آرایش صورت, مقاله

کاربرد کانسیلر در آرایش و گریم و آنچه که باید در مورد آن بدانید

کاربرد کانسیلر در آرایش و گریم و آنچه که باید در مورد آن بدانید

کاربرد کانسیلر در آرایش و گریم و آنچه که باید در مورد آن بدانید عنوان موضوعی است که امروز می خواهیم در مورد آن با شما گفتگو کنیم. همانطور که می دانید امروزه همه ی افراد چه خانم و چه آقا دوست دارند پوستی صاف، یکدست و بدون عیب و نقص داشته باشند. زمانی که می خواهید برای یک مهمانی خاص آماده شوید آرایش صورت و رسیدگی به پوست صورت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

لکه های سیاه دور چشم، قرمزی و یا تیرگی کنار لب ها و جای جوش از جمله مواردی هستند که اجازه نمی دهند تا پوست صورت زیبایی خود را نشان دهد. این مواردی که ذکر شد را نمی توان با هیچ کرمی مگر کانسیلر محو کرد. اما کانسیلر چیست و چگونه برای رفع لک ها و تیرگی باید از آن استفاده کرد. در ادامه مقاله با ما باشید تا در مورد آن مطالب و نکات کلیدی و مفیدی را با شما در میان بگذاریم.

کانسیلر چیست؟

هدف از استفاده از کانسیر در خود کلمه کانسیلر به وضوح پیداست. کانسیلر به معنای پوشاننده و ساتر می باشد. بهتر است بگوییم به معنای پنهان کردن تمام عیوب پوست به طور کامل و حرفه ای بدون مصنوعی و غیر طبیعی جلوه دادن پوست می باشد. وقتی به درستی از کانسیلر استفاده کنید فقط خودتان که از عیوب پوست با خبر بوده اید می توانید متوجه پوشانندگی آن شوید و اگر کارتان را به صورت حرفه ای انجام دهید مانند یک گریم کامل روی صورت نشسته و تا شما نخواهید عیوب صورت نشان داده نمی شود.

اما کانسیلر واقعا چگونه کار می کند؟ این محصول مایع یا کرم رنگدانه بالایی دارد، بنابراین به راحتی می تواند عیوب پوست شما را بپوشاند. با اسفنج یا برس آرایش مناسب می توانید این کار را به روشی ظریف و طبیعی انجام دهید. با استفاده از کانسیلر، حلقه های تیره زیر چشم، قرمزی یا رگ های زیر پوست، جوش ها، رنگدانه ها و سایر نواقص صورت خود را به خوبی می توانید پنهان می کنید.

برای عیوب کوچک، بهتر است کانسیلری را انتخاب کنید که دقیقاً با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد. اگر از کانسیلر زیر چشم استفاده می کنید، باید حدود دو درجه روشن تر از پوست خودتان باشد. با این حال، برخی از عیوب بیشتر از بقیه قابل توجه هستند، بنابراین همیشه نمی توانید به راحتی آنها را با یک کانسیلر همرنگ پوست بپوشانید. راه حلی نیز برای این وجود دارد: تصحیح رنگ.

تصحیح رنگ چیست؟

اصلاح رنگ یک تکنیک آرایشی است که در آن از رنگ های متضاد برای خنثی کردن عیوب صورت استفاده می شود. می‌توانید با کرم سی‌سی اصلاح رنگ انجام دهید، اما اگر ترجیح می‌دهید از کرم پودر مورد علاقه‌تان استفاده کنید یا می‌خواهید از شر انواع مختلف عیوب خلاص شوید، می‌توانید اصلاح رنگ را با کانسیلر نیز انجام دهید.

مهم است که یک کانسیلر اصلاح کننده رنگ را با یک اسفنج یا برس به خوبی ترکیب کنید تا کرم پودر شما به طور طبیعی روی آن اعمال شود. ما تمام سایه ها را برای اصلاح رنگ در زیر فهرست کرده ایم، اما این بدان معنا نیست که باید از همه آنها استفاده کنید یا همیشه باید این کار را انجام دهید. اصلاح رنگ عمدتاً برای عیوبی است که نمی توانید با کانسیلر یا کرم پودر معمولی آنها را خنثی کنید.

کدام رنگ چه تاثیری در تصحیح رنگ دارد؟

کاربرد کانسیلر در آرایش و گریم و آنچه که باید در مورد آن بدانید

تصحیح رنگ بر اساس چرخه رنگ کار می کند. ما در ادامه مقاله ی ( کاربرد کانسیلر در آرایش و گریم و آنچه که باید در مورد آن بدانید ) نکاتی را در مورد تصحیح رنگ با شما در میان می گذاریم.

  • رنگ های متضاد یا مکمل : اگر از قرمزی رنج می برید، می توانید روی آن کانسیلر سبز رنگ بزنید، زیرا این رنگ متضاد است.
  • برای از بین بردن سیاهی زیر چشم، رنگی که استفاده می کنید به رنگ پوست شما بستگی دارد. اگر رنگ پوست روشنی دارید، به سراغ رنگ صورتی سالمونی روشن بروید تا از شر این عیوب مایل به آبی خلاص شوید.
  • رنگ پوست متوسط ​​بیشتر به کانسیلر هلویی نیاز دارد.
  • برای پوست های تیره، سیاهی دور چشم را با کانسیلر نارنجی از بین می برید.
  • اگر پوست شما ته رنگ زیتونی دارد، کانسیلر زرد راه حلی برای سیاهی دور چشم است.
  • اگر از رنگ پریده ای رنج می برید که ممکن است در زمستان اتفاق بیفتد، کانسیلرهای یاسی و اسطوخودوسی برای شما مفید هستند. با این کار می توانید لکه های رنگدانه مایل به زرد را نیز پنهان کنید.

تصحیح خطوط با کانسیلر

کانسیلر یک محصول همه کاره است. علاوه بر کاور کردن و اصلاح رنگ، می توانید با آن کانتور نیز کنید! اگر کانتور ظریف را دوست دارید، این کار را با پودر بهتر انجام می دهید، اما برای ظاهری بسیار زیبا بهتر است به دنبال محصولات مایع و کرم شکل باشید. بنابراین کانسیلر برای کانتورینگ مناسب است. برای این کار به کانسیلرهایی در حدود سه رنگ نیاز دارید. یک کانسیلر معمولی، یک کانسیلر برجسته و یک کانسیلر کانتورینگ.

قبل از هر اقدامی مطمئن شوید که ته رنگ پوست خود را می شناسید زیرا شناخت درست رنگ پوست در انتخاب کانسیلر مناسب بسیار مهم است. کانسیلر معمولی باید با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد و ابتدا از آن برای پنهان کردن هر گونه نقص مانند لک یا جای زخم استفاده کنید. شما همچنین یک کانسیلر را انتخاب کنید که دو تا سه درجه روشن تر از پوست خودتان باشد و یکی دو تا سه درجه تیره تر.

کانسیلر سبک را زیر چشم، روی پل بینی، روی چانه و وسط پیشانی خود بزنید. کانسیلر تیره یا کانسیلر کانتورینگ زیر استخوان گونه، نزدیک به خط رویش مو، و در دو طرف بینی و چانه اعمال می شود. پس از هر مرحله، مطمئن شوید که محصول را به خوبی با اسفنج یا برس مخلوط کرده اید. یک اسپری سفت کننده خوب یا پودر سفت کننده کانتور پوست شما را در تمام طول روز دست نخورده نگه می دارد.

کاربرد کانسیلر در آرایش و گریم و آنچه که باید در مورد آن بدانید

با استفاده از لینک آموزشی زیر می توانید کار با کانسیلر را بهتر تجربه کنید.

بهترین روش زدن کانسیلر

کانسیلر در برلیان سبز

در پایان امیدواریم مطالعه مقاله کاربرد کانسیلر در آرایش و گریم و آنچه که باید در مورد آن بدانید برای شما مفید واقع شده باشد. برلیان سبز در مجموعه بی نظیر و کمیاب خود بهترین کانسیلرها را از بهترین و با کیفیت ترین برند ها گردآوری کرده است. اکنون که شما با کانسیلر و روش استفاده از آن آشنا شدید می توانید با مراجعه به صفحه فروشگاه برلیان سبز در جهت خرید و استفاده از کانسیلرهای مرغوب ما اقدام نمایید. برلیان سبز از جمله معدود فروشگاهای اینترنتی است که در مورد محصولات خود اطلاعات کامل و دقیق ارائه کرده است.

author-avatar

درباره aaliabadi

من اینجام تا کمک کنم دانش خودم و شما نسبت به جهان پیرامونمون بیشتر بشه بخصوص در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی. امیدوارم با نوشته هام کمک کنم شما آگاهی بهتر و بیشتری پیدا کنید و در نتیجه انتخاب و خرید بهتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *