه برلیان سبز موجود می باشد. این کانسیلر با کیفیت دارای ویژگی های زیر می باشد.

  • بدون پارابن
  • دارای آینه داخلی
  • مناسب برای انواع پوست‌
  • دارای دو رنگ مکمل برای کانتورینگ صورت
  • ایجاد پوششی ملایم، یکدست و شفاف بر روی پوست

کانسیلر های تیوپی

شناخت انواع کانسیلر و رنگ های آن در برلیان سبز

کانیسیلر های تیوپی که بهترین مارک آن مک بوده و در برلیان سبز موجود می باشد نوعی دیگر از کانسیلر ها می باشد. این کانسیلرهای دارای فرمولاسیون مایع بوده تیرگی های پوست را به خوبی محو می کند. می توانید  از این کانسیلر مایع روی صورت یا بدن خود به عنوان یک پوشاننده استفاده کنید. پوشش دهی این کانسیلر بسیار خوب بوده و هنگام استفاده بافت آن روی پوست اصلا مشخص نیست. ویژگی های این نوع کانسیلر عبارتند از :

کانسیلر های اصلاحی 

شناخت انواع کانسیلر و رنگ های آن در برلیان سبز

کانسیلرهای اصلاحی یا همان کانسیلرهای رنگی که به آن ها تصحیح کننده نیز می گویند همگی برای اصلاح پوست استفاده می شوند. ما در مقاله کانسیلر و کاربرد آن به طور کامل در مورد کانسیلر های اصلاحی صحبت کرده ایم. در اینجا برای برای یادآوری به طور خلاصه نکاتی را بیان خواهیم کرد. کانسیلرهای اصلاحی برای پوشش بیشتر لکه ها استفاده می شوند این کانسیلرها باید مطابق رنگ پوست انتخاب شوند

  • اسطوخودوس( بنفش ) :  این رنگ به متعادل کردن زردی کمک می‌کند و برای افرادی که رنگ پوست سرد دارند عالی است.
  • زرد: برای رنگ پوست های گرم مناسب است، می تواند با سیاهی دور چشم مقابله کند و پوست را روشن کند.
  • سبز: قرمزی پوست را خنثی می کند. جای جوش و خود جوش را نیز تا حد زیادی محو می کند
  • صورتی: ایده آل برای رنگ پوست های سرد، این رنگ آبی را در پوست خنثی می کند. صورت خسته را شاداب نشان می دهد.
  • نارنجی یا سالمون: رنگ های آبی، بنفش تیره یا خاکستری را در پوست های تیره خنثی می کند، اما برای پوست های گرم نیز مفید است.

ترفندهای استفاده از کانسیلر

در پایان امیدواریم مطالعه مقاله ( شناخت انواع کانسیلر و رنگ های آن در برلیان سبز ) برای شما مفید واقع شده باشد. خوشحال می شویم اگر نکته ای یا موردی از قلم افتاده را برای ما در قسمت نظرات یادآوری کنید.

author-avatar

درباره aaliabadi

من اینجام تا کمک کنم دانش خودم و شما نسبت به جهان پیرامونمون بیشتر بشه بخصوص در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی. امیدوارم با نوشته هام کمک کنم شما آگاهی بهتر و بیشتری پیدا کنید و در نتیجه انتخاب و خرید بهتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *